join the clubquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
is het duidelijk dat ik geen zin heb om te werken als ik vanuit de trein een berichtje post?
Foto's darling, foto'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij aan deze info komt, maar drag is alweer van jaren geleden
dat doe ik toch ook dagelijksquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Vlarp het volgende:
is het duidelijk dat ik geen zin heb om te werken als ik vanuit de trein een berichtje post?
jij je zinquote:
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij je zin
deze is van 7 jaar geleden
http://foto.droso.org/2002/LoveParade/119canon/img_1907.jpg
Ik had ze enkel 1 keer gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die foto is hier toch al 25 keer of zo voorbij gekomen
hier nog meer leuks uit den ouden dooschquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik had ze enkel 1 keer gezien![]()
nu dus 2 x
Ja was toen net wakker. Vandaag heerlijk niks.quote:
Ik ben jaloers op jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja was toen net wakker. Vandaag heerlijk niks.
Dan heb je je stoel niet goed afgesteldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had pijn aan mijn zitvlak. Van het zitten. Kutbureaustoelen ook. Oh en mijn nek is ook kromgegroeid denk ik.
Veel plezierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Bart ik ben zo naar IKEA. Ik denk ik zeg het even. Wel Eindhoven (officieel Son volgens mij?).
Dat zou ik knap vinden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Baltar het volgende:
Ga je een Skwunie, Björn of een Bennie mee naar huis nemen?
Nja er zijn BJORN, BENNIE of SKEWNIE'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:48 schreef Baltar het volgende:
Dat lukt wel hoor, met alle Zweedse namen die de artikelen bij de IKEA hebben
Dat heet tegenwoordig toch zelfs Son en Bruegel ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Bart ik ben zo naar IKEA. Ik denk ik zeg het even. Wel Eindhoven (officieel Son volgens mij?).
kom je ons tegenwoordig elke pauze even gezelschap houden en dan ook gelijk als een gek teruglezen ?quote:
je snapt hem;) wat ben jij aan het eten?:+quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je ons tegenwoordig elke pauze even gezelschap houden en dan ook gelijk als een gek teruglezen ?
Queen ...... ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik was druk aan het mailen met Fabiola
nog niets,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
je snapt hem;) wat ben jij aan het eten?:+
Doe hem maar de groeten terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ang3l ja
jullie krijgen allemaal de groeten van hem
maar hij mist ons niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |