Vandaag leek mij de Subway een uitermate geschikte plek om mijn lunch te nuttigen. Ik verliet mijn werkplek en nam de bus naar, toch wel, een van mijn favoriete eetgelegenheden.
Ik plaatste mijn bestelling bij een attractief blond meisje. Ik vermoed dat zij mij ook wel zag zitten, want ze deed ze deed een dubbele plak kaas op m'n broodje
Ik was blij. Nadat mijn broodje getoast was, werd mij gevraagd welke groenten ik er allemaal op wilde hebben. Ik wilde alles, behalve de hete pepers en de olijven. Zo gezegd, zo gedaan. Echter, deed deze (onaantrekkelijke Indiase(?)) werknemer er minder sla op dan ik had gehoopt. Uiteraard vroeg ik of ik wat meer sla mocht, waarop ze wat extra sla op mijn broodje legde. Helemaal toen de southwestsaus over mijn broodje ging, begon ik te watertanden.
Nog even een koekje en wat drinken bestellen en afrekenen maar. Ik kon mijn heerlijke broodje al proeven! Bij de kassa aangekomen moest ik een bedrag betalen van £6,07. De prijs wist ik vantevoren en ik overhandigde de kassamiep een briefje van 20, en 3 muntjes die gezamelijk een totale waarde hadden van £0,07.
Ik zou blij zijn, omdat ik van mijn kleingeld afkom, maar het volgende deed mijn gestalte schudden op mijn grondvesten. De incompetente, autistische, oliedomme, lelijke, slome sloerie weigerde mijn £0,07 aan te nemen, zelfs nadat ik tot 3 keer toe zei dat het op deze manier makkelijker is. Ik wilde gewoon £14,00 terughebben!
Helaas heb ik nu een pond aan kleingeld terwijl ik eigenlijk géén kleingeld zou moeten hebben,

Ik ben sowieso niet van het kleingeld. Kleingeld is voor middenstanders

Ik ben meer van het briefgeld

Klachten:
- Domme hoer kan niet hoofdrekenen
- Heb nu £1,00 aan kleingeld
- Ik kom godverdomme niet van dat stinkende hoeren kleingeld af
- Ik heb mijn heerlijke broodje niet in volle blijheid kunnen eten waardoor ik niet met volle teugen heb kunnen genieten
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.