Heb jij er maar 2?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met al je denkbeeldige vrienden. Alle 2.
Ja, de rest wil niet meer bevriend met me zijnquote:
Hoeveel had je er?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de rest wil niet meer bevriend met me zijn. Eikels.
Nou ja, ik was dus op zo'n feestje, en daar waren en wel veel. Maar ik viel niet in de smaak. Mijn denkbeeldige cocktails waren zeker vies ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel had je er?
Ik had er altijd 3, maar nu zelfs 4!
Je ramen gelapt en met de buurvrouw gebabbeld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh ja hier alles goed hoorvanmiddag opgeruimd, gedweild, de ramen schoon gemaakt. En nu ben ik moe
en hoest met oe?
De reuzenwuppie.quote:
XMN8R had van die reuze wuppies geloof ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De reuzenwuppie.
Of had je die niet gespaard?Jij hebt een reuzenwuppie staan he??
En er komt heus wel eens iemand die knus wil doen. Straks heb je je eigenste eigen pand en dan hoppa.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja joh en god hey hoe is het met jou?
Oh ja en roze homowuppies!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
XMN8R had van die reuze wuppies geloof ik
Geen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja en roze homowuppies!
Maar jij niet?
Wat voor knuffels liggen er dán op je bed?
Dan moet je zo'n energy burn ding kopen, zo'n flesje met allemaal troep en alles waar je heel actief van wordt.quote:
Ik wil graag m'n 30e verjaardag wel halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n energy burn ding kopen, zo'n flesje met allemaal troep en alles waar je heel actief van wordt.
Ja, die staat toch náást de pc?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil graag m'n 30e verjaardag wel halen
Ik ben trouwens richting TV
Met je zelfquote:
Nou zeg, je zet me neer als een... nja... euh...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je ramen gelapt en met de buurvrouw gebabbeld?En al met feestdagendingen bezig natuurlijk en alles, het is immers al bijna november en dus december voor je er erg in hebt...
En hier is't ook machtig prachtig, da wet ie toch?![]()
Moar het enige wa 'k an lapp'n 'edoan heb is lapp'n beej d'n Appie Heijn.
Hoppa?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De reuzenwuppie.
Of had je die niet gespaard?Jij hebt een reuzenwuppie staan he??
En er komt heus wel eens iemand die knus wil doen. Straks heb je je eigenste eigen pand en dan hoppa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |