Er is een landelijke storing bij Vodafone.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb geen internet- en zelfs geen telefoonverbinding (Vodafone)
Haha wat stomquote:
Taiwan is de enige tot nu toe die dat heeft gekregen en toen stond erbij dat het een ROM met Sense was. Bovendien was het van te voren aangekondigd door HTC. En toen het op de site stond ging het nieuws als een lopend vuurtje. Dit heeft niemand genoemd terwijl ie al meer dan een week er staat en er staat geen Sense bij. Zou t gewoon de ROM met Donut zijn? Wat vaag...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
maar dat is de htc update neem ik aan? met sense ofzo?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Devolution het volgende:
Wel vaak storingen bij Vodafone de laatste tijd
Zit nu ff de guided tour te kijken, ziet er wel grappig uit. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef Hardrebel het volgende:
Waze word in razend tempo geupdate trouwens. Over een jaar is het wel klaar denk ik.
Heb ook msn geprobeerd maar werkt erg vervelend naar mijn mening. Liever eBuddyquote:Op woensdag 18 november 2009 23:57 schreef Incolumis het volgende:
heb het ook geïnstalleerd
msn, skype, google talk, twitter, alles in 1 app
nadeel er van vind ik eigenlijk wel dat mijn telefoon contacten er ook tussen staanquote:Op woensdag 18 november 2009 23:57 schreef Incolumis het volgende:
heb het ook geïnstalleerd
msn, skype, google talk, twitter, alles in 1 app
Daarom dus. Voor msn heb je totaal geen opties. Je kunt je status niet eens veranderen en het geluid uitzetten.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nadeel er van vind ik eigenlijk wel dat mijn telefoon contacten er ook tussen staan
en ik kan niet alles op afwezig zetten? k word nu gek door me msn
iemand enig idee of dit nog gaat komen?... want skype/msn en sip combo is geniaal, zolang er opties zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Daarom dus. Voor msn heb je totaal geen opties. Je kunt je status niet eens veranderen en het geluid uitzetten.
Geen idee.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef makkie88 het volgende:
[..]
iemand enig idee of dit nog gaat komen?... want skype/msn en sip combo is geniaal, zolang er opties zijn
voip standaardquote:Op donderdag 19 november 2009 14:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Geen idee.
Wat is SIP eigenlijk?
sip is idd de service van voip,quote:
Ja. Maar het kan ook gewoon met een Skype-account. Naar anderen op Skype gratis bellen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Kwyjibo het volgende:
Als ik het dus goed begrijp kan je met je Voipbuster account in combinatie met Fring op je Hero gratis naar anderen bellen die ook voipbuster draaien?
Van Androidplanet.quote:Een nieuw project uit de Gmail Labs maakt het mogelijk om bij al je contactpersonen te zien of ze een Android-toestel hebben. Als je inlogt bij Gmail kun je zien wie van je contacten online is op een Android-toestel, zodat je ermee kunt gaan chatten.
Volgens Google zijn de icoontjes bedoeld als hulpmiddel bij het communiceren: als je weet dat iemand op een Android-toestel zit te chatten, pas je het gesprek daarop aan. Je gebruikt kortere zinnen en stelt geen vragen waar lange uitleg voor nodig is.
Personen die online zijn krijgen een groen bolletje naast hun naam. Bij mensen met een Android-toestel verandert dat in een groen robotje. Het gaat nog om een experiment, dat door Google ‘Green Robot’ wordt genoemd. Een rood robotje betekent dat iemand wel een Android-toestel heeft, maar op dit moment niet beschikbaar is. Ben je zowel op de desktop als op je Android-toestel ingelogd, dan zul je de normale statusbolletjes te zien krijgen.
Helemaal zonder gezeur is de nieuwe functie niet gelanceerd: sommige mensen vinden het een inbreuk op je privacy om te laten zien dat je een Android-gebruiker bent (en geen mogelijkheid hebt om dat uit te schakelen), anderen vinden dat Google de laatste tijd wel erg veel (sluik)reclame maakt voor eigen diensten en producten waar ze bij betrokken zijn. Zo was er onlangs voor het eerst een reclametekst voor de Droid op de Google-zoekpagina te zien.
Je krijgt de ‘groene mannetjes’ pas te zien als je de optie inschakelt via Google Labs. Zet Gmail op de Engelse taal, ga naar Instellingen > Labs en activeer Green Robot:
green robot inschakelen
Uitschakelen op je Android-toestel kan ook: ga naar Menu > Settings > Mobile indicator.
Gewone Skype wel (soms tegen kosten) maar op de telefoon(met Fring) niet volgens mij. Maar weet t niet zeker want ben nieuw op Skype.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Devolution het volgende:
Met Skype kun je toch ook gratis bellen met vaste telefoonnummers?
Ik ben er blij mee. Soms krijg ik hele verhalen terwijl ik op de telefoon online ben.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Van Androidplanet.
Lollig wel
SpeedForge?quote:
Ik heb gisteren uitgebreid rondgeklikt binnen m'n Google-account maar ik kon het niet vindenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef BluesRebel het volgende:
Ik ben er blij mee. Soms krijg ik hele verhalen terwijl ik op de telefoon online ben.
Ik heb m allang al hier gepost.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:36 schreef Witchfynder het volgende:
Arghhh ik wil echt dat Touch keyboard terug. Na de laatste kernelupdate doet hij het niet meer dus zit ik weer met het standaard Magic toetsenbord, maar die vind ik toch echt wel crap.
Is er een nieuwe versie van voor 1.6 of moet ik hem gewoon opnieuw installeren?
Gmail -> Instellingen -> Labs -> Ergens staat ie. Ik gebruikte de zoekoptie en zocht op Android.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren uitgebreid rondgeklikt binnen m'n Google-account maar ik kon het niet vinden
Heb ik vast gemistquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb m allang al hier gepost.
http://n0rp.chemlab.org/android/apps/HTC_IME.apk
Vergeet ook niet om je instellingen op English te zetten, volgens mij maakt dat verschil namelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb m allang al hier gepost.
http://n0rp.chemlab.org/android/apps/HTC_IME.apk
[..]
Gmail -> Instellingen -> Labs -> Ergens staat ie. Ik gebruikte de zoekoptie en zocht op Android.
Thanks!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:35 schreef BluesRebel het volgende:
Gmail -> Instellingen -> Labs -> Ergens staat ie. Ik gebruikte de zoekoptie en zocht op Android.
Bellen via internet neem ik dan aan??quote:Op woensdag 18 november 2009 23:36 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb 'fring' op mijn telefoon gezet en mijn skype-account eraan gekoppeld..... ik kan gratis bellen![]()
![]()
Ben al meer dan 10 minuten nu met een vriend aan t bellen en het werkt.
Yep, maar nu doet ie wel een beetje vaag. Hij wil soms niet aan of hij laat de contacten niet zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Bellen via internet neem ik dan aan??
Gebruik ik ook al een tijdje is zeker een aanwinstquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef BluesRebel het volgende:
.
-Sleeptimer.. langzaam je muziek laten uitgaan bij het slapen.
quote:Op maandag 23 november 2009 04:56 schreef Erasmo het volgende:
Er zijn usb-3.5 jack adapters te vinden op bv. ebayDealextreme
Sorry ik was een beetje in de war met de titel. Where is my car is er overigens wel maar kost geld. Misschien is ie alleen in de VS ofzo beschikbaar want ik zie 'm wel in androlib. Maar Where did we park is degene die ik bedoelde: http://www.androlib.com/a(...)parkingpal-jFnj.aspxquote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef Incolumis het volgende:
where is my car is niet te vinden op de markt
Alleen VS?quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef elfzesendertig het volgende:
Google Navigatie op Android 1.6
http://googlemobile.blogs(...)els-google-maps.html
Is wel te hacken. De nodige informatie is op XDA Developers te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |