zekers.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef Goofisch het volgende:
wat ik ben blij dat ik mijn rijbewijs allang heb.
Ik heb niet eens een puntenrijbewijs. Gewoon een normaal ding zonder ellende eraan vast.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef wise het volgende:
[..]
zekers.
IK heb gelukkig geen gezeik gehad.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
er is maar 1 uitweg en dat is voorIN een trein springen!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:34 schreef Rowdie het volgende:
Gelukkig heb ik me rijbewijs al![]()
![]()
Mensen die hun examens over moeten doen
Je zij MIJ geld moeten geven om fan van je te wordenquote:
Oke, waar kan ik een stuiver storten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je zij MIJ geld moeten geven om fan van je te worden
Je kan niet aan een rijbewijs zien of het een puntenrijbewijs betreft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een puntenrijbewijs. Gewoon een normaal ding zonder ellende eraan vast.
Concurrentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef Reuzelbek het volgende:
Waarom is er geen fatsoenlijke concurrent?
"Kies voor het CBR! Als ik mijn wijf niet heb kunnen neuken laat ik je gewoon zakken en geen hond die er iets aan kan doen! Nu voor 200 euro!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:33 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Concurrent
"Kies voor Joops rijvaardigheidsbewijzenbureau: soepelere examinatoren, uitgestorven examenroutes en verkeersarme examentijden! Rijexamens al vanaf 100 euro!"
U bent zelf zwakbegaafd want de exacte dag werd pas deze week bekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Nobu het volgende:
TS komt er met zijn falende hoofd op het laatste moment achter dat hij een presentatie moet geven en legt de schuld, zoals alle zwakbegaafden, bij iemand anders neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |