Marco zeker, die met dat petje, de vriend van Susanne ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zit wel een érg leuke man in zeg tering
Blok vind ik dopequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vind jij het blok vast ook nooit leuk ?
Hij inderdaad, echt LEUK met hoofdletters, die uko ook eignelijk zo te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marco zeker, die met dat petje, de vriend van Susanne ?
dat vinden de vrouwen van Archos in elk geval de lekkerste van het stel
meneer is wijnhandelaar te amsterdam
Achteraf is het natuurlijk jammer dat Brett en Tobias gelijk al in seizoen 1 zatenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Blok vind ik dope
houd wel van dit soort programma's
Wellicht kan Weemz je nog tips geven, want hij heeft al eens ooit meegedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag op screentest komen voor that's the question, wordt ik net voor gebeld!
Leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik mag op screentest komen voor that's the question, wordt ik net voor gebeld!
aan hun praten te horen komen Uko en vooral Lieve volgens mij aardig in de buurt van daar waar jij in braboland gewoond hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij inderdaad, echt LEUK met hoofdletters, die uko ook eignelijk zo te zien
arcos zonder H btw
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Achteraf is het natuurlijk jammer dat Brett en Tobias gelijk al in seizoen 1 zaten
daarnaa heeft het programmma nooit meer spontaan dezelfde impact gehad als in seizoen 1![]()
en moet de redactie steeds meer steeds grotere ingrepen toepassen om het leuk te houden
maar mijn vraag was meer richting Yuri
volgens mij is dat een mindere fan
kan ik ook wel goed zien, maar de invloed van de sponsor moet wel binnen de perken blijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja inderdaad
maar daarnaast gaat het me niet zozeer om die mensen eignelijk, vind bouw/verbouw/design leuk in't algemeen, keek ook altijd van die bbc huisverkoop/koop programmas'
kijk ik ook niet neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vind jij het blok vast ook nooit leuk ?
dat dan wel weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet jij wel wie brett en tobias zijn
En dat kun je dan weer fijn knus en sfeervol makenquote:
Kiek noow! Hoe geet 't?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer fijn knus en sfeervol maken
euh ja hier alles goed hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kiek noow! Hoe geet 't?
Zo is het stil en zo eh...
Knus met wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer fijn knus en sfeervol maken
Met al je denkbeeldige vrienden. Alle 2.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, maar ik antwoord niet op iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |