Wat een feestje! Dat HTC maar snel mag uitrollen voor de Heroquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Android 2.0 staat trouwens online
HTC komt straks met een firmware upgrade die je Hero gelijk naar Android 2.0 gooit. Android 1.6 wordt dus overgeslagenquote:Op zondag 15 november 2009 15:33 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb nu een simlockvrije HTC Hero, met abo nu nog via T-Mobile; abo gaat half januari over naar Vodafone. Firmware is 1.5
Distribueert HTC de updates zelf? Want T-Mobile heeft alleen een aangepaste Hero, dus de upgrade voor hun "Hero" zal ik niks mee kunnen denk ik? Of was 1.5 nou de donut en heb ik dus al de meest recente?
* Pandora73 is even de draad kwijt met alle upgrades...
Heel blond hoor, maar die krijg ik dus rechtstreeks via HTC? Wordt niet uitgerold door de provider dus?quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
HTC komt straks met een firmware upgrade die je Hero gelijk naar Android 2.0 gooit. Android 1.6 wordt dus overgeslagen.
Volgens mij moet je dat zelf upgraden, maar dat weet ik niet zeker (iemand?). En wanneer ie uitkomt? Geen ideequote:Op maandag 16 november 2009 10:32 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Heel blond hoor, maar die krijg ik dus rechtstreeks via HTC? Wordt niet uitgerold door de provider dus?
En wanneer komt 2.0 ongeveer?
* Pandora73 loopt altijd achter de feiten aan
Google-telefoons(Magic, G1) krijgen 'm van de providers.quote:Op maandag 16 november 2009 10:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat zelf upgraden, maar dat weet ik niet zeker (iemand?). En wanneer ie uitkomt? Geen idee. Waarschjinlijk nog wel dit jaar.
Ben nu ook al een tijdje fan van custom ROMs. Gebruik zelf Dwang 1.13 op dit moment (érg snelle ROM), maar ik overweeg Cyanogenmod als daarin 2.0 elementen verwerkt worden (en dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:10 schreef Devolution het volgende:
Ik heb nu ook Cyanogenmod 4.2.5 erop gezet (ik kwam van Android 1.5) en wat een verbetering zegIk ben er uren mee bezig geweest en heb mijn telefoon uiteindelijk moeten wipen, maar het was het waard
Nee, niet op allen. Cyanogenmod is bijvoorbeeld voor de G1 en de Magic. Dit staat meestal wel aangegeven op de site waar je hem vandaan haalt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:08 schreef harmenst het volgende:
Custom ROM's als bijv. Cyanogenmod 4.2.5 werkt op alle Android telefoon's?
CM4.2.5 is anders ook zéér snel hoor, sneller dan de standaard 1.5 rom die ik eerst had. Verder zitten daar al elementen in van 2.0 dacht ik.. Hij ziet er ook érg mooi uit (animaties bij het switchen tussen schermen, bijvoorbeeld als je de browser sluit, het unlockscherm, de icoontjes, 5 homescreens ipv 3 etc.)quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben nu ook al een tijdje fan van custom ROMs. Gebruik zelf Dwang 1.13 op dit moment (érg snelle ROM), maar ik overweeg Cyanogenmod als daarin 2.0 elementen verwerkt worden (en dat gaat gebeuren).
Klopt, CM is snel, maar ik durf te wedden dat Dwang wat sneller isquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Devolution het volgende:
[..]
CM4.2.5 is anders ook zéér snel hoor, sneller dan de standaard 1.5 rom die ik eerst had. Verder zitten daar al elementen in van 2.0 dacht ik.. Hij ziet er ook érg mooi uit (animaties bij het switchen tussen schermen, bijvoorbeeld als je de browser sluit, het unlockscherm, de icoontjes, 5 homescreens ipv 3 etc.)
Nee gewoon pairen... Hij blijft alleen constant bufferen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef Devolution het volgende:
Kun je via Bluetooth muziek luisteren op een G1?Of is het gewoon een 3.5mm->BT adapter?
maar dat is de htc update neem ik aan? met sense ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:16 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.htc.com/europe/SupportViewNews.aspx?dl_id=724&news_id=339
Wat is dit?![]()
512 MB RAM?
mijn internet verbinding werkt ook crap, telefoon niet gemerkt (k ben overgens niet gebeld vandaag..)quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb geen internet- en zelfs geen telefoonverbinding (Vodafone)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |