jwz BOKSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef Visplek het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond!
Dure papiertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Oh TS bedoelt een zakdoek.
Ja, die gebruik ik nog. Niks mis mee, i.p.v. die dure papiertjes.
Wereldvreemd. Geef niks hoor en je bent toch niet vies van je zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Dure papiertjesPauper! je hebt 10 pakkies zakdoekjes voor een euro
Dus jij vindt het normaal dat je met een broekzak vol snot rondloopt?
Een bron van bacillen in je broek
De weerstand van de jeugd is ook niet meer wat het geweest is he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou in princiepe niet maar je gaat toch ook niet met je wc papier rondlopen waarmee je je reet net hebt afgeveegd?
en daarbij kan je dus ook div ziektes verspreiden door met je snot rond te lopen
Daar maak je je toch niet druk om.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en daarbij kan je dus ook div ziektes verspreiden door met je snot rond te lopen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De weerstand van de jeugd is ook niet meer wat het geweest is he.
Geef jij je snotdoek door ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Elke keer die lap pakken en dan kom je ergens bij zo'n lappenlikker en die geeft je dan een hand ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar maak je je toch niet druk om.Het is maar een ander.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik had je vader kunnen zijn man
Verklaar je nader aub.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Elke keer die lap pakken en dan kom je ergens bij zo'n lappenlikker
Dan doe jij maar mooi een paar pakjes papieren zakdoekjes, in je heuptasje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Elke keer die lap pakken en dan kom je ergens bij zo'n lappenlikker en die geeft je dan een hand ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |