quote:
Nou volgens mij wordt daar nooit op geselecteerd bij Lingo, komt genoeg eng volk langsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Aestivate het volgende:
Niet tv-geniek = fokking lelijk.
Verwacht: bashreacties.
Ja, zelfs negers!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt daar nooit op geselecteerd bij Lingo, komt genoeg eng volk langs
Ja joh, dacht ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt daar nooit op geselecteerd bij Lingo, komt genoeg eng volk langs
Geachte Tirza,quote:
Is dat dé Jee Pee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef Tirza het volgende:
[..]
Geachte Tirza,
Hierbij delen wij u mee dat u en uw medekandidaat niet geselecteerd zijn voor de tv-opnames. We danken u hartelijk voor uw deelname,
Met vriendelijke groet
Jan Peter Pellemans
Lingo
Dan weet ik niet waarom ze TS niet moesten hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zelfkennisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef Skaai het volgende:
Waar haal je dan vandaan dat je niet tv-geniek bent? Ben je daar maar van uit gegaan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lucille wordt elke dag keihard in dr kontje genomen volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |