Thanksquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef keesos het volgende:
[..]
http://www10.zippyshare.com/v/87499448/file.html![]()
wel een rip dus, wel goede kwaliteit! hoop echt dat ie snel uitkomt
Waarschijnlijk niet. Nummer heet overigens Inside Of Mequote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
ff luisteren
edit: niet verkeerd, maar echt super is het ook niet. Misschien een vaker-horen-nummer
Btw, dat nummer van Evil Activities:
Komt die dit jaar nog uit? Wat een bazennummer
Gadverdamme wat een kutplaat. Weer het typische EA recept hoor. Man durf eens wat nieuwsquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Thanks
ff luisteren
edit: niet verkeerd, maar echt super is het ook niet. Misschien een vaker-horen-nummer
Btw, dat nummer van Evil Activities:
Komt die dit jaar nog uit? Wat een bazennummer
Whehe, tof gedaanquote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef teknomist het volgende:
Uit verveling eens een oldschool/early rave/new style-plaatje gemaakt. Niet origineel, wel grappig.![]()
mp3
Kijk! Dat soort dingen mogen wel vaker voorbij komen!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef teknomist het volgende:
Uit verveling eens een oldschool/early rave/new style-plaatje gemaakt. Niet origineel, wel grappig.![]()
mp3
Dat nummer vind ik echt heerlijk als er mee gestart wordt in een set, maar er wordt meestal mee afgeslotenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef cherrycoke het volgende:
op het moment een van mijn favoriete hardcore nummers kan er zo lekker op hakken
Komt omdat het BPM een stuk hoger ligtquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt heerlijk als er mee gestart wordt in een set, maar er wordt meestal mee afgesloten![]()
Is al uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg nette plaat idd. Moet maar eens snel uitkomen
PMquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt omdat het BPM een stuk hoger ligtAls ze ermee starten ben je al bijna verplicht om alle andere platen ook snel te draaien, dat lukt niet in elke mainstream set
Het andere nummer op diezelfde plaat vind ik zelf een heerlijke set opener
[..]
Is al uit
Dat klopt inderdaad.. maar voor een afsluitende DJ op een feest moet dit toch een mooie opener zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt omdat het BPM een stuk hoger ligtAls ze ermee starten ben je al bijna verplicht om alle andere platen ook snel te draaien, dat lukt niet in elke mainstream set
Het andere nummer op diezelfde plaat vind ik zelf een heerlijke set opener
[..]
Is al uit
Check je inboxquote:
Is er ook alquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef julian6 het volgende:
wanneer komt die mix CD van nightmare nu is op het wereldwijde web te staan?
Jij mag volgende deel openen omdat ik dit deel van je stalquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef julian6 het volgende:
Verzinnen jullie is een mooie TT voor het volgende topic rond de feestdagen
http://www.discogs.com/Va(...)ition/release/158189quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef julian6 het volgende:
Verzinnen jullie is een mooie TT voor het volgende topic rond de feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |