Ja, klopt, we komen het vast wel te weten, maar dat die Murray dat nu roept vind ik net te toevallig...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Dat certificaat is ingevuld door La Toya!! Dat Is ook heel gek, je zou toch een arts verwachten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:54 schreef hondjes het volgende:
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.
Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
Ik begrijp wel wat je bedoelt ik heb dat ook echt heel lang gedacht totdat ik de eerste beelden zag van This is It en natuurlijk de film zelf.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ja dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef gifkwal het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.
Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.
Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens highbent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!
Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moordde omstandigheden zijn te verdacht!!!
![]()
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!![]()
Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
Juist in This Is It is een beetje meer van de oude MJ te zien dan we in de afgelopen 15 jaar hebben gezien. Je moet absoluut gaan kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef hondjes het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..
Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
Inderdaad, ik snap die hype ook niet helemaal. Tuurlijk, 't is mooi om te zien dat hij "nog lang niet" dood was, maar aan de andere kant: 't is ook niet echt om wild van te worden, qua performance.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
...Hij zong regelmatig niet mee met teksten...
...En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal....
...vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen...
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
He's done it before, he did it again
Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorieën maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.
Tja, bewijs is lastig he, in dezequote:Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Zapato het volgende:
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
Haha, sure....quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapato het volgende:
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
Klopt. Ik geloof dan ook sowieso niet in een double. Jullie komen ermeequote:Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef DrDentzz het volgende:
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Dit vind ik wel heel vreemd:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.quote:
Wat stom zeg. Nu je het zegt, dat van die auto kan ik me wel ergens herinneren.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
Pffffffffffffffquote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.
Ik had ook even zitten puzzelen ...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
als Michael hiervoor een dubbel zou hebben ingezet voor die persconferentie, dan zou je juist als dubbel toch geen dingen doen of zeggen die Michael nooit zou doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorieën maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.
Hmmm misschien verkeerd uitgelegt van mij maar ik bedoelde ook medicijnen! (ook van drugs wordt je inderdaad niet echt geconcentreerd) Zeker is het anders juist daarom!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...
En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
wat ik niet begrijp aan het verhaal van klein is dat hij toegeeft dat hij MJ demerol heeft gegeven.. heel vaakquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef quirina het volgende:
Mwah beetje ander stijltje.
Moet kunnen. En die rare move, misschien had hij een slapende hand ofzo.
Oh en je had het over drugs, Arnold Klein legt er wat meer over uit. Het duurt wat lang maar het is wel informatief.
http://www.tmz.com/tmzlive/?mediaKey=3e1cfd94-ae5f-48c0-8d5b-c372fc8c0d52&isShareURL=true
Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.quote:Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?
Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven hehquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef veuvje het volgende:
Gaan we weer met de complot theorieen......pfffff![]()
Hoe zou jij je voelen als je jaren bent verguist door alles en iedereen en dan mensen vraagt te komen naar een aankondiging van iets (jammer dat het al gelekt was op het internet zijn toer maar oke), je komt daaraan rijden met je auto en dan zie je horde mensen die je waarschijnlijk niet echt verwacht, ik denk dat hij echt heel erg overweldigd was die dag met die aankondiging!
Misschien inderdaad een beetje onder invloed van iets dat zullen we nooit weten maar zijn zenuwachtige gedrag vind ik redelijk te verklaren en body doubles echt (helemaal in This is It) serieus......
Hihihi, die kwam van Souza of zo? De fantasie van haar is echt uitputtelijk ...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven heh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |