wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg je dat er altijd bij?![]()
Dan geen baco
Dat je een teaser bent en je helemaal vol zuipt en dat er dan niet eens sex vanaf kanquote:
joh helemaal goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je een teaser bent en je helemaal vol zuipt en dat er dan niet eens sex vanaf kan
+1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je een teaser bent en je helemaal vol zuipt en dat er dan niet eens sex vanaf kan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat je je blauw betaald om haar blauw te krijgen en dan een blauwtje loopt.
Zou handig zijn als ze dat vantevoren laten wetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+1
Typisch zo een die zonder geld uit gaat.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+1
Ja, hij is mooi. Ik zeg.. ondertitelquote:
Dat is mijn persoonlijke stijl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jezelf quoten en dan de spelvaud laten staan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Even duidelijk voor de wat jongere onder ons:
[ afbeelding ]
Waar eigenijk wel voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik betaal mn eigen drankjes daar heb ik geen kerel voor nodig
quote:
Nee hoor, ik ben niet anti-manquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verzorg het volck met paintvermæck en wat krijgen we terug? De dolle mina's
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik betaal mn eigen drankjes daar heb ik geen kerel voor nodig
quote:
Ja ik stelde die vraag heb je mij die vraag al gesteld dan?quote:
Wacht, u gaat te snelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik stelde die vraag heb je mij die vraag al gesteld dan?
ja story of my lifequote:
Je bent lief als je bloostquote:
Zo hoog hebben we je zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Typisch vrouwengedrag. Beetje dubieuze zinnen in elkaar flanzen en dan verwachten dat ik meekom.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien was ik uit mijn doen omdat Jappert er was
En gaat dat lang duren, neem ik vast een bacoquote:
Nou gewoon voor alles, ik ben een hulpeloos vrouwlijk wezentje wat zonder man niet door het leven kanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Kally, waar heeft u eigenlijk een man voor nodig?
quote:
quote:
Die zit aan mijn laptop en daar zit ik niet bovenop heurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zijn allemaal aandachtshoeren, die je al vingerend zitten te teasen
![]()
ik zou die toetsenborden wel eens willen zien![]()
Neen, ik laad mij niet verleiden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
O..en het upgraden is bijna voltooid...![]()
Vraagquote:
Dat kan veel platter...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zijn allemaal aandachtshoeren, die je al vingerend zitten te teasen
![]()
ik zou die toetsenborden wel eens willen zien![]()
As we speak 7 lvl 80's full epic; 2 level 70 full epic en een zich nog te bewijzen DK lvl 55quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, ik laad mij niet verleiden.
2 lvl 80's en een hoop alts. Genoeg.
Ja en als je mijn antwoord (op de vorige pagina) had gelezen weet je dus dat ik hulp nodig heb als hulpeloos vrouwelijk wezentje, dus veel uitlegquote:
Mag niet van Gertquote:
Nein, ik doe het niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
As we speak 7 lvl 80's full epic; 2 level 70 full epic en een zich nog te bewijzen DK lvl 55
Ja, en dat u schreef dat u een baco ging halen omdat het allemaal wel lang zou gaan duren stond mijn vraag die voortkwam uit mijn herpakking allang genoteerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en als je mijn antwoord (op de vorige pagina) had gelezen weet je dus dat ik hulp nodig heb als hulpeloos vrouwelijk wezentje, dus veel uitleg
Is Pietje streng?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag niet van Gert
Edit: En van Pietje al helemaal niet, die kan dan weer niet in slaap komen vannacht![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en dat u schreef dat u een baco ging halen omdat het allemaal wel lang zou gaan duren stond mijn vraag die voortkwam uit mijn herpakking allang genoteerd.
Zo.
This is General..you fear the wrong dudes..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag niet van Gert
Edit: En van Pietje al helemaal niet, die kan dan weer niet in slaap komen vannacht![]()
Hoeveel 80s heeft lithski?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
This is General..you fear the wrong dudes..
Goed hequote:
Ja, dat zou je denken, de realiteit is een anderequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
This is General..you fear the wrong dudes..
Ik heb wel tetten hoorquote:
Dat u ze nog niet nodig had, bedoelde ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
k heb wel tetten hoor
* nar beneden kijkt
Nicht eine....ze speelt niet meer.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nicht eine....ze speelt niet meer.![]()
Was het de Badger?quote:
Oooo.....bedoelde je datquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat u ze nog niet nodig had, bedoelde ik.
Ik ben blond...hou het daar maar opquote:
Dan heb ik u verkeerd gepaintquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben blond...hou het daar maar op
Tis je vergeven heurquote:
Je zou mijn koeien topique moeten zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Buuv..geen badger gezien..het was de wonderschone Opaint die het hem dee.
Bewaar ik dat als ultiem leesvoer voor mijn meditatie momentje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou mijn koeien topique moeten zien
nah! ga i me quoten voor je. ik voelde je gewoon aankomenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Buuv..geen badger gezien..het was de wonderschone Opaint die het hem dee.
Dat is een verzetsdaad?quote:
Juist. Omdat die duffe dozen daar niet doorhebben dat je stiekem tof bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is een verzetsdaad?![]()
wat een held ben ik dan.
Gelukkig nooit last van gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+1
Betalen ze voor jou danquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk iets heel gemeens zeggen.
Maar dat doe ik niet.
Want da's lullig.
Huh?? Deed ik dat danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoi Kally.
Je moet mij ook niet altijd even serieus nemen.
Tja weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen fotoboek?
Moet je eens opletten wat ik allemaal voor elkaar weet te krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk, hij probeert de IaN-aanpak... gaat niet lukken, jongens!
Lachen hoor!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ze een ander pakt is het grappig
Ik wil wel een gokje doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat ik allemaal voor elkaar weet te krijgen.
U haar niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die krijg mij eerder voor elkaar.
Vast niet maar dan weet je maar waar je aan toe bentquote:
Welnee is toch lachen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, want dan word u weer boos en krijgen we dát gelul weer.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed zo, vind je veel toffer zo.
Euh, volgens mij niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Laysa weg gejaagd hier?![]()
Der laptop doet raarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Laysa weg gejaagd hier?![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
Beste mensen, dit topic gaat zo verhuizen naar het nieuwe RLS & Streams-forum.
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de SHO-index is het dadelijk dus verdwenen.
Ho ho hoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de GC-index is het dadelijk dus verdwenen.
GERT NEE!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de GC-index is het dadelijk dus verdwenen.
ah. dus toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
Wie pest mijn beste vriendinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We moeten lief zijn voor Laysa, die is al genoeg gepest hier
Doe dan prullenbakquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Straks flikkert hij de hele reeks in de prullenbak of nog erger richting SHO met Static.
Oh jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie waar!?
Met welke mensen!?
Nog meer moeders?!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
wat is FOK! precies zonder aandacht voor RLS, daar liggen de roots! Om de users een plek
te geven om over streams, real life soaps in binnen- en buitenland en de (ex)deelnemers
te discussiëren wordt binnenkort het nieuwe Real Life Soaps & Streams forum geopend!
Over de exacte invulling komen we zeker terug, bij deze alvast de vooraankondiging.
Zat net in een topic en die is al weg, kon er niet meer in posten, in deze dus nog wel.quote:
Alle idioten bij elkaar leuk tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, ik moet nog een WEEK lief zijn.
Dit doe je om mij te testen hè?
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie waar!?
Met welke mensen!?
Nog meer moeders?!
O...quote:
ja nee....ik ben in de war nuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach liefje toch![]()
erop.
Gaat het al weer een beetje?
Waaromquote:
En ik beeldende fantasie.....bedanktquote:
waar zijn we....????????????quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik wat voor je kan doen moet je het zeggen
Dan moet er IETS tegenoverstaan.. Blauw ga je echt niet wordenquote:
dan gaat ie los ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet er IETS tegenoverstaan.. Blauw ga je echt niet worden
Ik heb mijn account terug, dat ik een week lief ben is mijn bedankje aan Remlofl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet er IETS tegenoverstaan.. Blauw ga je echt niet worden
Ja of één of andere reet ingangquote:
Willen we datquote:
quote:
D'r zijn echt heel toffe moeders hier.quote:
Een macquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uit het raam gooien, je krijgt een nieuwe straks.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uit het raam gooien, je krijgt een nieuwe straks.
Ha, liggen ze bij jou ook in bed?quote:
Hoeveel heb je er al?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is toch wel een SC hè? Niet dat ik een note krijg voor baggeren
Gewoon even quoten vanwege topicvolmakenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
D'r zijn echt heel toffe moeders hier.
Ik zei toch dat het woensdag was.quote:
Ja NMS is een heuse heldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest lief tegen je doen van NMNS.
quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat er iemand ergens seks krijg, niet dat ik werd verkrachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het woensdag was.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat alleen op woensdag danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Randje, randje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kutuser en ik een kwaliteitsposter.
Zoals u ziet.
Das het verschil tussen baggeren en glibberen denk ik.quote:
Ik kreeg ook wel eens een ban hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Das het verschil tussen baggeren en glibberen denk ik.
Je zwamt wel een beetje voor iemand die zoveel aandacht krijgt hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat er iemand ergens seks krijg, niet dat ik werd verkracht
Ben er buiten adem vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie opeens een topic verder.
Is niet erg, we posten toch heel rustigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
Ik moet van ome relmof zeggen dat dit topic mogelijk dadelijk een paar minuten niet bereikbaar is.
je bent net op tijd...pas je op dat je niet verdwaald....dan moet ian dat weer gaan paintenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben gewoon irritant aanwezig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je zwamt wel een beetje voor iemand die zoveel aandacht krijgt hoor
En we gaan verhuizenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Versterking is er ja. Topic volgepost (da's lang geledenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ha, liggen ze bij jou ook in bed?
Game on![]()
Nog wat gemist de afgelopen 3 uur?
Heeft Ian al versterking?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant aanwezig.
Had net alles uitgepakt, moet ik het weer inpakkenquote:
Nou nou, niet zo`n hoge dunk van jezelf hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant aanwezig.
Ik wek niet de indruk 30 lief-notes te hebben hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kreeg ook wel eens een ban hoor.
Ach en laten we het maar niet over glibberen hebben he buufje.
O?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zet je bord weg zou Brian zeggen.
Of pak je bord, pak je bord!
Soury greep al inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo`n hoge dunk van jezelf hoor
Niemand heeft 30 lief notes.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wek niet de indruk 30 lief-notes te hebben hoor.
Bent u een glibberbuufje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik wek niet de indruk 30 lief-notes te hebben hoor.
preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut Ian, deze reeks een beetje DGK SC noemen, je vertraagde de hele opening van RLS
Koffie of wodka?quote:
Dat de modjes goed hun best doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij 30 notes?
En daar trek jij geen conclusies uit?
EPIC WIN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
Kut Ian, deze reeks een beetje DGK SC noemen, je vertraagde de hele opening van RLS
Dit gaat in mijn feaubeauxquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
Doe het nuuuu!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik wist dat ik nóg iets was vergeten
wodka natuurlijkquote:
Of gooi weer open, ook goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vlemmix is een schapenbeffer # 1
ruim 's ff op
Dat topic is nu al goud.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ruim 's ff op
Blijkbaar.quote:
Oepsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ruim 's ff op
Doe mij ook es blauw maken, voor de balans, 't is nu een afspiegeling van het Kabinet Balkenendequote:
Jij blauw?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe mij ook es blauw maken, voor de balans, 't is nu een afspiegeling van het Kabinet Balkenende
Cheers!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
wodka natuurlijk
de koffie doe ik morgenochtend om half vijf als mijn wekker is gegaan
succes met RLS allen!
"gert verboden hobby hoekje"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik op moet googlen om zulke plaatjes op mijn scherm te toveren.
Heb 'm al voorzien van een editquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij blauw?
Ik wil graag roze
Remlof wat moet ik doen voor een roze username?
och en wee....en dan ben je zekers ook Gek op K3quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij blauw?
Ik wil graag roze
Remlof wat moet ik doen voor een roze username?
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en jij nog bedankt voor je gastvrijheid
quote:
Dat plaatje van Adolescens is zó lachen. Ik dacht ik verwijder het alleen maar en sluit het niet.quote:
Ja, KOE nummer 3quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
och en wee....en dan ben je zekers ook Gek op K3
Ik wil een roze username, geen forumrechten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Danny pijpen, heb ik wel eens gehoord
Echte mannen doen het in het rozequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
och en wee....en dan ben je zekers ook Gek op K3
Danny is volgens mij ook into BDSM? Die gast legt je zo aan de kettingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil een roze username, geen forumrechten.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit kreeg ik te zien.
[ afbeelding ]
Geylquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Danny is volgens mij ook into BDSM? Die gast legt je zo aan de ketting
Roze latexquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echte mannen doen het in het roze
Voor forumrechten moet je weer hele andere dingen doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil een roze username, geen forumrechten.
Mag ik dan iets met Yvonne doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor forumrechten moet je weer hele andere dingen doen
Mijnen vegen in West Frankrijk of een paar lijken opgravenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik dan iets met Yvonne doen?
Ja pijpen levert alleen een tv toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor forumrechten moet je weer hele andere dingen doen
Yvonne is een grote neger, zei ze laatst zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yvonne? Een grote neger zul je bedoelen
Of uithakken in een kelder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijnen vegen in West Frankrijk of een paar lijken opgraven
Nieteens "negerin".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne is een grote neger, zei ze laatst zelf.
Heb je dat plaatje toevallig nog opgeslagen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dus nu een deel 2 openen maar omdat ik lief ben doe ik dat niet, goed hè?
Waar heeft ze die verstopt dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne is een grote neger, zei ze laatst zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |