Nee, dat kan hij nog niet. HIj kan wel bijna kruipen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat Lennon heeft gelopen.
Precies... al heb ik geruchten gehoord dat men Twan na de winterstop in F1 willen hebben... maar of dat doorgaat, weet ik (nog) niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is beter, ze moeten ook wel eens winnen.
Ow okay hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik moest iets met een commode.... vandaar
Is ook 8 maanden ouder hoor. Maar ze zijn nogal tegenpolen. Kick is groot, stevig, zwaar, robuust en Lennon juist erg fijn en licht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef wyccie het volgende:
Jemig, alles aan dat andere kind is groter.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef wyccie het volgende:
Maar Lennon is ook erg robuust gebleken vandaag.
Hij kwijlt veel, net als Lennon, dat hebben ze wel gemeen, maar het kan ook best drinken zijn. De foto is door en bij mn ouders genomen toen ik aan het werk was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Kwijlt Kick zoveel of is-ie zo zweterig?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... ik ga even thee drinken en tv kijken![]()
Dat lijkt inderdaad een microfoontje met plopkapje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
Oh, een man met een dasje. Geen idee.
Of is het een microfoon?
Niet Amerikaans. Hij was grootindustrieel en zijn bedrijf was verantwoordelijk voor bijna 4,5% van het BNP van dat vrij grote en redelijk welvarende land.quote:
Neequote:
Deze was zo legendarisch slecht, die moest ik gewoon even plaatsen. Deze hieronder herken je toch wel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht meer aan een land of continent.![]()
Auto's herken ik niet.
Het wordt nog veel erger. Komt de Fiat uit Italië of Duitsland?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de Fiat 500 hoor je gewoon te herkennen.
Wycciequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het wordt nog veel erger. Komt de Fiat uit Italië of Duitsland?
Eg welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Valt er nog iets te raden ?
Meneer ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hoeft ook geen verstand van auto's te hebben om de meneer op het plaatje te raden.
Ryan3 heeft al een topic geopend over wanneer de users de boom gaan optuigenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Het is oktober en FEE is openNet als de pepernoten nét even te vroeg.
Ja, ik zie het. Maar hij klaagt ook dat het circus steeds vroeger begint.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ryan3 heeft al een topic geopend over wanneer de users de boom gaan optuigen
Ik lig er niet wakker van. Ik zou echt niet weten wanneer ik ooit iets aan Kerst heb gedaan. Die verplichte feestdagen zijn niets voor mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Maar hij klaagt ook dat het circus steeds vroeger begint.
Ze kan die hond toch niet overal mee naar toe nemen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Wás? Waarom zou ze dat niet meer kunnen zijn?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kan die hond toch niet overal mee naar toe nemen?
En als ik er een beetje ondeugend bij grijns kom ik ook nog weg met dat soort uitvluchtenquote:
Actrice?quote:[..]
Nee.
Wetenschapper?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar, dan zijn alle beroepen toch op?
Jaquote:O wacht: schrijfster?
Hoe red ik mij hier uit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wetenschapper?
Architect?
Ontwerper?
Top!quote:[..]
Ja
Niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe red ik mij hier uit?
Goed, je weet het dus niet. Dan kan ik gaan slapenquote:Top!
Vanochtend nog wel. Ik weet niet hoe snel die beestjes omgebouwd kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een poes? Ik heb een kater.
Deze gelukkig niet, anders wordt het zo stil in huis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn kater lost gelukkig vanzelf op.
Ze kunnen hier niet naar buiten, dat lijkt me niet goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
Dan neem je toch gewoon 2 katten? Dan hebben ze ook nog wat aan elkaar.
Die van mij komen ook niet buiten en het gaat prima met ze.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kunnen hier niet naar buiten, dat lijkt me niet goed.
Er zijn/waren hier mensen op de trap die ook katten hebben. Die komen nooit buiten, zien haast nooit andere mensen en gedragen zich, zover ik het kan beoordelen, heel anders dan andere katten. Angstiger/schichtiger.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die van mij komen ook niet buiten en het gaat prima met ze.
Ook niet achterthuis?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
Die van ons komen ook niet buiten en het gaat heel goed met ze...
quote:* nu weer snel aan het werk gaat... lang leve het nieuwe systeem![]()
Echt wel... ach ik sta toch nog steeds in de wacht... kan ik beter mn tijd hier even verdoen. Maar nee, ze komen ook niet (meer) achterthuis. 1 blijft er wel netjes de andere springt over de schutting heen naar de buren en kruipt daar onder de heg door het park in. Rustig achterthuis zitten, is er dan niet bij.quote:
Het kan toch geen kwaad als ze aan de wandel gaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt wel... ach ik sta toch nog steeds in de wacht... kan ik beter mn tijd hier even verdoen. Maar nee, ze komen ook niet (meer) achterthuis. 1 blijft er wel netjes de andere springt over de schutting heen naar de buren en kruipt daar onder de heg door het park in. Rustig achterthuis zitten, is er dan niet bij.
Nou we zijn bang dat er in ieder geval 1 niet terug gaat komen. We wonen redelijk dichtbij een drukke straat (de ring/singel). En ze zijn al jaren binnen gewend... de oudste is 12 en kent niet anders. Evt. nieuwe katten zouden wel meteen naar buiten toe mogen trouwens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kan toch geen kwaad als ze aan de wandel gaan?
Die van mij zien vrij weinig andere mensen maar zijn absoluut niet schichtig. Als ik er bij ben zijn ze behoorlijk aanhalig en willen ze graag aandacht van mijn bezoek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn/waren hier mensen op de trap die ook katten hebben. Die komen nooit buiten, zien haast nooit andere mensen en gedragen zich, zover ik het kan beoordelen, heel anders dan andere katten. Angstiger/schichtiger.
Een vriendin van mij woonde in een zijstraat van Het Rembrandtplein en had twee jonge katjes. Eén was er toen tussenuit gepiept en was dagen weg. Zij heeft toen briefjes opgehangen en een paar weken later meldde zich een eigenaar van een gokhal. Bleek de poes al een paar weken in angst onder een gokkast te zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou we zijn bang dat er in ieder geval 1 niet terug gaat komen. We wonen redelijk dichtbij een drukke straat (de ring/singel). En ze zijn al jaren binnen gewend... de oudste is 12 en kent niet anders. Evt. nieuwe katten zouden wel meteen naar buiten toe mogen trouwens.
Dire Straits, Joss Stone of Phil Collins?quote:al 20 minuten in de wachtstand![]()
Ach gossie. wel fijn dat ie weer terug wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woonde in een zijstraat van Het Rembrandtplein en had twee jonge katjes. Eén was er toen tussenuit gepiept en was dagen weg. Zij heeft toen briefjes opgehangen en een paar weken later meldde zich een eigenaar van een gokhal. Bleek de poes al een paar weken in angst onder een gokkast te zitten.
[..]
Niets, maar dan ook helemaal niets. Helemaal stil... soms denk ik dat ik geen verbinding meer heb.quote:Dire Straits, Joss Stone of Phil Collins?
Yep, die is wegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe ist met jouw kater? Inmiddels al vertrokken?
En daar de kater aan overgehouden??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister naar een leuke Funk-avond in De Melkweg geweest. Lefties Soulconnection en Breakastra (met een zangeres die zich The African Goddess of Love, Afrodyete noemt)
Ik was om kwart voor vijf thuisquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En daar de kater aan overgehouden??
Mooie tijd, toen waren wij bijna wakker omdat Twan wakker was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor vijf thuis
Ik heb het inmiddels naast me neergelegd en een call ingestuurd.. het lukte met de andere ook niet. Ben nu maar even wat anders gaan doen. Inderdaad nog maar 25 minuten en dan weekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is bijna weekend, Diaan. Nog even volhouden!
Mijn kater rekende op haarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Ik was de kleine al een paar weken vergeten.![]()
[ afbeelding ]
Paar keer inm de melweg geweest. Veel leuker dan Paradiso.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister naar een leuke Funk-avond in De Melkweg geweest. Lefties Soulconnection en Breakastra (met een zangeres die zich The African Goddess of Love, Afrodyete noemt)
Misschien houdt de vrijdagpoes van (goud)vis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef wyccie het volgende:
Ze hadden zo lief samen kunnen spelen, maar nu is je kater weg.
Daar heb je zo'n grote vissenkom voor nodig.,quote:
doe het nou niehiet, ga gweeon over 2 of 3 uur naar bedquote:Even op bed bijkomen, hoor.![]()
Opstaan lukt wel, slapen niet. Het is nu voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens vroeg op de avond moe ben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent nog niet gewend aan het vroege opstaan, begrijp ik?
Eerder deze week ging je al voor 11 uur naar bed, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Opstaan lukt wel, slapen niet. Het is nu voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens vroeg op de avond moe ben.
Maar dat is nu ook al zo goed als voorbij. Het was maar een after dinner dipje.
Ik was vannacht zo vertrokken, ik had zelfs nog één sok aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ik slaap niet meteen. Voorheen duurde het uren, nu vaak maar een half uur tot een uur.
Het voorprogramma, het onvolprezen Nederlandse Lefties Soulconnection begon na tienen, achteraf werden er nog plaatjes gedraaid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef wyccie het volgende:
Duren die optredens echt zo lang of blijf jij gewoon tot de Melkweg haar deuren dicht doet?
Ze moeten wel een beetje spreiden anders wordt het een zootje bij de kassa. In de Max stonden gister Pete Philly & Perquisite, uitverkochte afscheidstournee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is echt helemaal niks voor mij. Ondanks dat ik een avondmens ben, vind ik het niet fijn dat iets zo laat begint.
Klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Oh, houden die er al weer mee op?
Ik heb ze dit jaar op de Uitmarkt gezien. Dat viel me tegen. Ik kende Pete van zijn samenwerking met C-Mon & Kypskiquote:Ik ken ze niet, alleen die naam.
Zeker met alle tevredenheid behalve UPCquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan woon jij zeker in Zaltbommel?
Nee, Danny had per ongeluk op het knopje Zaltbommel gedrukt, hoorde ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker met alle tevredenheid behalve UPC
Dan is-ie er dinsdagquote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vandaag heb ik alvast kerstkaarten gekocht
Zijn daar geen regels voor?quote:
En anders merk ik het wel als de supermarkt opeens gesloten is. In deze tijd van het jaar is het dan meestal Kerstquote:Don't worry, ik stuur je een kaart.
quote:Op zondag 1 november 2009 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé! Waarom zit jij over mij te praten in semi-bikkeltijd?
Dat heb ik vaker gehoord, maar ik geloof er geen bal van.quote:Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar eens zeggen: de wereld draait niet om jou.
"NIET?!" Nee, niet.
Punten voor de identificatie van deze songtekst:quote:Op zondag 1 november 2009 03:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat heb ik vaker gehoord, maar ik geloof er geen bal van.
quote:Op zondag 1 november 2009 03:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga 'm niet kijken anders kan ik zo niet slapen.
Jippie, ik heb er eindelijk weer een keertje 1 goedquote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vandaag heb ik alvast kerstkaarten gekocht
Dat vind ik wel een tikkie overdreven, Scrut.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de Kerstkaarten voor volgend jaar al in huis.
Ik ben de kalkoen ook al aan het ontdooien.quote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een tikkie overdreven, Scrut.
Het is maar een klein plaatje, hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Al zou ik eerder spreken van actrice inmiddels.
Ja, sorry. Het is een oude foto... ze ziet er inmiddels ietsje pietsje anders uit.quote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar een klein plaatje, hoor.
Nee, film en toneel. Volgens mij heeft ze ook ooit cabaret nog gedaan.quote:
Je bedoelt haar:quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die ene van Kinderen Geen Bezwaar?
quote:
Op dat plaatje wel, maar het is een link met de actrice op mijn kleine plaatje.quote:
En we hebben een winnaarquote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ow, het is Nelly Frijda van 200 jaar geleden?
Okquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, Tong zal ik doen....
Doucheze!![]()
Raden = nieuw plaatje posten!quote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Harry Slinger van Drukwerk toch?
Ik ga naar bed... even verder in mn boek lezen![]()
erg goed en verslavend boek trouwens
Yepquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Harry Slinger van Drukwerk toch?
Trustenquote:Ik ga naar bed...
Dat is de Wickedangel-regelquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe ongeschreven regel hier??
quote:Goedemiddag![]()
Okay, dan weet ik dat voor een volgende keer als ik er weeer eentje raad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de Wickedangel-regel
[..]
Lennon heeft een tandje, eindelijkquote:
Wortels?? Gadver, maar hij zal ze wel lusten... hij lust tot nu toe alles, maar dan ook alles!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog een paar erbij en hij kan wortels eten.
Rauwe wortels, dat is goed snoepgoed. Zonder tanden zijn soepstengels ook lekker weg te knagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wortels?? Gadver, maar hij zal ze wel lusten... hij lust tot nu toe alles, maar dan ook alles!!
Deutsch.quote:Nederlandse mevrouw?
Hij gaat met soepstengels spelen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rauwe wortels, dat is goed snoepgoed. Zonder tanden zijn soepstengels ook lekker weg te knagen.
[..]
Ze kijkt niet erg happy... is ze oorlogsgerelateerd?quote:Deutsch.
Ze is in 1934 geboren in een deel van Duitsland dat nu bij Polen hoort. Later Oost-Berlijn en pas in 1977 werd ze West-Duitse. Dat ze niet happy kijkt heeft misschien wel met haar dochter van doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ze kijkt niet erg happy... is ze oorlogsgerelateerd?
Dus zowel zij als haar dochter zijn bekend? Is het de moeder van Nina Hagen??quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is in 1934 geboren in een deel van Duitsland dat nu bij Polen hoort. Later Oost-Berlijn en pas in 1977 werd ze West-Duitse. Dat ze niet happy kijkt heeft misschien wel met haar dochter van doen.
Eva Maria Hagenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus zowel zij als haar dochter zijn bekend? Is het de moeder van Nina Hagen??
Jeetje, ik ben op dreef...quote:
Doe maar rustig aan hoor. Ik ben er zo vandoor en vanavond ook weg. Alpha Blondy in Paradiso.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga op zoek naar een nieuw plaatje, zoals het volgens WA behoort...
Ja, die Millenniumtrilogiequote:
Die meneer lijkt ook wel een beetje op Peaceman.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die MillenniumtrilogieIk ben nu het eerste deel aan het lezen, echt goed vind ik het.
en vooral verslavend.
quote:Ow Twan heeft afgelopen zaterdag gewonnen met voetbalDe eerste gewonnen wedstrijd.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die meneer lijkt ook wel een beetje op Peaceman.
[..]
quote:
Meneer is tegenwoordig heel slank hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee hoor, Peaceman is veel knapper...
en slanker...
[..]
Nou gelukkig is Peace niet zó slank. Meneer heet trouwens Stieg Larsson.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneer is tegenwoordig heel slank hoor
Braaf!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga op zoek naar een nieuw plaatje, zoals het volgens WA behoort...
Dacht dat mijn eerste reactie wel ok wasquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
Dacht dat mijn eerste reactie wel ok was
Pokerverslaafd, zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef peaceman het volgende:
Neeuh... was jullie gewoon even kwijt.
Nope... even internet/forum-moe.quote:
Ik ben ook moe. Net als half Nederland ben ik snipverkouden en hoesterig.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... even internet/forum-moe.
Gelukkig heb ik daar voor alsnog weinig last van.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook moe. Net als half Nederland ben ik snipverkouden en hoesterig.
Ik denk dat ik gister in Paradiso nog wel een hoop andere mensen aangestoken hebquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar voor alsnog weinig last van.
Mag je weer roken in paradiso?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gister in Paradiso nog wel een hoop andere mensen aangestoken heb
Wel in de rookruimte.quote:
Vergeleken met die in Vera valt dat behoorlijk mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die in Paradiso is wel heel erg
Daar ben ik al zeker 15 jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeleken met die in Vera valt dat behoorlijk mee.
Het zal in die jaren vast niet veel veranderd zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ben ik al zeker 15 jaar niet meer geweest.
Toen mocht er nog gewoon gerookt worden en was het de beste mensa van de stad.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zal in die jaren vast niet veel veranderd zijn.
Herrie machen?quote:De 18e moet ik er weer heen.
Dan is het nu behoorlijk anders geworden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen mocht er nog gewoon gerookt worden en was het de beste mensa van de stad.
Nee, helaas niet. Het ene bandje is daar lang niet goed genoeg voor en het andere bandje is nog niet compleet.quote:[..]
Herrie machen?
De gouden tijden van weleer met Nirvana en Pearl Jam zijn niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is het nu behoorlijk anders geworden.
De laatste keer dat ik er was heb ik me niet echt kunnen vermaken. Slecht optreden, saai publiek, geen sfeer en zo.
Toch heb ik daar nog behoorlijk wat erg leuke optredens gezien. Maar dat is ook al weer een jaar of 5 geleden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De gouden tijden van weleer met Nirvana en Pearl Jam zijn niet meer.
Tramps zegt me niets eigenlijk, maar ben dan ook al zo'n 12 jaar weg uit Groningen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef brother52 het volgende:
Tramps, in de Peperstraat. Naast het Pakhuis.
Het was zo'n beetje de enige leuke kroeg die ze daar nog hadden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tramps zegt me niets eigenlijk, maar ben dan ook al zo'n 12 jaar weg uit Groningen.
Verder is er vooral Sjoerd Kooistra horeca, zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was zo'n beetje de enige leuke kroeg die ze daar nog hadden.
Rond de Grote Markt wel. Daar zit nog wel een aardig kroegje voor een zaterdagmiddag bij maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verder is er vooral Sjoerd Kooistra horeca, zeker?
In de Poelestraat had-ie ook al een stuk of 3 zaken, o.a. De Stadtlander. In Amsterdam is-ie behoorlijk aangepakt, daar heeft Cohen zelf zich nog hard voor gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rond de Grote Markt wel. Daar zit nog wel een aardig kroegje voor een zaterdagmiddag bij maar dat is het dan ook wel.
Die heeft ook een snor, maar daar houdt de vergelijking wel op.quote:
Dat verbaast me niets, daar zit een aantal zaken die zijn doelgroep als publiek heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de Poelestraat had-ie ook al een stuk of 3 zaken, o.a. De Stadtlander.
Dat zouden ze in Groningen ook eens moeten doen, dan komen er misschien weer een paar leuke kroegjes bij.quote:In Amsterdam is-ie behoorlijk aangepakt, daar heeft Cohen zelf zich nog hard voor gemaakt.
Een hintje zou handig wezenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand anders die een poging gaat doen om mijn plaatje te raden?
Ah, er komt zo dus nog een foto.quote:
Alleen bij goed gedragquote:
De foto daarvoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook een Scandinaaf die drie boeken geschreven heeft?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Zullen we deze meneer dan ook nog maar even doen?
[ afbeelding ]
Opa Hagen? Oom Hagen?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar dan anders.
Huh?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, mijn video staat te snorren voor de mysterieuze auto in Belgrado.
Ik weet het verder ook niet, het is een mysterie.quote:
Maar je weet wel op welke zender en hoe laat je je video in moet stellen?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet, het is een mysterie.
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je weet wel op welke zender en hoe laat je je video in moet stellen?
Overigens zie ik daar een spelfout.quote:De spookrijder van Belgrado
VPRO's Import
Op woensdag 4 november wordt op Nederland 2 om 23.45 uur de documentaire 'De spookrijder van Belgrado' uitgezonden.
Terwijl de Joegoslavische dictator Tito zijn tijd in Cuba besteedt aan internationale zaken, houdt men zich in de hoofdstad Belgrado bezig met een mysterieuze spookrijder. In 1979 haalt deze onbekende chauffeur met zijn witte Porsche ‘911 Targa’ de meest spectaculaire manoeuvres uit. De man wordt snel populair, omdat hij een van de weinige is die een lange neus durft te maken tegen het bewind van Tito.
Wolf, met een W.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:41 schreef tong80 het volgende:
Rolf Bierman zit net naar hem te kijken op de Duitser.
Dat hoorde ik ook. Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:50 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar zijn volgende project. Gaat ie als Somaliër de Duitse samenleving in.
Zag er al een fragment over in één van daag. Zit ie in de trein tussen Duitse hooligans.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Ben ook benieuwd
Ook dat maar meer dat ik geen idee heb.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schrok je ervan dat er nu al een nieuw te raden plaatje staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |