Ik heb vanavond trouwens een kwartiertje gegniffeld om de pijp. En nu ook weer.quote:
Die zwarte geschiedenis ligt gelukkig achter me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Comedynegers, daar heb je een goed punt. Ik denk dat beeer daar meer van weet.
Je hebt er één aangeschaft?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb vanavond trouwens een kwartiertje gegniffeld om de pijp. En nu ook weer.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Enfin, ik moet vannacht wellicht een bevalling begeleiden dus dit was hem weer even wat betreft mijn aanwezigheid hier. Welterusten.
Ik ben nu 2x in de Melkweg Cinema geweest, en daar is gewoon helemaal niemand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:52 schreef Z het volgende:
MeneerTim was zeer waarschijnlijk naar een Franse praatfilm. Daar is de 'ouwe wijven' dichtheid altijd enorm, vooral in het Cinecenter en het Ketelhuis inderdaad.
Mijn Voormalige Nieuwe Grote Liefde had een Cineville-pas, dus ik had me er al op ingesteld dat films bezoeken mijn nieuwe hobby ging worden, maar nu moet ik zelf iets gaan verzinnen. Iemand nog suggesties?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:11 schreef Z het volgende:
Ik ga nooit meer naar de film.
Dat is een leuk zaaltje inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben nu 2x in de Melkweg Cinema geweest, en daar is gewoon helemaal niemand.
Gastouderschap?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn Voormalige Nieuwe Grote Liefde had een Cineville-pas, dus ik had me er al op ingesteld dat films bezoeken mijn nieuwe hobby ging worden, maar nu moet ik zelf iets gaan verzinnen. Iemand nog suggesties?
Ik laatst naar Pranzo di Ferragosto. Mijn vrouwtje wou die zó graag zien, maar ongelofelijk, wat viel die tegen.quote:
Dat zou wel mooi zijn. Ooit had Batuwu zich opgeworpen als mijn mentor, en dan zou ik nu zijn opvolger wat kunnen bijleren. Ik denk alleen dat Claudia principiele bezwaren heeft vanwege mijn bijdrage aan het CDA verkiezingsprogramma in Amsterdam.quote:
Ja. Geen nieuwerwetse fratsen, gewoon hardcore circus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef Lienekien het volgende:
En dat is circus met clowns? En dieren?
Mijn vader woonde daar in de buurt. Ik raakte er maar gedeprimeerd van. Megabioscoop, kleine zaaltjjes en een hoop boeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
Heel soms (lees: 1 keer in de 2 jaar) gaan we naar Cinemec in Ede. Daar kun je met de auto tot praktisch aan de deur komen, da's wel makkelijk.
Laat me raden: weg met de koopzondag?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk alleen dat Claudia principiele bezwaren heeft vanwege mijn bijdrage aan het CDA verkiezingsprogramma in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |