Twitter is zo overrated!quote:
is echt Vet Jogh!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou me dus gewoon echt niet bezig met Twitter
Wat is er vet aan dat heel de wereld kan lezen wat jij aan het doen bent?quote:
Je hebt het zelf anders ookquote:
Heb ji jtwietter?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Joran vd Sloot twitter?
Wat ik me afvraag (heb me niet zo verdiept in dat twitter):
Hebben doorsnee mensen, dus niet de beroemdheden, ook twitter?
Zo ja: Wie volgt dat soort meuk nou en wat moet zo iemand melden ?!?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ja.quote:
Neem een compleet willekeurige Twitterpagina (ik heb gezocht op "De Vries").quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad who cares.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neem een compleet willekeurige Twitterpagina (ik heb gezocht op "De Vries").
http://twitter.com/xsusan
Suzan heeft 231 berichtjes geplaatst. Ze zal dus in de onderzoeken als actieve Twitteraar beschouwd worden. Immers, de meesten komen niet ver dan het berichtje "Test".
Wat ze te melden heeft?
Jeeej! Net een laptop gekocht!
Superblij met mijn nieuwe laptop en mijn ov-studentenkaart! =)
Ik wil een nieuwe telefoon maar twijfel heel erg tussen een iPhone en een Blackberry..
Vannacht amper geslapen en zometeen hoorcollege.. Tijd voor engergiedrankjes!
En hoewel ze al een maand geen nieuw bericht heeft geplaatst, binden blijkbaar 137 het nodig om het automatisch te zien als ze een nieuw bericht plaatst. De reden? Ik vermoed haar foto:
[ afbeelding ]
Kansloos gebeuren.
Voor meer mensen die melden dat ze net naar de WC geweest zijn: http://twitter.com/#search?q=toiletquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Mijn laatste bericht:
BoWa Twit:
Heb zojuist gescheten en gezeken. Lekker mijn handen niet gewassen haha.
quote:
in een SMS kun je 160 karakters kwijtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef Ensaf het volgende:
Wat een onzin is dat zeg.
Kunnen mensen 144 tekens kwijt in een SMS, kunnen mensen in een weblog de belangrijkste dingen die ze doen kwijt, kunnen ze in KLB uitgebreid van de meest pietluttige dingetjes melding maken en wat doen ze? Ze gaan op Twitter!
Miniberichtjes maken van 140 letters. "Ja, dan weet iedereen wat ik doe". Niemand hoeft te weten wat jij doet!
Alles wat een beetje bekend is wil tegenwoordig een Twitterpagina hebben. Want dan lijk je jong, hip en doe je mee aan de nieuwste trend. Mag ik even SecondLife in herinnering brengen? Daar moesten bedrijven en gemeenten opeens allemaal een gebouwtje kopen. Want o, o, o, daar zaten zo veel mensen op.
Van de honderd mensen die een account op zulke sites maken, blijven er misschien maar twee of drie actief. Niets dus om je druk over te maken.
Ik heb schoon genoeg van het non-nieuws dat deze website oplevert.
Voorbeelden:
http://news.google.nl/news/search?pz=1&cf=all&ned=nl_nl&hl=nl&q=Twitter.
Een nieuw dieptepunt op: http://www.demorgen.be/dm(...)ichael-Jackson.dhtml
Dit nieuws is niet als de nepadvertenties op marktplaats iin de stijl van "Wilders te koop gezet". Elke idioot met een computer kan zoiets doen, je vraagt je af waarom een krantenredactie het wel ooit oppikt.
Klacht: Twitter
Dat is waar. Met dat bericht van de Boswachter heeft de FP een kans gemist, maar wie weet zijn ze in de toekomst wel eens de eerste als iemand weer meldt naar de WC geweest te zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Misan het volgende:
Trouwens, zonder Twitter had de FP niet de primeur in Nederland met o.a. de dood van Michael JacksonVooral nieuwsgeilerds kunnen hun lol op met Twitter
Dat vind ik inderdaad wel een beetje matig aan Twitter. Ik follow mensen die met updates komen als: "Het is weer een saai college, dus maar een beetje naar buiten kijken" En dan nog een foto van het uitzicht erbij die ze met hun iPhone hebben gemaaktquote:
het mooie is dat ik dat nog nooit voorbij heb zien komen op twitter. ik gebruik het ook voornamelijk voor slowchat, hetzelfde dus als ik hier overal doequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dat is waar. Met dat bericht van de Boswachter heeft de FP een kans gemist, maar wie weet zijn ze in de toekomst wel eens de eerste als iemand weer meldt naar de WC geweest te zijn.
Tegenkomt? Na een zoektocht van 3 uur ja, door een hoop stront tot je eindelijk die pinda tegenkomt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
Zoveelste anti-twitter topic, kansloos.
En laten de mensen die niet verder kunnen denken dan "Ik draai nu een drol" inderdaad lekker wegblijven van twitter. Dat houdt het leuker voor de rest die er wél interessante dingen op tegenkomt
.
Dan kun je er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef InternetNinja het volgende:
Tegenkomt? Na een zoektocht van 3 uur ja, door een hoop stront tot je eindelijk die pinda tegenkomt.
dan moet je gewoon leren zoeken en elders je pinda's vandaan halenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Tegenkomt? Na een zoektocht van 3 uur ja, door een hoop stront tot je eindelijk die pinda tegenkomt.
Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan kun je er gewoon niet mee omgaan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef InternetNinja het volgende:
klaagbaak zonder hele lappen tekst en mods.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:08 schreef RawFootage het volgende:
Nu klik ik eens op de link in de op
Is het eerste wat in mijn blikveld verschijnt toch wel dit.
TS wat doe je nu
Mezelf in slaap huilen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:08 schreef RawFootage het volgende:
Nu klik ik eens op de link in de op
Is het eerste wat in mijn blikveld verschijnt toch wel dit.
TS wat doe je nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |