bronquote:Het programma Grenzeloos Verliefd zal in 2010 terugkeren met een vierde serie afleveringen op NET 5. Dat heeft het tv- station donderdag bekendgemaakt. De laatste reguliere aflevering uit het derde seizoen van Grenzeloos Verliefd trok woensdagavond 721.000 kijkers. “Het derde seizoen werd zeer goed bekeken met gemiddeld een half miljoen kijkers per aflevering en een marktaandeel van 19,2 procent in de voor NET 5 belangrijke doelgroep Vrouwen 20-34“, vertelt een zegsvrouw.
Ook de website van Grenzeloos Verliefd, grenzeloosverliefd.nl, is volgens de woordvoerster zeer populair. “De site haalde sinds de start van het tweede seizoen maar liefst 6,4 miljoen pageviews. Vooral de fotogallery’s, de updates van de vrouwen en het onderdeel ‘programma gemist’ worden veel bezocht.”
In het programma werden de afgelopen tien weken jonge Nederlandse vrouwen gevolgd die voorgoed naar het buitenland vertrokken om zich bij hun grote liefde te voegen. NET 5 zendt op woensdag 11 november een speciale slotaflevering van het programma uit. Hierin is te zien hoe hen nu vergaat.
Op de website van Grenzeloos Verliefd kunnen mensen zich aanmelden voor het nieuwe seizoen. De realityserie wordt geproduceerd door René Stokvis Producties.
Aah nee!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo Paco is een lekker ding!!! Hij heeft zelfs in zijn gezicht iets van David Beckham!![]()
Ja dat zag ik ook! En dat meisje met die Michael is ook terug! Was dat die van Zuid Afrika?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef TrailerTrash het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd. Zag net een promo en volgens mij is Gwenny weer terug in NL
Gwenny is dat meisje die naar Zuid-Afrika vertrok naar Michaelquote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook! En dat meisje met die Michael is ook terug! Was dat die van Zuid Afrika?
Ben ook wel benieuwd naar die ene die naar Indonesie is!
En die er in eerste instantie heen was gegaan om 'te helpen in de zwarte wereld'. Vast een heel lief meisje, maar ik vond haar voornamelijke wereldvreemd en bijzonder brabants. Vooral toen haar vader vertelde dat ze niet eens het lef had om met de ambasade te bellen...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Gwenny is dat meisje die naar Zuid-Afrika vertrok naar Michael
Oh ik bedoel dan dat meisje met smetvrees in India, volgens mij was die ook weer terug...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Gwenny is dat meisje die naar Zuid-Afrika vertrok naar Michael
Voelt bij mij ook niet egt goedquote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef Cee het volgende:
Ergens snap ik dat ze dit doet om z'n moeder een plezier te doen maar ik denk voornamelijk 'kind, je laat je tegen je zin een heel circus aanmeten waar je niets van snapt, als je hiermee al instemt dan is dat nog maar het begin'.
Maar ze hebben goed met elkaar gepraatquote:Op woensdag 11 november 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
Dat joch. Niks lijkt hem te boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |