Dat is al een bestaand iets volgens mij.quote:
Altijd kut als ouders dat zeggen. Hele slechte ouders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger wilde ik altijd kinderdag, want we hadden ook moeder- en vaderdag.
Zeiden mijn ouders altijd: Pff, het is elke dag kinderdag joh.![]()
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is al een bestaand iets volgens mij.
Nou het moest eigenlijk iets zelfverzonnens zijn door jezelf, niet door een of andere jood vierduizend jaar geleden. Zo kan ik het ook wel!quote:
Kan toch toeval zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou het moest eigenlijk iets zelfverzonnens zijn door jezelf, niet door een of andere jood vierduizend jaar geleden. Zo kan ik het ook wel!
Ohja dat is waar. Wel mooie naam voor je feest.quote:
Dat weet je niet hè.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Ohja dat is waar. Wel mooie naam voor je feest.
Maar niet zo mooi als Prinses Amaliadag.
Die vieren wij al.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Seksdag, waar vrouwen niet mogen weigeren.
Dan moet je dit pak dragen:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Seksdag, waar vrouwen niet mogen weigeren.
Hij weet wrs niet wat het betekent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
t is maar waar je interesses liggen
nou ik heb het wel eens gezien op tv en het lijkt me voor beide partijen nou niet bepaald reden tot een feestjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij weet wrs niet wat het betekent.
Die vrouw had een spiraaltje of wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou ik heb het wel eens gezien op tv en het lijkt me voor beide partijen nou niet bepaald reden tot een feestje![]()
De 2 in kwestie moesten naar het ziekenhuis om uit mekaar gehaald te worden
nee ze waren vacuum getrokken...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vrouw had een spiraaltje of wat?
Heel je zaakje incl. scrotum naar binnen brengen, weet jij dat ook weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij weet wrs niet wat het betekent.
En daar wil jij een feestdag van maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Heel je zaakje incl. scrotum naar binnen brengen, weet jij dat ook weer.
Tis wel een aparte feestdagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daar wil jij een feestdag van maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |