Maar je mist eigenlijk nog niks. Die nieuwe Market brengt alleen layars en een vernieuwde latitude met zich mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ik heel Google Maps niet in de Market kan vinden. (Staat natuurlijk wel gewoon op de foon, maar da's de "oude" versie dus)
Zucht.
Nu dus maar heeeeel hard hopen dat HTC snel gaat opschieten om 2.0 de lucht in te gooien voor de Hero (ik heb begrepen dat wij als zielige Hero-bezitters- 1.6 niet krijgen...)
Oke, maar ik kan nu niet die Nav-dingen uitproberen... Want dat loopt niet op 1.5quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar je mist eigenlijk nog niks. Die nieuwe Market brengt alleen layars en een vernieuwde latitude met zich mee.
Ligt aan je contractquote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Samael het volgende:
Morgen mijn contract verlengen bij T-Mobile.... ik twijfel nog wel welke android telefoon ik ga kopeniemand advies?
Idd, heel storend.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef kepler het volgende:
Ik krijg de mobiele versie van het FOK!forum niet werkend?
Ligt dat aan Android of is er een truukje voor? Ik heb wel de Dolphin Browser, en Tmobile internet.
Maar dat is niet van het forumquote:
Neen.quote:
Werkt hier niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jup, heb hem ook op die manier aan de praat gekregen.
Is een kwestie van het herkennen van de User Agent. Blijkbaar zijn ze bij FOK! te lui om dat toe te voegen.quote:
Zou eraan kunnen liggen dat de Pulse nog op 1.5 draait en de developer van de app 1.5 heeft uitgesloten.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef kepler het volgende:
Ik probeer deze app te installeren, maar ik krijg de melding dat hij niet gevonden kan worden:
http://www.jupe.nl/node/51
Ligt dat aan mij of staat hij gewoon niet meer op de market? Ik kan ook nergens de losse apk file vinden...
Ah, dat had ik niet gezien...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zou eraan kunnen liggen dat de Pulse nog op 1.5 draait en de developer van de app 1.5 heeft uitgesloten.
Daar zeur ik al een tijdje over... Maar ja, nog zonder resultaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is een kwestie van het herkennen van de User Agent. Blijkbaar zijn ze bij FOK! te lui om dat toe te voegen.
Bij mij werd ie wel gevondenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:37 schreef kepler het volgende:
Ik probeer deze app te installeren, maar ik krijg de melding dat hij niet gevonden kan worden:
http://www.jupe.nl/node/51
Ligt dat aan mij of staat hij gewoon niet meer op de market? Ik kan ook nergens de losse apk file vinden...
Maar dat is handigquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Devolution het volgende:
Als je in de browser op de menu-toets drukt en vervolgens kiest voor settings, dan kun je bij Mobile Web Settings kiezen of je je telefoon bij een website wil laten identificeren als Android, iPhone of desktop.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Devolution het volgende:
[..]
Bij mij werd ie wel gevondenThanks voor de tip.
Huh? Is dat alleen voor de Hero? Ik zie die optie niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Devolution het volgende:
Als je in de browser op de menu-toets drukt en vervolgens kiest voor settings, dan kun je bij Mobile Web Settings kiezen of je je telefoon bij een website wil laten identificeren als Android, iPhone of desktop.
Ik heb 1.6 maar als ik in de browser naar instellingen ga heb ik eerst instellingen over tekengrootte, standaardzoom, popups, afbeeldingen, javascript enzo... daaronder over geschiedenis, cache, cookies... daaronder wachtwoorden... en ten slotte gears. Die optie Mobile Web Settings heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef Devolution het volgende:
Het is niet alleen voor de Hero, want ik heb de G1 en daar werkte het op. Ik denk wel dat het 1.6-only is, dus als je nog op 1.5 of ouder draait kan het niet.
Ik heb niet de aanbiedingen bekeken maar ik heb de Magic en ben er erg blij mee. Meer functionaliteit dan de iPhone.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Pissie het volgende:
Iemand ervaring met de HTC Magic? Mijn abbo loopt in maart af en dus mag ik alweer een nieuwe phone uitzoeken.
Ik ben nu aan het twijfelen tussen de HTC Magic met deze aanbieding of de Iphone uit deze aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |