SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:27 schreef Teezie het volgende:
RACISME!!Tuurlijk wel, achterin de 1ste regel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:27 schreef Goofisch het volgende:
Voor zover ik kan begrijpen uit de OP heb je geluidsoverlast.
Ga erheen en zeg er wat van....
Waarom zou ik? Al die allochtonen hoeven dat ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:32 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Bgrijp r gene kut fan?
Leer eens Nederlands:)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Al die allochtonen hoeven dat ook niet
Geef dan het goede voorbeeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Al die allochtonen hoeven dat ook niet
Och ja, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, achterin de 1ste regel!
Iddquote:
Heul niet nosh jong baklap!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:37 schreef Nosh het volgende:
Best kut inderdaad, nu al begonnen zijn aan die vijfenveertig jaren middelmatigheid die jouw leven heet, terwijl anderen lol hebben.
Dood danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Idd
opleiding
werken
leven
Dat vind je wel een leuke opmerking he? Laatst zei je ook al "AZ is de scheurbuik van de huidige voetballerij"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
Studenten zijn de scheurbuik van de huidige maatschappellukke vloot.
Stel je niet aan, saai knor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houdt je mond jij!
Ik moet dr verdammt over 7 uur weer uit vuilak!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stel je niet aan, saai knor...
als ricko saai is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stel je niet aan, saai knor...
de_boswachter is de scheurbuik van fok!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat vind je wel een leuke opmerking he? Laatst zei je ook al "AZ is de scheurbuik van de huidige voetballerij"Ja, ik onthoud dat soort dingen
Ach komop, z'n topics zijn meestal vrij voorspelbaar, maar dit is *huillie* om niks voor hem..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
als ricko saai is dan weet ik het ook niet meer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 03:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat heb ik toch een kankerhekel aan RickoKun. Gadverdamme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |