burial ripoff alertquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef Yorrit het volgende:
nieuwe spul van jason kohnen (bong-ra, kilimanjaro darkjazz ensemble)
http://www.eclectro.nl/2010-01-19-dubstep-als-filmmuziek
best vet zp
true, maar sfeer kan op meerdere manieren gemaakt worden, en dit kwam naar mijn idee gewoon erg dicht bij burial qua sfeer, gewoon de sounds die er in zitten komen zo overeen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Yorrit het volgende:
mwoa vin ik niet zo.. ik moest er ook even aan denken, maar het is tich echt niet een rippoff te noemen zonder alle sfeervolle dubstep-achtige tracks zo te noemen
das dan ook niet alleen maar Bong-Raquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:11 schreef based het volgende:
ff voor de duidelijkheid, kilimanjaro en mount fuji vond ik wel dope
keeeeenkerhard!quote:
quote:this song should be played at my funeral!
quote:wow...I suddenly feel like IM caught in a warpzone and I cant get out...if I eventually end up getting out, the first thing Im gonna do is a take a shower and wash this filthy shit off me!
quote:its like jesus skull fucking a nun
fucking amazing
quote:I JUST ATE A FUCKING CAT
wat de fokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Op 22 februari komt ie eindelijk officieel uit. Ken `m al een tijdje, via de show van Annie Mac op BBC Radio 1, al een tijdje (zeker een aanrader trouwens, heerlijk programma!).
Heerlijk![]()
![]()
![]()
wat een driedubbele kutheid zegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Op 22 februari komt ie eindelijk officieel uit. Ken `m al een tijdje, via de show van Annie Mac op BBC Radio 1, al een tijdje (zeker een aanrader trouwens, heerlijk programma!).
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Understatement.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat een driedubbele kutheid zeg
agreedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat een driedubbele kutheid zeg
Een beetje goedkoop, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Er zijn gewoon veel feestjes waar matig gedraait wordt en daar komt matig publiek op af. Bij de goeie feesten is het publiek ook gewoon in ordequote:Wat vinden jullie nu van de ontwikkeling van dubstep op het vlak van het publiek dat er naar luistert? Het publiek op feesten lijkt te veranderen, verpaupert het? Er lijken in ieder geval wel steeds meer emos te zijn. Komt dit ten goede of is dit gewoon een normale trend zoals dat met alle nieuwere muziekstromingen gaat?
Ja hij's heerlijk. Beetje onorthodox en ook niet persé de beste track uit de serie, maar er stond weinig van op YT. Toen ik 'm voor de tweede keer luisterde dacht ik 'Tom Araya? wtf?!'; verbazingwekkend hoe lekker dat nummer opbouwt en 'm erin klapt.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Yorrit het volgende:
2e ken ik ja maar die 3e bloom nog niet.. slayer remix klinkt al lache
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |