abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74572276
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ja, klopt, we komen het vast wel te weten, maar dat die Murray dat nu roept vind ik net te toevallig...
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:26:10 #202
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74572795
Was de moeite waard
pi_74572971
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:54 schreef hondjes het volgende:
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.

Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
Dat certificaat is ingevuld door La Toya!! Dat Is ook heel gek, je zou toch een arts verwachten?
Diana Ross snap ik ook helemaal niets van. Ze was gewoon in LA rond de dag van zijn begrafenis en op de foto gezet terwijl ze uit de Taco Bel (een snacktent) kwam, heel ontspannen liep ze te eten. Maar ze komt niet op Michael's begrafenis, terwijl ze altijd zo close waren. Ook op de première van TII was ze er ook, wel haar zoon. Nou ja, er is inderdaad zoveel wat niet klopt.
Van een arts (dr. Murray) zou je ook verwachten dat er heel wat foto's op internet te vinden zijn, maar in het begin was er welgeteld 1 foto en nu zijn het er een paar meer. Artsen worden toch vaak gefotografeerd bij allerlei gelegenheden ...
Dan is het ook nog eens gek te noemen dat de commissaris van de politie midden in het onderzoek naar Michael's dood ineens ontslag heeft genomen, terwijl zijn termijn nog 3 jaar zou duren. Er schijnen maar 2 mensen op de zaak te zitten! Hallo, we hebben het wel over de "moord" op Michael Jackson hier ...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 10-11-2009 15:10:04 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:59:46 #204
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74576081
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ik begrijp wel wat je bedoelt ik heb dat ook echt heel lang gedacht totdat ik de eerste beelden zag van This is It en natuurlijk de film zelf.....
Dat heeft mijn kijk op het hele verhaal wel veranderd, ik bedoel of hij die 50 concerten gegeven zou hebben, zonder daarbij in te storten zullen we nooit weten, maar op de repeties had hij er echt plezier in dat straalt hij in alles uit!

En wat betreft zijn kinderen daar heeft leeftijd niks mee te maken daar ben ik echt van overtuigd want zijn kinderen waren hem zijn alles!!!!!!
Dat ze het doorkregen ja misschien en dan wordt je misschien voorzichtiger, maar hij zou zichzelf nooit doelbewust van het leven beroven!
De avond van zijn dood was hij zo fit als een hoentje en had hij er ontzettend veel plezier in de repeties en het idee dat het allemaal dichterbij kwam!
Hij was er klaar voor!!
Dus ik geloof er echt niet in dat hij het zelf gedaan heeft......hoewel ik dat inderdaad ook wel eens gedacht heb in het begin.......de film laat zien wat voor een briljante en geniale man het nog steeds was
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_74579248
Als er ergens een periode in zijn leven was geweest waarin hij (mijns inziens) zelfmoord had kunnen plegen was dat wel 1993 en 2003/5. Dat was de ultieme hel. Dat hij toen niet de handdoek in de ring gooide zegt mij al genoeg, waarom zou hij het dan nu ineens wel doen?

Bovendien ben ik het eens met wat hierboven is gezegd: in de film straalt hij enorm veel plezier uit in wat hij aan het doen is, en ik geloof niet dat hij zijn kinderen ooit in de steek zou laten. Zijn streven was juist om hen alles te geven wat hij zelf gemist heeft (inclusief een vader, dus). Lijkt me niet dat hij 'm dan nu ineens zou peren.
pi_74582926
ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, zelfmoord of moord. Maar even over de redenen van jullie dat hij het niet gedaan zou kunnen hebben. Niet als aanval bedoeld hoor.
Jullie zeggen dat hij zoveel plezier had tijdens de repetities. Dat had ie ook. Maar hoe vaak zie je niet dat het voor de omgeving van een persoon die zelfmoord pleegt alsnog als onverwacht komt. Niet iedereen ziet het aankomen.
Daarbij, Michael zat aan de medicijnen. Zou hij tijdens de repetities niet 'high' kunnen zijn geweest?

En de kinderen. Tuurlijk hield hij heel veel van hen, daar twijfel ik niet over. Maar zo als jullie het brengen zou het inhouden dat elke vader die zelfmoord pleegt niet van zijn kinderen houdt. (Michael kan geen zelfmoord plegen omdat hij van zijn kinderen houdt; bij wijze van spreken pleegt de buurman zelfmoord, dus houdt niet van zijn kinderen). Snappen jullie wat ik bedoel? Het lijkt mij niet de reden waarom hij geen zelfmoord zou kunnen plegen.
pi_74584201
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.

Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.

Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:41:11 #208
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74588835
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef gifkwal het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.

Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.

Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens high bent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.
Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!

Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moord de omstandigheden zijn te verdacht!!!
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!

Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_74591982
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef veuvje het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens high bent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!

Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moord de omstandigheden zijn te verdacht!!!
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!

Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
pi_74595137
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
pi_74596825
Ik ben het ergens ook wel met kvd eens, maar los van deze hele discussie: de persoon die zegt dat Michael het zelf heeft gedaan wordt verdacht van de moord! Nu komt hij opeens met een verklaring dat Michael zelf dat middel heeft genomen. Dat is wel heel toevallig, komt voor Dr. Murray nartuurlijk wel erg goed uit! Bovendienhet lijkt mij lastig om jezelf een overdosis Propofol te geven... (maar ik heb geen medische kennis...)
pi_74597545
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef hondjes het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
Juist in This Is It is een beetje meer van de oude MJ te zien dan we in de afgelopen 15 jaar hebben gezien. Je moet absoluut gaan kijken.

Ja, er zijn dingen anders, ja, hij maakt af en toe een rare beweging, nee het is niet zo goed als de Bad Tour. Goh. Maar er zitten een heleboel fabelachtig gave stukjes in de film, die weer éven dat oude, kippenvel MJ gevoel geven.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 11 november 2009 @ 10:56:45 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74597881
ik volg de zaak MJ niet meer zo maar nu ik dit alles een beetje doorlees hoeft het toch geen zelfmoord te zijn maar een overdosis? Het zou best kunnen dat hij ook zelf aan het klooien was met dat spul en toen teveel heeft genomen. Gebeurt wel vaker met junkies.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:12:25 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74598399
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
...Hij zong regelmatig niet mee met teksten...
...En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal....
...vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen...
Inderdaad, ik snap die hype ook niet helemaal. Tuurlijk, 't is mooi om te zien dat hij "nog lang niet" dood was, maar aan de andere kant: 't is ook niet echt om wild van te worden, qua performance.
Vooral dat dansen viel me zwaar tegen eerlijk gezegd. Geen moonwalk bv... WTF. Niet synchroon vaak.
Haters everywhere but I don't really care.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:09:41 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600318
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

He's done it before, he did it again
pi_74600712
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

He's done it before, he did it again
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:30:25 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600911
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorieën maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.

Toen ik de eerste keer naar This Is It ging vroeg een vriend die verder niet heel bekend is met Michael Jackson zaken tijdens de beelden van de pers conferentie of dit echte beelden waren of nagespeeld _!
(Dus voordat mij zelf wat was opgevallen)

Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
pi_74601841
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74602555
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Zapato het volgende:
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
Tja, bewijs is lastig he, in deze

Wat ik gewoon opvallend vond, was dat tijdens de persconferentie Michael er anders uitzag dan ik normaal van hem gewend was. Dat viel mij eigenlijk toen ook in directe op. Daarnaast was zijn houding ook 'anders'. Hoe ik dat moet bewijzen, geen idee, gewoon een gevoel. Misschien is het de pruik die anders zat/was. Maar goed, ik kan er gruwelijk naast zitten, maar dat kan ook niet. Gewoon gezien het feit dat Michael in het verleden vaak genoeg doubles heeft ingezet, zet me aan het denken.
pi_74604359
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
  woensdag 11 november 2009 @ 14:25:44 #221
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74604514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
Haha, sure....
Hij liep volgens mij een beetje vaag door de gekke laarzen...
En verder vond ik t niet schokkend: gast die beetje opgehypt was....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_74605897
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapato het volgende:
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
pi_74606500
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
Klopt. Ik geloof dan ook sowieso niet in een double. Jullie komen ermee
pi_74606575
Hou toch op over die doubles. Als zo'n E" Casanova of Navi die persconferentie had gedaan hadden we dat echt wel gemerkt. Hij ziet er anders uit door de verschillende pruiken die hij draagt.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:40:22 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74606634
Sorry, ik dacht dat het algemeen bekend was dat hij doubles heeft gebruikt in het verleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')