Maar hij ging op zijn bek..quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????
Ik geloof er geen barst van ....
Mooi verwoord.quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".
En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar ík fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.
Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.
Hij had het nog steeds!
hahhahhaaaa, mischien, de tijd zal het leren.quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef matthijst het volgende:
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....
Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?
MJ fans, ueberparanoid...
Ik weet gewoon niet meer wat ik denken moet Matthijst, er zijn hele waslijsten van dingen die gewoon niet kloppen. Ondanks dat gelooof ik ook weer niet echt in de hoax, maar dit klopt ook niet volgens mij.quote:Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?
Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Heb jij de film gezien? Daar zie ik namelijk een Michael die met veel plezier weer op het podium stond, grapjes maakte, heel veel lachte. Ik vind hem toch echt niet overkomen alsof hij van plan was zelfmoord te plegen. Volgens mij was hij ook te dol op zijn kinderen om hen dit aan te doen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef erik666 het volgende:
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
Ja, klopt, we komen het vast wel te weten, maar dat die Murray dat nu roept vind ik net te toevallig...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Dat certificaat is ingevuld door La Toya!! Dat Is ook heel gek, je zou toch een arts verwachten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:54 schreef hondjes het volgende:
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.
Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
Ik begrijp wel wat je bedoelt ik heb dat ook echt heel lang gedacht totdat ik de eerste beelden zag van This is It en natuurlijk de film zelf.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ja dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef gifkwal het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.
Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.
Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens highbent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!
Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moordde omstandigheden zijn te verdacht!!!
![]()
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!![]()
Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |