Cyrus wordt anderhalf uur heel fout kwijlen naast de draaitafels.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef Yorrit het volgende:
die nosh, wat is ie toch een eckte eckte soldier... gewoon naar heerlen alsof het niets is!
'in zijn geheel niet' is wellicht wat overtrokken, maar BSE zijn echt helden en Doctor P is 'wel leuk'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:15 schreef Tommy-Tea het volgende:
Ik vind sweet shop en gargoyle wel leipe nummers ;o badman sound is ook wel leuk.
Martyn is wel van meerdere markten thuis.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Tommy-Tea het volgende:
Martyn was hier in de zomer en wij vol smacht wachten, maar hij draaide techno![]()
Ik zag ook veel verbaasde gezichten toen. Zelfs ter promotie stond een dubstep nummer op de website.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef Yorrit het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)uziek-uit-eindhoven/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Drum & Bass is dit ook al jaren zo. Erg divers publiek komt daar op af...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Pistoleke het volgende:
Wat vinden jullie nu van de ontwikkeling van dubstep op het vlak van het publiek dat er naar luistert? Het publiek op feesten lijkt te veranderen, verpaupert het? Er lijken in ieder geval wel steeds meer emos te zijn. Komt dit ten goede of is dit gewoon een normale trend zoals dat met alle nieuwere muziekstromingen gaat?
waar de fuck heb je het over?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Pistoleke het volgende:
Wat vinden jullie nu van de ontwikkeling van dubstep op het vlak van het publiek dat er naar luistert? Het publiek op feesten lijkt te veranderen, verpaupert het? Er lijken in ieder geval wel steeds meer emos te zijn. Komt dit ten goede of is dit gewoon een normale trend zoals dat met alle nieuwere muziekstromingen gaat?
quote:
Klinkt wel lekker hoor, geluidskwaliteit is perfect, bass komt goed door mijn speakers, iets wat bij "amateurs" nog wel eens tegenvalt. Zou bij volgende nummers toch wel wat meer variatie in de tracks aanbrengen, de gehele 7 minuten klinken eigenlijk hetzelfde nu. Eigenlijk heb je wel een degelijke track neergezet, respect!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:37 schreef PietBel het volgende:
Goed topic.
Mijn nieuwste creatie:
(is wel minimal dubstep)
Doe me 5 sterren dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker hoor, geluidskwaliteit is perfect, bass komt goed door mijn speakers, iets wat bij "amateurs" nog wel eens tegenvalt. Zou bij volgende nummers toch wel wat meer variatie in de tracks aanbrengen, de gehele 7 minuten klinken eigenlijk hetzelfde nu. Eigenlijk heb je wel een degelijke track neergezet, respect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |