Het ruikt heerlijk! Maar ik krijg er erg stroef haar van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef springlover het volgende:
Heeft iemand hier ook ervaring met de shampoo blokken van Lush? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die Trichomania gebruikt hebben,..
Ik heb 2 andere bars gebruikt, Godiva en die blauwe, maar daar werd mijn haar echt heul boos van, en nu gebruik ik al een tijd Trichomania: Heerlijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef springlover het volgende:
Heeft iemand hier ook ervaring met de shampoo blokken van Lush? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die Trichomania gebruikt hebben,..
Ships, die heb ik dus niet besteld doordat de site zo raar deed. Jammerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef GotC het volgende:
Die Jack-o is zo leuk+lekker! En ontworpen door Mandy van Lush Den Haag!En Wee Harry is ook zo heerlijk..
Zucht!
Ze zullen wel blij zijn met elk kruimeltje positieve feedback nadat ik ze tot vervelens toe heb gespamd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en Lush en ik zijn nu zo *draait wijsvingers in elkaar*.![]()
Lush en ik maken elkaar blij.![]()
Reply op mijn mail naar Emma:
Dear shmoopy
Thank you for your recent email. I'm so happy to hear that you're enjoying our products, our Karma range is so popular and has been for years now. I was so pleased to hear you'd had such wonderful customer service from our Mail Order team and also that the samples were fully enjoyed!
I've passed this on to Harry who manages the Mail Order department. He'll be over the moon to see such lovely feedback for his team, and i know he'll really appreciate you letting us know how much you loved the samples you received.
Thank you again for taking the time to get in touch, compliments are awesome to receive as they add such a bright ray of sunshine to someones day. Please do not hesitate to get in touch if you have any further feedback or queries.
Kind regards,
Kat Walters
Ik heb tot nu toe Hybrid, Seanik, Reincarnate, Karma Komba en Soak and Float gebruikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef springlover het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Clums wist me heel stellig te vertellen dat haar postcode echt klopte, echt, geen idee waarom hij niet herkent wordt, zo raar. Oh wacht dat eerste cijfer klopt niet hihi![]()
Ik ga m ook gebruiken voor een voetenbadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef Mirjam het volgende:
die jack-o ruikt idd erg lekker, heb geen bad thuis, maar stond eraan te snuffelen in de winkel, lekker geurtje hoor
Ik had zaterdag besteld en woensdag binnen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb zojuist een monsterorder geplaatst bij Lush UKHeeft iemand ervaring met hoe lang het ongeveer duurt voordat het pakket binnen is?
Daar zijn ze idd heel goed in. Ik heb ze ook een keer gemaild dat de Marzibain die in een kerstkadootje zat (in het kader van nieuwjaarsactie kreeg je bij een bepaald bedrag een kado gratis) vochtig en verkruimeld was. Ik hoefde ook geen vervanging, had hem immers gratis gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd dat er een bepaald item wat 'delicate' is, omdat die toevallig allebei dus gekruimeld en in stukken in mijn doos () zaten. Geen woord gezegd over dat ik nieuwe wil, alleen dat ze het even weten zodat ze ze voortaan wat anders moeten verpakken. En bedankt voor de monstertjes
Krijg een mail terug dat die twee opnieuw worden opgestuurd.
Dat is nog eens service
Nóg een dood beest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een dood beest in een bruisbal zitten en toen kreeg ik ook een nieuwe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nóg een dood beest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ligt er een dooie rat van Lush in je brievenbus.
Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |