hang er dan eerst maar eens een kabel tussen, want er zit grondig iets fout in je router; wireless ga je er waarschijnlijk nu niet op komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Dude11 het volgende:
Dit is de router Sweex LW050V2
Ik had ook dat andere bij uitvoeren geprobeerd maar dat doet hij niet
Ps er staat wel dat het medium ontkoppeld is
Elke willekeurige computerwinkel kan je voorzien van een netwerkkabeltje. De kosten?? pfff, geen idee. Ik koop hier patchkabeltjes in van 2 meter voor nog geen euro 't stuk, dus reken op een euro'tje of 10 in de winkelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef Dude11 het volgende:
de computer heeft kabelaansluitin en de provider is zigo
waar kan ik zoon kabel hale en wat koste deze ?
dan kan je in ieder geval weer in de configuratie van de router komen om daar e.e.a aan te passen. Wireless kan je nu immers niet meer in je router komen toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Dude11 het volgende:
oke en wat kan ik doen als ik die kabel eraan heb hangen
Ja, gewoon een UTP-kabel of netwerkkabel (allemaal hetzelfde).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef Dude11 het volgende:Klopt ik kan er niet meer inkomen
Dan maar opzoek naar een kabel, dat is gewoon een kabel van de router naar de computer ?
Zoon kabel op pagina 1 ?
Allemaal super bedankt dat jullie me wilde helpen !!!!!!
Mijn sweex draait al jaren goed. Gewoon eens goed de handleiding doorlezen TS.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef ElectricEye het volgende:
Als je internet ECHT nodig hebt, is Sweex gewoon de verkeerde keus. Dan ga je voor een A-merk, met A-support en ja, met een A-prijs!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |