quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:40 schreef hugecooll het volgende:
Leren handschoenen, geen vingerafdrukken jwz
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:40 schreef hugecooll het volgende:
Leren handschoenen, geen vingerafdrukken jwz
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat zijn Marokkanen die terug komen van hun werk, 's nachts.
Was dat niet die club die afgelopen zondag met 4-2 verloor?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:50 schreef memrtn het volgende:
Heb je AZ niet gekeken. Die Mounir loopt er al een paar wedstrijden mee rond.
Jezus, de Ajax-fans zijn ook een keer blij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat niet die club die afgelopen zondag met 4-2 verloor?
Ha ha, je fietst!.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:57 schreef leipeshitouwess het volgende:
Houjesmoel, handschoenen zijn hemel, en koude handen nietOverigens ben ik geen mocro maar ik draag ze lekkor wel op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:57 schreef leipeshitouwess het volgende:
Houjesmoel, handschoenen zijn hemel, en koude handen nietOverigens ben ik geen mocro maar ik draag ze lekkor wel op de fiets
Handschoenen zijn voor mietjes. Als het nou vriest en je moet een stuk fietsen prima, maar volgens mij zijn we nu nog wel een graad of 10 bij het vriespunt verwijderd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:57 schreef leipeshitouwess het volgende:
Dat is zo'n bullshitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Net als die gaye gasten in de sportschool... Lopen fitnessen met handschoentjes aan, ben je bang dat je eelt op je vingers krijgt ofzo
Nee, dan besteed je er wat meer aandacht aan om je grip te verbeteren. Als je die stang gewoon goed en strak vasthoudt, schuren die antislipgroeven ook niet door je handen heenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat is zo'n bullshitik train ook zonder handschoenen maar zit er aan te denken om binnenkort wel handschoenen te gaan gebruiken. Als je een dergelijke rugoefening doet (lat pull front) en je moet 50+ kg gaan trekken aan een stang met anti slip groeven gaan heel je klauwen naar de klote.
Maar over het algemeen zijn ze niet nodig nee
Vertel mij nou niet hoe het moetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan besteed je er wat meer aandacht aan om je grip te verbeteren. Als je die stang gewoon goed en strak vasthoudt, schuren die antislipgroeven ook niet door je handen heen
okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:39 schreef Repeat het volgende:
Ze zijn er weer hoorOngeveer 15 graden en ik zie ze alweer lopen. De mocro's met hun handschoenen aan
___!
Vreemd genoeg heb ik er geen last van.. En ik train dan niet bepaald met 50kgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Vertel mij nou niet hoe het moetik heb dat ding meer dan goed vast en toch heb ik er last van
en ik ben niet de enige die dit zo ervaart
Mja ik zeg ook dat het een overweging is, voorlopig hou ik het wel zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik er geen last van.. En ik train dan niet bepaald met 50kg
Maar blijf lekker met je blote handen trainen man, als je nog eens met zware oefeningen als deadlifts gaat beginnen glijdt die stang ook niet steeds uit je handenBuiten dat het er minder gay uit ziet heb je er ook nog wat aan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:41 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat een faaltopic.
TS is lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |