quote:Nee dat is niet hoe het gegaan is, ze hebben nooit in R'dam een vlag verbrand.
Op vrijdag 26 april 2002 11:53 schreef Vision het volgende:Party Animals zijn inderdaad een keer van het podium afgeslagen omdat ze in Rotterdam een Feyenoord vlag aan het verbranden waren
Tijdens een Digital Overdose in de Sporthallen Zuid in Amsterdam (de 1e in 96 dacht ik, ik was er ook bij) verbrande 1 van die knakkers een Feyenoordvlag op het podium.
Toen ze een paar weken later toen in Renesse 1 of ander optreden hadden, hadden zich daar massaal Feyenoorders verzameld om dat even te wreken. .
quote:Je vergeet "Luv U more"
[b]Op vrijdag 26 april 2002 11:59 schreef
Playlist :
1. DJ Paul and Stunned Guys - Thrillseeka
2. DJ Paul vs Panic - Hate/Up yours
3. Masters of Ceremony - Way of life
4. DJ Paul and Teenage Warning - If the kids (remix)
5. DJ Paul vs Distortion - Stop looking at me
quote:Hhehe die zal ie alleen stiekem draaien als ie thuis is, dat niemand het hoort.
Op vrijdag 26 april 2002 12:06 schreef schwa78 het volgende:[..]
Je vergeet "Luv U more"
Hij liep toch altijd zo te zwammen dat de 'echte gabbers' niet moesten gaan denken dat hij een softie was geworden met z'n happy hardcore...
quote:en dat soort mensen lopen er nog steeds rond
Op vrijdag 26 april 2002 11:57 schreef X-Ray het volgende:
Ja ik heb het ook erg naar me zin gehad daar..
Zwaar uit je plaat in de Sporthallen Zuid.
.
Kan me nu idd niet meer voorstellen daar als half kale trainingspakdragende pillenslikkende mafketel tussen gelopen te hebben.
quote:mjah, ben nooit kaal geweest maar heb der idd tussengelopen en hard meegegabberd (bijnaam voor het leven gekregen: De Gabberclown).
Op vrijdag 26 april 2002 11:57 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja ik heb het ook erg naar me zin gehad daar.
.
Zwaar uit je plaat in de Sporthallen Zuid.
.
Kan me nu idd niet meer voorstellen daar als half kale trainingspakdragende pillenslikkende mafketel tussen gelopen te hebben.
strange isn't it?!
quote:Loop maar eens rond in Heerlen, dan waan je je op een openlucht gabberfeest!
Op vrijdag 26 april 2002 12:15 schreef Vision het volgende:[..]
en dat soort mensen lopen er nog steeds rond
quote:och ja. (is ook al lang geleden)
Op vrijdag 26 april 2002 12:00 schreef X-Ray het volgende:
Nee dat is niet hoe het gegaan is, ze hebben nooit in R'dam een vlag verbrand.Tijdens een Digital Overdose in de Sporthallen Zuid in Amsterdam (de 1e in 96 dacht ik, ik was er ook bij) verbrande 1 van die knakkers een Feyenoordvlag op het podium.
Toen ze een paar weken later toen in Renesse 1 of ander optreden hadden, hadden zich daar massaal Feyenoorders verzameld om dat even te wreken.
.
quote:ik ga nog regelmatig naar dat soort feesten. Ik weet wat je bedoeld
Op vrijdag 26 april 2002 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Loop maar eens rond in Heerlen, dan waan je je op een openlucht gabberfeest!
quote:Brrr... heb zelfs nog wat pics ervan on-line. Eens even zoeken.
Op vrijdag 26 april 2002 12:15 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
mjah, ben nooit kaal geweest maar heb der idd tussengelopen en hard meegegabberd (bijnaam voor het leven gekregen: De Gabberclown).
strange isn't it?!
Een jaar of 5 heb ik echt niks anders geluisterd, zo van '92 tot '97 of zo. Echt tientallen feesten afgestruind.
Laatste feest waar ik ben geweest, was zo'n beetje Mysteryland in de Jaarbeurs. Uurtje binnen geweest, weer weggegaan.... geen zin meer in.
quote:Opeens gestopt? vaag
Op vrijdag 26 april 2002 12:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Brrr... heb zelfs nog wat pics ervan on-line. Eens even zoeken.
Een jaar of 5 heb ik echt niks anders geluisterd, zo van '92 tot '97 of zo. Echt tientallen feesten afgestruind.
Laatste feest waar ik ben geweest, was zo'n beetje Mysteryland in de Jaarbeurs. Uurtje binnen geweest, weer weggegaan.... geen zin meer in.
volgend jaar gaan de Vechtse Banen weer open
* Vision hoopt dat ze er Hardcore Resurrection weer gaan houden
quote:Mwoah, opeens. Eerst gingen we echt enorm vaak. Kamer vol met flyers, ALLEEN maar hardcore luisteren etc. Toen die babyhouse erbij kwam, werd het al wat minder. Veel kleine kids erbij, dat gelul met gabber-piet , Party Animals en zo.
Op vrijdag 26 april 2002 12:19 schreef Vision het volgende:[..]
Opeens gestopt? vaag
volgend jaar gaan de Vechtse Banen weer open
* Vision hoopt dat ze er Hardcore Resurrection weer gaan houden
Ik hoop dat het nu een beetje in de huidige vorm blijft. Voor mij hoeft die commerciele zooi allemaal niet, lekker underground en alleen maar mensen die voor de muziek komen, en niet "omdat hun vrienden ook gaan". Meelopers, daar zijn "we" nu gelukkig vanaf. (Al merk ik dat hardcore weer wat populairder wordt)...
quote:Ik vind de muziek ook niet zo boeiend meer.
Op vrijdag 26 april 2002 12:32 schreef Vision het volgende:
Wel begrijpelijk, die kut gabber piet en hakkuhbar hebben de boel grondig verpest ja.Ik hoop dat het nu een beetje in de huidige vorm blijft. Voor mij hoeft die commerciele zooi allemaal niet, lekker underground en alleen maar mensen die voor de muziek komen, en niet "omdat hun vrienden ook gaan". Meelopers, daar zijn "we" nu gelukkig vanaf. (Al merk ik dat hardcore weer wat populairder wordt)...
Al moet ik eerlijk gezegd toegeven dat ik pas geleden wat demos heb geluisterd op i-net, en daar zat wel vette hardcore tussen.
Of van die echt oude CD's, Ruffneck en zo. .
"Don't fuck with a Ruffneck".
"Originale Musicala Radicale".
"I'm not a number, I'm a free man".
Ik vind zijn happy hardcore nummers echt heel cool
Ik heb ze zelfs allemaal orgineel ( cd maxi's )
ook heb ik het album may the forze be with you in de happy
& hardcore editie
wat de videoclips aangaat ik heb : unity , rainbow in the sky , luv you more & The promised land nog op vhs
Heeft er iemand hier nog andere videoclips? zo ja email me even of contact me op icq : 54230331 of msn : scream_111@hotmail.com
quote:inderdaad!!
Op vrijdag 26 april 2002 12:23 schreef X-Ray het volgende:[..]
Mwoah, opeens. Eerst gingen we echt enorm vaak. Kamer vol met flyers, ALLEEN maar hardcore luisteren etc. Toen die babyhouse erbij kwam, werd het al wat minder. Veel kleine kids erbij, dat gelul met gabber-piet , Party Animals en zo.
. Dat heeft veel vernield.
En op een gegeven moment werd je toch wat ouder, ik voelde me meer aangetrokken worden door de mellow en trance (waar ik eerst een bloedhekel aan had) en de mensen daar. Vooral de mooiere dames.. De outfit begon me ook te irriteren, altijd die trainingspakken met gympen etc etc etc.
Was het gewoon een beetje ontgroeid. Nog een paar keer naar feesten geweest (zag er al niet meer uit als echte gabber toen, in me design-kleren..) en vond het steeds minder leuk. Toen meer naar Trance-feesten gegaan, ala Innercity en zo. Maar ook dat wel gezien... heb het niet meer op grote feesten. Vorig jaar wel nog naar DanceValley geweest.....
Ik ben echter overgestapt op techno/hardhouse. Ik werd 1x meegevraagd naar Awakenings en daarna nooit meer naar een gabberparty geweest. Mooiere vrouwen/breder publiek/betere locaties/betere sfeer/minder speed bekken/minder massaal en DIEPE muziek
Ben in de begintijd van HQ ook vaak geweest (Tom Harding, wie is dat?!!!) 1,5 jaar elke maand volgehouden en toen kwamen de gabbertjes in trainingspakken+zuipende boeren ook opeens naar de Melkweg. Tom Harding ging mainstage draaien op Dancevalley en de hype hardhouse was geboren. Erg jammer
Nooit meer geweest....
Tegenwoordig doe ik het wat rustiger aan wat feesten betreft (huis gekocht etc). Vaste prikken zijn nog Dancevalley en Awakenings in de gashouder
Laatst naar teQnoligy geweest, was ook top. Dit jaar ook zekers weer Awakenings Outdoor! I Love Techno gaat dit jaar ook maar es gebeuren. Verders ben ik naar de 1e 3 edities van Innercity geweest en de 1e editie van Sensation, dit wordt echter alleen maar slechter (lees: 17 jaar en jonger).
Ouwe fun ben ik ook nog paar keer naar teruggeweest (kan de naam van die feesten ff niet meer herinneren).
My story of dance
quote:Ik ben 1 februari nog naar Awakenings geweest in de Now&Wow.
Op vrijdag 26 april 2002 13:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Vaste prikken zijn nog Dancevalley en Awakenings in de gashouder
quote:Jaaah!
Ouwe fun ben ik ook nog paar keer naar teruggeweest (kan de naam van die feesten ff niet meer herinneren).
quote:Awakenings hoort in de gas, nix meer en nix minder. Ben dus niet in Now & Wow geweest en ga ook niet naar de nieuwe lokatie in Amsterdam, ik w8 met spanning de Gaz weer af
Op vrijdag 26 april 2002 14:00 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik ben 1 februari nog naar Awakenings geweest in de Now&Wow.
.
Dancevalley ook, maar dit jaar laat ik verstek gaan. Bijna niemand heeft zin om 70 euro voor een kaartje te dokken. In het begin was het niet eens 70 gulden wat je moest dokken..
iig 40.000 mensen hadden er zin in om het te betalen, had nix anders verw8: helft minder mensen en even groot als vorig jaar (can you imagine the space?!) Dancevalley hoort bij de zomer (plan der altijd mijn vakantie omheen) en zou het voor geen 70 euro willen missen
als symbool van 'vroeger was het toch niet allemaal beter'
--------------------------------------------------------------------------------
Met onder andere onderstaande hits heeft hij begin jaren 90 menig nekhaar doen rijzen. Echter, als je er nu naar luistert en destijds tussen de 12-18 was, zul je het gewoon cool vinden.. Dat had ik tenminste wel toen ik net een stoffig cd'tje met ranzig ouwe top40 nummertjes tevoorschijn haalde...aaah...nostalgie!
- Don't Leave Me Alone
- Life's like a dance
- Luv U More
- Promised land
Ik had graag een illustratie bijgesloten, maar zowel google als altavista had geen fatsoenlijk plaatje meer. Het lijkt erop dat Paul een beetje in de vergetelheid is geraakt...
quote:whehehhe...ja ach. Ik vind dat veel mensen er te zwaar aan tillen. Ik vind het nog steeds vermaak, dus leuk..
Op donderdag 11 juli 2002 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
*subtiel schopje voor Kreator*
ik praat nog steeds veel over good old DJ Paul met mijn vriendenals symbool van 'vroeger was het toch niet allemaal beter'
quote:Wat een wijsheid...
"Als je het geld liever in je neus of keel laat verdwijnen, kun je inderdaad nooit een mooie auto kopen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |