een MEDISCH wonder was het toch ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zomaar een mens he. Ik ben een wonder.
apart is een goede omschrijving jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Weemz het volgende:
Zojuist Shortbus gezien... (jaja ik heb tijdelijk out tv)
Was wel een aparte film moet ik zeggen...
ja zo lenig en flexibel ben ik niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:44 schreef Weemz het volgende:
Zojuist Shortbus gezien... (jaja ik heb tijdelijk out tv)
Was wel een aparte film moet ik zeggen...
Hoi Mismoquote:
bedoel je ibiza24/7 op RTL5 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
rtl 4 ging toch zo'n wedstrijd houden voor een club beheren ergens op een tropisch eiland weet iemand wat ik bedoel en waar ik meer info kan vinden?
Waar is het niet goed voor, die Vifitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bedoel je ibiza24/7 op RTL5 ?
zwaar door Campina Vifit gesponsord programma
Nou die camera's zijn al een poosje wegquote:
kijk het nooitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is het wat dat programma eignelijk of valt het tegen, de spaanse droom?
ik vind het best wel aardigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is het wat dat programma eignelijk of valt het tegen, de spaanse droom?
jullie dienen dat allemaal te gaan drinken hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waar is het niet goed voor, die Vifit
zit wel een érg leuke man in zeg teringquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou die camera's zijn al een poosje weg
blijkbaar hebben in de maand mei daar nogal wat nedeerlanders rondgehuppeld om daar dus een bed en breakfast te winnen en spanjaard te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |