Gevonden. Straks even wat opnemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:59 schreef Supersoep het volgende:
Start > Bureau Accesoires > Geluidsrecorder![]()
Of download software zoals Audacity.
Je moet zo op die ronde, rode knop drukken nadat je een audiospoor hebt toegevoegd. Tenminste, zo simpel werkte dat bij mij, maar dat is alweer een tijdje geleden. Misschien dat hij wel opneemt, maar je microfoon niet herkent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Seven. het volgende:
OK. Grote moeite met even wat opnemen.![]()
Audacity heb je dus niet binnen 5 minuten door.
Het lukt al een beetje. Maar het is wel verdomd moeilijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet zo op die ronde, rode knop drukken nadat je een audiospoor hebt toegevoegd. Tenminste, zo simpel werkte dat bij mij, maar dat is alweer een tijdje geleden. Misschien dat hij wel opneemt, maar je microfoon niet herkent.
Filmpjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:22 schreef Urquhart het volgende:
Ik kom niet verder dan galmen in de douche, en bezopen karaoke-avonden
Het is natuurlijk geen Youtube waar uploads in een speler worden geladen, die je dan kan embedden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Seven. het volgende:
Geen idee of het werkt. En als het wél werkt: scary!
http://www.2shared.com/file/8736694/b5eb6716/Into_the_west.html
OK, embedden gaat blijkbaar ook niet vanzelf.. Ik ben een noob.
![]()
Thanks, nog ééntje om het goede voorbeeld te geven. Is al iets minder braaf en zoetsappigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen Youtube waar uploads in een speler worden geladen, die je dan kan embedden.
Respect dat je even jezelf a capella hier neerzet, zullen niet veel mensen durven. De kwaliteit was ook best te pruimen.
Ik zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat mensen er ook beeld bij willen zien.
Dus.
Pop/rock/indie/folk/jazz-achtig geneuzelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eindelijk, ik dacht al dat ik de enige was. Waffer bandje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |