abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74596825
Ik ben het ergens ook wel met kvd eens, maar los van deze hele discussie: de persoon die zegt dat Michael het zelf heeft gedaan wordt verdacht van de moord! Nu komt hij opeens met een verklaring dat Michael zelf dat middel heeft genomen. Dat is wel heel toevallig, komt voor Dr. Murray nartuurlijk wel erg goed uit! Bovendienhet lijkt mij lastig om jezelf een overdosis Propofol te geven... (maar ik heb geen medische kennis...)
pi_74597545
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef hondjes het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
Juist in This Is It is een beetje meer van de oude MJ te zien dan we in de afgelopen 15 jaar hebben gezien. Je moet absoluut gaan kijken.

Ja, er zijn dingen anders, ja, hij maakt af en toe een rare beweging, nee het is niet zo goed als de Bad Tour. Goh. Maar er zitten een heleboel fabelachtig gave stukjes in de film, die weer éven dat oude, kippenvel MJ gevoel geven.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 11 november 2009 @ 10:56:45 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74597881
ik volg de zaak MJ niet meer zo maar nu ik dit alles een beetje doorlees hoeft het toch geen zelfmoord te zijn maar een overdosis? Het zou best kunnen dat hij ook zelf aan het klooien was met dat spul en toen teveel heeft genomen. Gebeurt wel vaker met junkies.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:12:25 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74598399
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
...Hij zong regelmatig niet mee met teksten...
...En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal....
...vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen...
Inderdaad, ik snap die hype ook niet helemaal. Tuurlijk, 't is mooi om te zien dat hij "nog lang niet" dood was, maar aan de andere kant: 't is ook niet echt om wild van te worden, qua performance.
Vooral dat dansen viel me zwaar tegen eerlijk gezegd. Geen moonwalk bv... WTF. Niet synchroon vaak.
Haters everywhere but I don't really care.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:09:41 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600318
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

He's done it before, he did it again
pi_74600712
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

He's done it before, he did it again
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:30:25 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600911
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorieën maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.

Toen ik de eerste keer naar This Is It ging vroeg een vriend die verder niet heel bekend is met Michael Jackson zaken tijdens de beelden van de pers conferentie of dit echte beelden waren of nagespeeld _!
(Dus voordat mij zelf wat was opgevallen)

Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
pi_74601841
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74602555
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Zapato het volgende:
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
Tja, bewijs is lastig he, in deze

Wat ik gewoon opvallend vond, was dat tijdens de persconferentie Michael er anders uitzag dan ik normaal van hem gewend was. Dat viel mij eigenlijk toen ook in directe op. Daarnaast was zijn houding ook 'anders'. Hoe ik dat moet bewijzen, geen idee, gewoon een gevoel. Misschien is het de pruik die anders zat/was. Maar goed, ik kan er gruwelijk naast zitten, maar dat kan ook niet. Gewoon gezien het feit dat Michael in het verleden vaak genoeg doubles heeft ingezet, zet me aan het denken.
pi_74604359
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
  woensdag 11 november 2009 @ 14:25:44 #221
28167 matthijst
pi_74604514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
Haha, sure....
Hij liep volgens mij een beetje vaag door de gekke laarzen...
En verder vond ik t niet schokkend: gast die beetje opgehypt was....
pi_74605897
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapato het volgende:
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
pi_74606500
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
Klopt. Ik geloof dan ook sowieso niet in een double. Jullie komen ermee
pi_74606575
Hou toch op over die doubles. Als zo'n E" Casanova of Navi die persconferentie had gedaan hadden we dat echt wel gemerkt. Hij ziet er anders uit door de verschillende pruiken die hij draagt.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:40:22 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74606634
Sorry, ik dacht dat het algemeen bekend was dat hij doubles heeft gebruikt in het verleden
pi_74606848
Doubles heb ik nergens gezien ook niet in de O2 Arena. Die pruik maakt hem soms wat vreemd, maar zijn tanden zijn altijd hetzelfde, net als die lach.

Dit vind ik wel heel vreemd:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.

Op wikipedia is de film beschreven (er komt ook een fake death in voor !!!!) en de film is uit 1958 (geboortejaar Michael).

Daar kan ik dan bijna van wakker liggen ....
pi_74606929
Tja, dat heb je bij iedere 'high profile death'.
Kijk naar de overeenkomsten tussen de vermoorde Kennedy en Lincoln.
http://www.broodjeaap.nl/kennedy.html
Als mensen maar lang genoeg blijven malen over zoiets ontstaat er een steeds grotere brei aan eigenaardigheden.
pi_74607044
Haha, dat zal dan wel, maar de lijst met vreemde zaken wordt langer en langer.
Waarom nog geen arrestaties??????????
Pas dan kan ik het van me afzetten.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:55:51 #229
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74607091
Dat van die doubles had ik hier vandaan:

En de reden dat ik bereid was te geloven in de theorie (kan dus niets bewijzen en weet niets zeker) was die hand foto analyse dinges die ik tegenkwam.

Momentje...

Hier dus:

edit: alleen even om aan te geven dat ik niet zelf wilde theorieën zit te verzinnen
pi_74608809
Navi lijkt wel iets op Michael, maar je ziet het wel direct.
Zo ook E'Casanova, die lijkt nog meer, maar ook dan zie je de verschillen wel goed.
Michael zette ze soms in als hij door een drukke menigte moest, dan kon hij via de achteruitgang ...

Mijn mening hoor, veel mensen denken er anders over ....
pi_74608925
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
pi_74609060
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef DrDentzz het volgende:
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
Welke stukjes? En waarom?
pi_74609402
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Dit vind ik wel heel vreemd:

MURDER BY CONTRACT
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
pi_74609455
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Welke stukjes? En waarom?
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
pi_74609627
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef DrDentzz het volgende:

[..]

Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
Wat stom zeg. Nu je het zegt, dat van die auto kan ik me wel ergens herinneren.
  woensdag 11 november 2009 @ 18:10:08 #236
28167 matthijst
pi_74611019
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.
Pffffffffffffff
Murder by Cora
pi_74611437
Lol
pi_74613622
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
Ik had ook even zitten puzzelen ...
Je moet eerst alle dubbele letters eruit gooien, dan houd je over: C, O, N, R, A, D, B, E, T, M, U, Y.
Met deze letters kun je Murder By Contract vormen (je mag dan dezelfde letter meerdere keren gebruiken).

Voor alle duidelijkheid is hier de engelse versie:
MURDER BY CONTRACT
The name of CONRAD ROBERT MURRAY is not real! Just look. If we gather all the letters in his name together and place them in the order and throw out repeating one, we’ll have a set of letters : C, O, N, R, A, D, B, E, T, M, U, Y.
Some of the letters repeat in his name for several times. One of the words, which can be made from these letters (under the condition, that some letters can be used several times) – is the word MURDER. The second word – CONTRACT. Also there are 2 restless letters B and Y, from which the word BY is easily made.
All together turns into MURDER BY CONTRACT.
No letter from this word-combination drops out of the name CONRAD ROBERT MURRAY and every letter isn’t superfluous.
pi_74614604
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorieën maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.
als Michael hiervoor een dubbel zou hebben ingezet voor die persconferentie, dan zou je juist als dubbel toch geen dingen doen of zeggen die Michael nooit zou doen?
Ik bedoel als ik Michael zou moeten nadoen(niet dat ik op hem lijk maar goed) dan zou ik echt proberen om hem echt perfect na te doen zodat niemand het zou zien, en dan zou ik niet opeens met zo'n bounce gaan lopen en dus wel wat verlegen doen,
dus daarom denk ik dat het michael gewoon is bij de persconferentie.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 12 november 2009 @ 13:39:07 #240
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74632939
Ik denk ergens ook dat het een dubbel is hoor. Het is heel vreemd dat die "MJ" bij de O2 zo superhouterig en "anders" was. Datzelfde gevoel heb ik ook bij sommige stukjes van This is it ! Het klopt niet hoe hij beweegt en doet, en even later weer wel. Hij heeft al eerder doubles ingezet voor zijn clips, dus waarom geen doubles in zijn film, hij heeft ze niet voor niets. Iedereen weet dat hij doubles heeft, ik snap dan niet waarom het zo moeilijk te geloven is dat hij ze inzet, ookal is DAT ook een bekend feit ( dat hij ze daadwerkelijk inzette).

Anywayyy, ik heb This Is It nu ook op de computer
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')