abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75066663
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef makkie88 het volgende:

[..]

zoals ik al beschreven had. Op aw en ap kan jr het oplossen door even op wifi te gaan
Lees nogmaals zijn reactie

Even een vraagje die ik laatst ook al had gesteld. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart is de SD card ontkoppelt en wanneer ik mijn simkaartpin in moet toetsen koppelt ie 'm weer. Dit gebeurt sinds de 1.6 update. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? (Ik heb een Magic.)
Op zich geen ramp maar ik ben bang dat t helemaal niet zo hoort en mijn SD een keer corrupt wordt waardoor ik alles verlies....
pi_75067033
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Even een vraagje die ik laatst ook al had gesteld. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart is de SD card ontkoppelt en wanneer ik mijn simkaartpin in moet toetsen koppelt ie 'm weer. Dit gebeurt sinds de 1.6 update. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? (Ik heb een Magic.)
Op zich geen ramp maar ik ben bang dat t helemaal niet zo hoort en mijn SD een keer corrupt wordt waardoor ik alles verlies....
Volgens mij heb ik hetzelfde... Ik weet het niet zeker en ik heb heel eerlijk gezegd geen zin om mijn telefoon opnieuw op te starten Als ik hem de komende tijd nog een keertje opnieuw opstart laat ik het je weten.
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:58:45 #253
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75090887
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

haha is t te negrijpen? K typ t op me telefoon, ben maybe onduidelijk of erg kortaf
pi_75099786
Wtf..ik kan ineens niet meer downloaden uit de market..alles wat ik probeer blijft staan op Download Starten..

Is nu al 2 dagen zo oid..

edit: ah ligt niet aan mij gelukkig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_75100194
Ik heb wellicht de mogelijkheid om een twee week oude HTC Hero te kopen voor 300 euri, een maat van me heeft er al een en hij vind Android veel beter dan Windows mobile of Symian en raad me dus een Hero aan maar ik vraag me nog af of er nog alternatieven zijn of gaan komen (die niet 400 euri duurder zijn..) Met m'n n95 heb ik het nu wel gezien, verdomde traag ding.. Waar ik m'n telefoon voor gebruik: mp3 speler, camera, internet/email, navigatie en bellen/smsen natuurlijk

Zo'n toetsenbordje als op de G1 lijkt me wel heel handig maar die heeft dan weer een baggercamera De Hero heeft dan weer geen flitser volgens mij, dat is wel een minpuntje

Dus.. Nu die Hero kopen of nog even wachten voor een ander (lees: duurder) model.. Dilemma Dilemma..
pi_75100643
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:07 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb wellicht de mogelijkheid om een twee week oude HTC Hero te kopen voor 300 euri, een maat van me heeft er al een en hij vind Android veel beter dan Windows mobile of Symian en raad me dus een Hero aan maar ik vraag me nog af of er nog alternatieven zijn of gaan komen (die niet 400 euri duurder zijn..) Met m'n n95 heb ik het nu wel gezien, verdomde traag ding.. Waar ik m'n telefoon voor gebruik: mp3 speler, camera, internet/email, navigatie en bellen/smsen natuurlijk

Zo'n toetsenbordje als op de G1 lijkt me wel heel handig maar die heeft dan weer een baggercamera De Hero heeft dan weer geen flitser volgens mij, dat is wel een minpuntje

Dus.. Nu die Hero kopen of nog even wachten voor een ander (lees: duurder) model.. Dilemma Dilemma..
De Motorola Milestone komt ook nog uit. Die zal wel meer dan 400 euro kosten, dus dan zou je voor een combinatie met een abonnement moeten gaan. De Milestone is in principe de beste Android telefoon die nu uit is. Hij is nu in Duitsland uit en in Amerika staat hij bekend als de Droid.
pi_75110800
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

De Motorola Milestone komt ook nog uit. Die zal wel meer dan 400 euro kosten, dus dan zou je voor een combinatie met een abonnement moeten gaan. De Milestone is in principe de beste Android telefoon die nu uit is. Hij is nu in Duitsland uit en in Amerika staat hij bekend als de Droid.
Ik heb ene keer een reclametje gezien van die Droid en die leek me ook erg leuk, qwerty slider en flitser is ook een pluspunt Maar hij schijnt weer een ander soort scherm te hebben dat anders (slechter?) reageert dan die Hero.. Die Hero schijnt ook weer een eigen versie van Android te hebben wat hem zo gaaf maakt.?

De tering wat een gedoe
pi_75112195
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:28 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik heb ene keer een reclametje gezien van die Droid en die leek me ook erg leuk, qwerty slider en flitser is ook een pluspunt Maar hij schijnt weer een ander soort scherm te hebben dat anders (slechter?) reageert dan die Hero.. Die Hero schijnt ook weer een eigen versie van Android te hebben wat hem zo gaaf maakt.?

De tering wat een gedoe
De Droid heeft een zelfde soort scherm als de Hero. Het gaat hier op een capacitief scherm, die reageert op de electrische lading in je vingers (een stylus werkt dus niet!). Het andere scherm waar jij het over hebt is een resistief scherm, deze reageert op druk die uitgeoefend wordt op het scherm. Ze hebben beiden hun voordelen en nadelen. De meeste Android toestellen (waaronder Hero en Droid) hebben een capacitief scherm.
Verschil tussen de de Droid en de Hero qua display is dat de Droid een hogere resolutie heeft in combinatie met een groter scherm (je ziet dus meer op bijvoorbeeld webpagina's!) en meer kleuren kan weergeven (16,7 miljoen ten opzichte van 65.000).

De Hero heeft inderdaad een aangepaste versie van Android, genaamd Sense. Of je dat gaaf vindt bepaal je natuurlijk zelf. HTC heeft wat leuke functies toegevoegd. Ik vind het wel mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar het standaard Android uiterlijk.
De toestellen met een standaard Android uiterlijk zijn over het algemeen Google Experience telefoons. Deze telefoons krijgen automatisch de nieuwste updates via Google (zogenaamde Over The Air update). Telefoons zoals de Hero krijgen hun updates via de fabrikant en die moet je dan handmatig installeren. Het wil ook nog wel eens een tijdje duren voordat de fabrikant de update klaar heeft.

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid schept.
  maandag 30 november 2009 @ 10:06:15 #260
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75135641
voor de mensen die een magic en een auto hebben: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170403618966 , auto houder voor ongeveer ¤4,70
  maandag 30 november 2009 @ 22:13:47 #261
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_75163249
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:06 schreef makkie88 het volgende:
voor de mensen die een magic en een auto hebben: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170403618966 , auto houder voor ongeveer ¤4,70
Goeie tip

Ik heb sinds zaterdag een HTC Magic en ben er super blij mee.
Heb er nog wel een vraagje over, weet niet of ik in het goede topic zit.

Ik heb mijn mail ingesteld (hotmail) maar krijg geen melding bij nieuwe mails (dit is wel ingesteld, controle elke 5 min) verder staan al mijn mails erin als ongelezen en als ik ze open voor een aantal seconden niet meer. Vervolgens springt hij automatisch weer op ongelezen.
Hoe komt dat?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  maandag 30 november 2009 @ 22:35:21 #262
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75164210
quote:
Dat is wel een toestel om bij te watertanden ja.

Ik zit nog wel even aan mijn abbo vast maar het is leuk om te bedenken dat er tegen die tijd nog vettere androidtoestellen zullen zijn.
Life is what you make it.
pi_75168699
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat is wel een toestel om bij te watertanden ja.

Ik zit nog wel even aan mijn abbo vast maar het is leuk om te bedenken dat er tegen die tijd nog vettere androidtoestellen zullen zijn.
Zit er serieus aan te denken om mijn Magic te verkopen en een Droid te kopen... maar ik zie wel wat er gebeurt
pi_75177661
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Goeie tip

Ik heb sinds zaterdag een HTC Magic en ben er super blij mee.
Heb er nog wel een vraagje over, weet niet of ik in het goede topic zit.

Ik heb mijn mail ingesteld (hotmail) maar krijg geen melding bij nieuwe mails (dit is wel ingesteld, controle elke 5 min) verder staan al mijn mails erin als ongelezen en als ik ze open voor een aantal seconden niet meer. Vervolgens springt hij automatisch weer op ongelezen.
Hoe komt dat?
-Je bedoelt de app 'E-mail'? En daarin heb je Hotmail (goed) geconfigureerd?
-Je hebt hem zo ingesteld dat ie om de 5 minuten moet kijken maar heb je ook daaronder meldingen, beltoon en trilfunctie ingesteld?
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:39 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Zit er serieus aan te denken om mijn Magic te verkopen en een Droid te kopen... maar ik zie wel wat er gebeurt
Oh dat heb ik echt niet. Ik denk dat als 2.0 uitkomt voor mijn Magic ik blijer hiermee ben dan met die Droid Dan heb ik dezelfde functies en een mooiere telefoon. Die toetsenbord hoeft van mij niet. Ik zou t mij de X10 misschien wel krijgen. Prachtige telefoon qua uiterlijk. Goede hardware en het allermooiste: als je wil kun je die skin eraf halen en dan is ie helemaal geweldig.

Even een vreemd probleem: als ik een smsje aan t typen ben en bijvoorbeeld 2 zinnen heb getypt, zit ik nog in mijn 1e smsje. Maar als ik een 'anders uitziende letter' vervolgens typ schiet ie omhoog naar het 3e smsje of zelfs naar een mms. Dan heb ik veel minder tekens over. Dit heb als ik bijvoorbeeld barça in plaats van barca typ, of egoïstisch in plaats van egoistisch. Als die die letter dan weghaal (in dit geval die ç of ï) gaat ie weer terug naar t eerste smsje en heb ik nog veel tekens over. Hopelijk is dit duidelijk
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:24:50 #265
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_75186073
Speciale tekens bestaan (achter de schermen) uit meerdere karakters. Dus ë bestaat bijvoorbeeld uit "e . je telefoon zet dit weer om naar een ë maar het telt wel als meerdere karakters.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_75189303
Klopt het dat ik op Youtube de filmpjes niet kan selecteren op relevantie?
Ik vind lang niet alle filmpjes die op Youtube staan, of is voor mobiele telefoons maar een beperkt aanbod oid?
pi_75190599
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

-Je hebt hem zo ingesteld dat ie om de 5 minuten moet kijken maar heb je ook daaronder meldingen, beltoon en trilfunctie ingesteld?
[..]

Oh dat heb ik echt niet. Ik denk dat als 2.0 uitkomt voor mijn Magic ik blijer hiermee ben dan met die Droid Dan heb ik dezelfde functies en een mooiere telefoon. Die toetsenbord hoeft van mij niet. Ik zou t mij de X10 misschien wel krijgen. Prachtige telefoon qua uiterlijk. Goede hardware en het allermooiste: als je wil kun je die skin eraf halen en dan is ie helemaal geweldig.

Even een vreemd probleem: als ik een smsje aan t typen ben en bijvoorbeeld 2 zinnen heb getypt, zit ik nog in mijn 1e smsje. Maar als ik een 'anders uitziende letter' vervolgens typ schiet ie omhoog naar het 3e smsje of zelfs naar een mms. Dan heb ik veel minder tekens over. Dit heb als ik bijvoorbeeld barça in plaats van barca typ, of egoïstisch in plaats van egoistisch. Als die die letter dan weghaal (in dit geval die ç of ï) gaat ie weer terug naar t eerste smsje en heb ik nog veel tekens over. Hopelijk is dit duidelijk
Alhoewel de X10 een prima toestel is gaat mijn voorkeur toch uit naar de Droid. Qua processorsnelheid verschillen ze natuurlijk wel wat (550MHz tegenover de 750MHz o.i.d. na een zeer waarschijnlijke onderklok van SE), maar de Droid heeft een aparte processor voor graphics, waardoor een deel van de load van de gewone CPU wordt afgenomen. De X10 heeft dit naar mijn weten niet. En ik zou toch best wel graag een toetsenbordje willen hebben. En ik wil graag een Google Experience telefoon, zodat ik me niet druk hoef te maken of de fabrikant Android al heeft aangepast
pi_75196990
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:24 schreef Devolution het volgende:
Speciale tekens bestaan (achter de schermen) uit meerdere karakters. Dus ë bestaat bijvoorbeeld uit "e . je telefoon zet dit weer om naar een ë maar het telt wel als meerdere karakters.
Ja maar dan zou t nog 2 tekens moeten zijn. Hij schiet bij barça echt enorm omhoog.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:48 schreef Droplollie het volgende:
Klopt het dat ik op Youtube de filmpjes niet kan selecteren op relevantie?
Ik vind lang niet alle filmpjes die op Youtube staan, of is voor mobiele telefoons maar een beperkt aanbod oid?
Ik heb niet gekeken of t wel of niet kan maar je kan toch ook gewoon de site gebruiken als t niet kan?
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Alhoewel de X10 een prima toestel is gaat mijn voorkeur toch uit naar de Droid. Qua processorsnelheid verschillen ze natuurlijk wel wat (550MHz tegenover de 750MHz o.i.d. na een zeer waarschijnlijke onderklok van SE), maar de Droid heeft een aparte processor voor graphics, waardoor een deel van de load van de gewone CPU wordt afgenomen. De X10 heeft dit naar mijn weten niet. En ik zou toch best wel graag een toetsenbordje willen hebben. En ik wil graag een Google Experience telefoon, zodat ik me niet druk hoef te maken of de fabrikant Android al heeft aangepast
Begrijpelijk. Als de X10 uitkomt zijn er vast al weer geruchten over een beter toestel
  woensdag 2 december 2009 @ 16:26:40 #269
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_75215616
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

Het onderdeel 'e-mail' stond volgens mij al op mijn mobiel toen ik hem kocht. Ik heb toen mijn hotmailaccount daaraan gekoppeld. Ik heb daaronder alleen een melding ingesteld (icoontje linksboven) verder niks. Ik krijg wel een icoontje te zien (wel pas na een tijdje, bijvoorbeeld als ik een test mail stuur) maar al mijn berichtjes staan soms ineens op ongelezen.

Verder hebben jullie het over die smsjes, waar kan ik zien of ik al bezig ben met mijn 2e smsje?

Misschien nog iemand een tips voor een leuke app of een navigatie(tomtom idee?)

Dank alvast!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_75216163
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Het onderdeel 'e-mail' stond volgens mij al op mijn mobiel toen ik hem kocht. Ik heb toen mijn hotmailaccount daaraan gekoppeld. Ik heb daaronder alleen een melding ingesteld (icoontje linksboven) verder niks. Ik krijg wel een icoontje te zien (wel pas na een tijdje, bijvoorbeeld als ik een test mail stuur) maar al mijn berichtjes staan soms ineens op ongelezen.
Je krijgt wel een icoontje te zien maar je hoort geen melding? Dan heb je dat niet ingesteld volgens mij. Dat ze allemaal op ongelezen staan is volgens mij omdat E-mail ze constant binnen haalt van internet. Elke keer weer. Er is geen offline-gebruik ervan in tegenstelling tot Gmail. Die is veel beter. Als je een Android hebt is t sowieso veel handiger om over te stappen. Alles gaat daarheen; contacten, mails, agenda. Gewoon bij Gmail instellen dat ie automatisch de berichten van hotmail binnenhaalt.
quote:
Verder hebben jullie het over die smsjes, waar kan ik zien of ik al bezig ben met mijn 2e smsje?
Komt er gewoon bij te staan als je aan t typen ben.
quote:
Misschien nog iemand een tips voor een leuke app of een navigatie(tomtom idee?)
Ga een aantal pagina's terug en dan zie je een lijstje van -J-D-. Die was wel aardig. En voor navigatie is CoPilot volgens mij t beste.
pi_75216387
http://www.androidplanet.(...)-market-en-checkout/
quote:
De ontwikkelaars klagen over:
-Te weinig downloads;
-De Market heeft een slecht design en maakt het moeilijk nieuwe apps te ontdekken;
-Slecht betaalsysteem;
-Fragmentatie van het platform.
Over die laatste hadden wij het hier ook over. Blijkt helaas waar te zijn. Was toch te verwachten
Dat de Market nog niet zo goed is klopt ook wel.
pi_75216656
De market is inderdaad niet het meest effecient.

Wou bijvoorbeeld zoeken naar de applicatie 'twidroid' en wist de naam niet.
Zoeken naar 'twitter', 0 resultaten.
pi_75218222
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef harmenst het volgende:

De zoekterm 'twitter' geeft bij mij anders 547 resultaten...
  woensdag 2 december 2009 @ 17:37:18 #274
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75218301
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef BluesRebel het volgende:

[ Ga een aantal pagina's terug en dan zie je een lijstje van -J-D-. Die was wel aardig. En voor navigatie is CoPilot volgens mij t beste.
is copilot er al voor 1.6?
pi_75218850
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef makkie88 het volgende:

[..]

is copilot er al voor 1.6?
Geen idee maar er zijn ook reacties na de Donut-upgrade:
http://nl.androlib.com/an(...)e-eu-major-jwin.aspx
Bovendien kun je 'm binnen 1 dag weer verwijderen en geld terug krijgen
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef harmenst het volgende:

Bij jou klopt er dan iets niet.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

De zoekterm 'twitter' geeft bij mij anders 547 resultaten...
Dat kan ook een probleem zijn. Jammer dat je geen favorieten enzo kan maken. Bovendien vind ik t erg vervelend dat ie helemaal niks vindt als je een spellingsfoutje maakt. Ik herinner me niet altijd de precieze naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')