Wat een nazi ben je danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een TR gezet, wat een tyfus onzin om hier weer over te beginnen
Je beweert dat je een leven hebt maar toch vind je dit een topicwaardige klacht? wut?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef shaky22 het volgende:
Sorry hoor dat ik een leven heb waardoor ik niet 24/7 op Fok kan lopen klagen
Ahh kom op, deze tyfusonzin hebben we gisteren al meerdere keren gehad, iedereen heeft er van kunnen genieten en het was onwijs leuk maar kom er nou niet weer mee, er loopt zelfs nog een topic in GC hieroverquote:
beetje inspiratieloos van ts.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Je dacht zo van laat ik eens een topic over thuisbezorgd.nl maken want daar zijn er nog niet zoveel van?
Nee ts heeft een leven en kon hier niet gisteren al een topic over aanmakenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Je dacht zo van laat ik eens een topic over thuisbezorgd.nl maken want daar zijn er nog niet zoveel van?
De mods vinden het vanzelf wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh kom op, deze tyfusonzin hebben we gisteren al meerdere keren gehad, iedereen heeft er van kunnen genieten en het was onwijs leuk maar kom er nou niet weer mee, er loopt zelfs nog een topic in GC hierover
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ts heeft een leven en kon hier niet gisteren al een topic over aanmaken
hier stopte ik met lezenquote:Klacht 4: De PVV blaat te veel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
NatuurlijkHij zat om 7 uur 's avonds te f5en voor 10 euro gratis voedsel. Wat een spannend leven heb je dan
asltublieftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef shaky22 het volgende:
Sorry hoor dat ik een leven heb waardoor ik niet 24/7 op Fok kan lopen klagen
DAAR WAS HET OOK KLAAR1!11quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |