quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef Gellius het volgende:
Let op mijn kraagje. En mijn in vervoering saâmgevouwen handjes.
Zo vol zit de tent tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef Gellius het volgende:
Ik ben één keer in mijn leven naar het circus geweest. Dat wàs wat hoor! Clowns! Olifanten! Tijgers! Acrobaten!
[ afbeelding ]
Let op mijn kraagje. En mijn in vervoering saâmgevouwen handjes.
Ja, ik ga ook liever naar het filmhuis, met een mooie tripel tot besluit. Maar soms weegt het feit dat je met de auto praktisch tot de deur kunt komen zwaarder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn vader woonde daar in de buurt. Ik raakte er maar gedeprimeerd van. Megabioscoop, kleine zaaltjjes en een hoop boeren.
Nee, dat valt mee. Gewoon de regels naleven. Dus: wel koopzondag waar het mag en waar het toeristisch gebied is, maar niet het benoemen van wijken tot toeristisch gebied waar een toerist nog niet dood gevonden zou willen worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me raden: weg met de koopzondag?
Dat betekent dus dat je op zondag alleen naar de Kalverstraat kunt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat valt mee. Gewoon de regels naleven. Dus: wel koopzondag waar het mag en waar het toeristisch gebied is, maar niet het benoemen van wijken tot toeristisch gebied waar een toerist nog niet dood gevonden zou willen worden.
quote:"Er wordt gezegd dat zondagsrust achterhaald is. Maar de mens heeft een natuurlijke behoefte aan rust'', aldus Arda Gerkens (SP).
Ja, hoe kan ik nou rusten als jij een beetje herrie gaat lopen maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp wel waarom mensen op zondag rust willen. Wat ik niet begrijp is de fascistoïde drang om die rust aan anderen op te leggen.
Het gaat niet om het recht om op zondag herrie te maken, toch? Maar om dingen te kopen. Ik maak nooit herrie bij het afrekenen van een kilozak winterpenen of een recente Nederlandse vertaling van één van de delen van de Rougon-Macquart cyclus. (quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou rusten als jij een beetje herrie gaat lopen maken.
Je wilt toch wel één dag in het weekend over de Vismarkt kunnen lopen zonder al die vervelende mensen met kinderwagens en veel te veel tassen met veel te veel onzinnige troep.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het gaat niet om het recht om op zondag herrie te maken, toch? Maar om dingen te kopen. Ik maak nooit herrie bij het afrekenen van een kilozak winterpenen of een recente Nederlandse vertaling van één van de delen van de Rougon-Macquart cyclus. ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |