Ik vond het altijd wel suf maar toch koel!
Hij is alleen niet meer commerciëel bezig, vandaar dat TMF en 538 hem links laten liggen tegenwoordig.
Ben je gek ofzo...DJ PAUL draait nog behoorlijk veel, alleen geen trieste happy hardcore gelukkig.
Draait meestal Oldschool.....
Morgen draait ie ook weer in Tropicana Hard Bass....
vindt het nog steeds één van de best Dj's die niet is overgestapt op die nichtentrance...
quote:Idd, vroegr was het wel 'happy is voor homo's' maar nu mag het ineens blijkbaar wel
Op vrijdag 26 april 2002 11:28 schreef Makster het volgende:
vindt het nog steeds één van de best Dj's die niet is overgestapt op die nichtentrance...
Dat half commerciele vond ik eigenlijk nog best aardig, ook om de herkenbaarheid
quote:Op tmf komt dat sowieso niet, en ik vermoed als ik de programmering van mtv (over een week) zo zie dat je nog héééééééél lang kunt gaan wachten.
Op vrijdag 26 april 2002 11:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind dat er een uur of twee uur ofzo op tmf oid moet komen met alleem maar oude zooi.
*nostalgie*
Ik weet niet of je halverwege de jaren 90 al tmf kon ontvangen bij jullie, maar tòen had je eigenlijk alles moeten opnemen.....(Maar ja, dat is mosterd na de maaltijd.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 26-04-2002 11:36]
quote:jammer is dat
Op vrijdag 26 april 2002 11:35 schreef postinggirl het volgende:[..]
Op tmf komt dat sowieso niet, en ik vermoed als ik de programmering van mtv (over een week) zo zie dat je nog héééééééél lang kunt gaan wachten.
quote:Waar ergens is die nieuwe programmering te vinden? Wordt het nog blijer dan TMF?
Op vrijdag 26 april 2002 11:35 schreef postinggirl het volgende:[..]
Op tmf komt dat sowieso niet, en ik vermoed als ik de programmering van mtv (over een week) zo zie dat je nog héééééééél lang kunt gaan wachten.
Ik weet niet of je halverwege de jaren 90 al tmf kon ontvangen bij jullie, maar tòen had je eigenlijk alles moeten opnemen.....(Maar ja, dat is mosterd na de maaltijd.)
's Nachts wat beukmuziek op MTV kan toch geen kwaad
quote:Kijk in de nieuwe gids, als je die al hebt, vanaf 30 april.
Op vrijdag 26 april 2002 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Waar ergens is die nieuwe programmering te vinden? Wordt het nog blijer dan TMF?
Ben bang dat ze alleen nog maar van die R&B shit draaien...'s Nachts wat beukmuziek op MTV kan toch geen kwaad
In een paar topics in 'film en muziek' over tmf/mtv heb ik hem ook al vermeld.
Onder meer: Stel de ideale muziekzender samen.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 26-04-2002 11:38]
In "mijn gabbertijd" vond ik het al nix, rotterdamse hardcore. Minimaal is niet altijd goed.
Hij zal wel wat leuke centen hebben verdient met zin DJ Paul's Megamixen en die leuke singeltjes van hem maar die gast was een caricatuur van zichzelf. Zat ie altijd beetje mans bij TMF met z'n beertjes shirt aan te vertellen dat ie nog STEEDS hardcore was....yeah right
Heb het net ff snel opgezocht, dat clipje was dus The Promised Land. Ja dat waren nog eens andere tijden.
Maar je had toen ook nog The Party Animals en nog meer van dat soort onzin. Grote hits gehad, maar waar zijn ze nu?
Heb het net ff snel opgezocht, dat clipje was dus The Promised Land. Ja dat waren nog eens andere tijden.
Maar je had toen ook nog The Party Animals en nog meer van dat soort
Party Animals zijn in Rotterdam toch ooit van het podium afgeslagen?
Ze hadden nog een hitje met Boys Don't Cry ooit...
Aardig wat nachten daar doorgebracht. Oa met Elstak op de tafels.
quote:Daar heb ik me toch zo ziek om gelachen. Was geloof ik de laatste mega-rave. Gasten die de euromast getattoeerd hadden mochten gratis naar binnen, en hup, al die zwakzinnige dwazen naar de shop toe
Op vrijdag 26 april 2002 11:44 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]Aardig wat nachten daar doorgebracht. Oa met Elstak op de tafels.
Nee, ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, maar wel echt heel veel zooi op cassette enzo gehad..
quote:komt waarschijnlijk omdat je niet in de hardcore scene zit ofzo, hijs namelijk nog altijd heel actief. Heeft pas nog 2 albums uitgebracht en draait nog iedere week op gabberfeesten.
Op vrijdag 26 april 2002 11:18 schreef ThE_ED het volgende:
Istie dood ofzo?
Je hoort daar echt NIKS meer vanIk vond het altijd wel suf maar toch koel!
* Vision ziet 'm vanavond weer on the wheels of steel
quote:hij draait vaker hardcore dan oldschool volgens mij
Op vrijdag 26 april 2002 11:28 schreef Makster het volgende:
Dood ?!?!?!Ben je gek ofzo...DJ PAUL draait nog behoorlijk veel, alleen geen trieste happy hardcore gelukkig.
Draait meestal Oldschool.....
Morgen draait ie ook weer in Tropicana Hard Bass....
quote:voor de mensen die nu nog "gabber zijn" geldt nog steeds 'happy is voor homo's'. "Vroeger" ('95-'97) waren er gewoon enorm veel meelopers. (en die zitten nu dus in de trance scene).
Op vrijdag 26 april 2002 11:30 schreef ThE_ED het volgende:Idd, vroegr was het wel 'happy is voor homo's' maar nu mag het ineens blijkbaar wel
Ik heb er op zich niet echt iets tegen maar ik snap de omslag niet echt.
Dat half commerciele vond ik eigenlijk nog best aardig, ook om de herkenbaarheid
quote:Party Animals zijn inderdaad een keer van het podium afgeslagen omdat ze in Rotterdam een Feyenoord vlag aan het verbranden waren
Op vrijdag 26 april 2002 11:39 schreef Antarcticas het volgende:Party Animals zijn in Rotterdam toch ooit van het podium afgeslagen?
Ze hadden nog een hitje met Boys Don't Cry ooit...
Maat van me was erbij en die zei dat echt alles wat los en vast zat richting het podium vloog (tegels, bakstenen, tafels, stoelen, etc).
Het liedje wat je bedoelt heet trouwens 'Big Boys Don't Cry' en is gemaakt doo The Prophet (nu: The Masochist).
quote:nee ik zit ueberhaupt niet echt in welke scene dan ook
Op vrijdag 26 april 2002 11:53 schreef Vision het volgende:[..]
komt waarschijnlijk omdat je niet in de hardcore scene zit ofzo, hijs namelijk nog altijd heel actief. Heeft pas nog 2 albums uitgebracht en draait nog iedere week op gabberfeesten.
quote:lol, echt
* Vision ziet 'm vanavond weer on the wheels of steel
[..]hij draait vaker hardcore dan oldschool volgens mij
[..]voor de mensen die nu nog "gabber zijn" geldt nog steeds 'happy is voor homo's'. "Vroeger" ('95-'97) waren er gewoon enorm veel meelopers. (en die zitten nu dus in de trance scene).
[..]Party Animals zijn inderdaad een keer van het podium afgeslagen omdat ze in Rotterdam een Feyenoord vlag aan het verbranden waren
Maat van me was erbij en die zei dat echt alles wat los en vast zat richting het podium vloog (tegels, bakstenen, tafels, stoelen, etc).
quote:Lekker domme actie ook dan van die joden...
Party Animals zijn inderdaad een keer van het podium afgeslagen omdat ze in Rotterdam een Feyenoord vlag aan het verbranden waren
quote:Ja ik heb het ook erg naar me zin gehad daar.
Op vrijdag 26 april 2002 11:47 schreef Doopy-X- het volgende:
denk nog wel es aan die tijd terug: Hellraiser in Sporthallen Zuid/Hellbound in de Fun etc...toen heel veel lol gehad, kan het me niet meer voorstellen dat ik daar tussen heb gelopen als ik af en toe beelden terug zie.
Zwaar uit je plaat in de Sporthallen Zuid. .
Kan me nu idd niet meer voorstellen daar als half kale trainingspakdragende pillenslikkende mafketel tussen gelopen te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |