quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bouw een FEMA camp voor je konijn.
Tja ze is idd niet gevaccineerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bouw een FEMA camp voor je konijn.
Niet eerlijk als diegene niet kan reagerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Wie heeft het over bespreken?Mag toch best een opmerking over gemaakt worden.
Dan bewaar ik em welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet eerlijk als diegene niet kan reageren
Komt door de chipsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Cerbie het volgende:
Bans bespreken? Ik hoefde niet eens in MED te kijken om te weten over wie jullie het hadden
Ha, Darwin.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Cerbie het volgende:
http://terugnaarjemaker.nl/
Darwin. Tijd dat ik een nieuwe avatar uitzoek
Of zie ik dan wat over het hoofd, dat je een minieme intramusculaire dosis kwik ook wel overleefdquote:Elemental mercury
Quicksilver (liquid metallic mercury) is poorly absorbed by ingestion and skin contact. It is hazardous due to its potential to release mercury vapour. Animal data indicate that less than 0.01% of ingested mercury is absorbed through the intact gastrointestinal tract; though it may not be true for individuals suffering from ileus. Cases of systemic toxicity from accidental swallowing are rare, and attempted suicide via intravenous injection does not appear to result in systemic toxicity.
[Clarkson TW, Magos L (2006). "The toxicology of mercury and its chemical compounds". Crit Rev Toxicol 36 (8): 609–62. doi:10.1080/10408440600845619]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Oh over thiomersal. Ik had het toevallig vanmiddag over kwik met iemand. Dat je er vooral aan doodgaat als je een lekkere snuif kwikdampen neemt.
Wikipedia meldt ook
[..]
Of zie ik dan wat over het hoofd, dat je een minieme intramusculaire dosis kwik ook wel overleefd
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:59 schreef Dragorius het volgende:
Oh ToT, je wil niet weten hoe de mensen om me heen keken n.a.v. ons gesprek
coolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef hondjes het volgende:
Krijg hem morgen,,net bericht van Bol .com gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |