Gvd wat een vage opmerking weer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:26 schreef Biogarde het volgende:
Maar gebruik je nu expres al die sjieke woorden om een statement te maken, of heb je niet door dat je je zelf nu ook profileert als een balletje?
Geen duim voor je topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
dat schijnt bij die egocentrische geleerde erudiete studentjes over te komen als :ik ben beter als..
Ik vind het ook grappig. Alleen raakt je OP kant noch wal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gvd wat een vage opmerking weer.
Nee ik gebruik geen synoniemen.net Nee ik heb geen vandale op me schoot liggen. Nee ik ben geen autist Nee dit doe ik niet expres Ja ik vind dit grappig
Pardon, ik heb hier gvd 5 minuten over gedaan, je gaat erom lachen ook hoor je!quote:
Daarom post ik ook op FOK!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind het ook grappig. Alleen raakt je OP kant noch wal.
Getuige je repertoire moet ik lachen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom post ik ook op FOK!Of dacht je soms dat er iets zinnigs uit mijn toetsenbord kwam???
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:26 schreef Biogarde het volgende:
Maar gebruik je nu expres al die sjieke woorden om een statement te maken, of heb je niet door dat je je zelf nu ook profileert als een balletje?
Als jij je bril opzet en een lees liniaal erbij pakt zul je echt wat serieuze topics kunnen vinden. Goed zoeken!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Getuige je repertoire moet ik lachen.
Hoe durf je! Ik zet nog wel keer foto van me in fobo, weet alleen niet wanneerquote:
Inderdaad, ik schat de TS niet veel hoger in.quote:
Beter dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende: egocentrische geleerde erudiete studentjes over te komen als :ik ben beter als..
Zegt genoegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij je bril opzet en een lees liniaal erbij pakt zul je echt wat serieuze topics kunnen vinden. Goed zoeken!
quote:
Muhaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef Bolster het volgende:
[..]
Beter dan.
Tot zover je slimme verhaaltje.
Oké is goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee johGewoon een grappig bedoeld topic, niet om serieus te nemen.
Zo denk ik heus niet echt, het is alleen een bepaalde ingeving in mij wat zegt dat ik dit topic moet maken.
THESAURUS FTWquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef Inverted_World het volgende:
TS maakt fouten in de OP terwijl hij een woordenboek op zijn schoot heeft liggen._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |