Brennie hoe zit het trouwens met piercings (nee geen tepelpiercing, maar oor en wenkbrauw). Moeten die altijd uit voor een operatie (onder narcose)? Ik las laatst iets over plastic piercings die je dan wel in zou mogen hebben ter voorkoming van het dichtgroeien van het gaatje...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Goede info Brennie![]()
Ik denk er al zo lang over...
Ip moeten alle sieraden af.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:46 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Brennie hoe zit het trouwens met piercings (nee geen tepelpiercing, maar oor en wenkbrauw). Moeten die altijd uit voor een operatie (onder narcose)? Ik las laatst iets over plastic piercings die je dan wel in zou mogen hebben ter voorkoming van het dichtgroeien van het gaatje...
Weet je hier meer over?
Ben zeer benieuwd!
Eh ja..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:41 schreef Sanne het volgende:
Brennie werk jij toevallig in een ziekenhuis in Amsterdam?
Nee, ik ben slechts op zoek naar de beste chirurg in Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Eh ja..
Hoezo?
Ken ik jou?
( svp niet het ziekenhuis noemen ivm privacy enzo)
Ahaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts op zoek naar de beste chirurg in Amsterdam.
Hoopte op wat inside information.
Heb vriendin vanavond gesproken. Zij heeft het ziekenhuis op eigen verzoek dezelfde dag verlaten. Dit was dus geen standaardprocedure. Hele opluchting, ik dacht dat ze wegens bezuinigingen je zo snel mogelijk dat nest uit wilden hebben.
Waarom? Ik val er haar niet mee lastig en ik denk er gewoon zo over. Je denkt toch niet dat ik zoiets tegen m'n vriendin vertel? Ik ben er trots op dat ze zich zo houdt tegenover die operatie en hoe het ook afloopt ik zal nergens een punt over maken en altijd tevreden met haar zijn. Vandaar dat de anonimiteit van zo'n forum oproept om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:59 schreef DJ_WB het volgende:
schaam je![]()
Jaja, die operatie kost niet veel maar die nieuwe bh's hequote:Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Beebie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |