heb je toevallig ook een direct link voor ons?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:03 schreef Devolution het volgende:
Ik heb em geinstalleerd maar de 'echte' navigatie werkt hier nog niet inderdaad. De shortcut op mn homescreen is wel makkelijk, als ik daarop klik berekent ie automatisch de route naar huis vanaf mijn huidige lokatieDan is er iig een klein zoethoudertje.
Jup, heb hem ook op die manier aan de praat gekregen.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:33 schreef makkie88 het volgende:
jeej, navigatie werkt! http://www.androidworld.n(...)t-aw-video-en-howto/
Google Maps via de Market is versie 3.2.1. Deze kan je normaal via de Market downloaden als het goed is. Volgens mij is het voor 1.5 nog niet mogelijk om de nieuwe versie te downloaden, omdat deze enkel voor 1.6 en 2.0 beschikbaar is.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:41 schreef Pandora73 het volgende:
Is het nou zo dat je Google Maps niet normaal via de Market kan downloaden? Ik kan hem namelijk niet vinden.
En zou die nieuwe manier ook werken voor Hero met nog 1.5 erop? (Heb de foon net, en ben een beetje bang om hem nu al te verkloten met crashende apps...)
Dat zou wel verklaren waarom ik heel Google Maps niet in de Market kan vinden. (Staat natuurlijk wel gewoon op de foon, maar da's de "oude" versie dus)quote:Op woensdag 25 november 2009 19:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Google Maps via de Market is versie 3.2.1. Deze kan je normaal via de Market downloaden als het goed is. Volgens mij is het voor 1.5 nog niet mogelijk om de nieuwe versie te downloaden, omdat deze enkel voor 1.6 en 2.0 beschikbaar is.
Maar je mist eigenlijk nog niks. Die nieuwe Market brengt alleen layars en een vernieuwde latitude met zich mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ik heel Google Maps niet in de Market kan vinden. (Staat natuurlijk wel gewoon op de foon, maar da's de "oude" versie dus)
Zucht.
Nu dus maar heeeeel hard hopen dat HTC snel gaat opschieten om 2.0 de lucht in te gooien voor de Hero (ik heb begrepen dat wij als zielige Hero-bezitters- 1.6 niet krijgen...)
Oke, maar ik kan nu niet die Nav-dingen uitproberen... Want dat loopt niet op 1.5quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar je mist eigenlijk nog niks. Die nieuwe Market brengt alleen layars en een vernieuwde latitude met zich mee.
Ligt aan je contractquote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Samael het volgende:
Morgen mijn contract verlengen bij T-Mobile.... ik twijfel nog wel welke android telefoon ik ga kopeniemand advies?
Idd, heel storend.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef kepler het volgende:
Ik krijg de mobiele versie van het FOK!forum niet werkend?
Ligt dat aan Android of is er een truukje voor? Ik heb wel de Dolphin Browser, en Tmobile internet.
Maar dat is niet van het forumquote:
Neen.quote:
Werkt hier niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jup, heb hem ook op die manier aan de praat gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |