abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74170677
De hedendaagse neger brengt ons in verwarring, zo concludeerde ik laatst al.

Vroeger had je de basketballneger, de atletiekneger, de voetbalneger, enz. Kortom de sportnegers. Daarnaast had je de trommelneger, de dansneger, de rapneger, enz. Kortom de muzieknegers. Dat was overzichtelijk.

Nu heb je de comedyneger, de politiekneger, de kunstneger, de schrijfneger, enz, enz, enz. Er is geen peil meer op te trekken.

Help!
pi_74170721
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Dat ik foto's had gemaakt.
Denkfout. Mèt foto's zie je naderhand enkel de imperfecties. De vergroeide heuplijn, die te soepel loopt. Het logo van de Dekamarkt, onscherp. Nee: herinnering. Die je-ne-sais-quoi sepiakwaliteit die de neger nèt die sentimentele edge geeft.
pi_74170823
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Marble het volgende:

[..]

Que? Ik heb het van Angelina J. en Paul de L. hoor.
Dan hebben die het weer van AbFab.

woensdag 28 oktober 2009 @ 23:26:07 #129
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74170953
Oh ik kijk nooit Britse series. Uit principe, omdat ze fout waren in de Oorlog.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_74170992
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef k_man het volgende:
De hedendaagse neger brengt ons in verwarring, zo concludeerde ik laatst al.

Vroeger had je de basketballneger, de atletiekneger, de voetbalneger, enz. Kortom de sportnegers. Daarnaast had je de trommelneger, de dansneger, de rapneger, enz. Kortom de muzieknegers. Dat was overzichtelijk.

Nu heb je de comedyneger, de politiekneger, de kunstneger, de schrijfneger, enz, enz, enz. Er is geen peil meer op te trekken.

Help!
Ik begrijp je punt niet helemaal. Hoe meer negers hoe beter, zou ik denken.
pi_74171009
Ik herinner me vooral die berustende blijheid waarmee ze voortstapten. Dat wil zeggen, ze zaten met de achterhoofden aan elkaar vast dus ze liepen als het ware tegengesteld aan elkaar maar dan toch dezelfde kant op, dus niet echt voorwaarts maar ook niet helemaal achterwaarts, maar vooral sámen alsof ze twee zielen waren met één gedachte, wat misschien eigenlijk ook wel zo was, vanwege één paar hersenen?
Enfin, ik raak wat verstrikt in deze beschrijving maar blij dat ze waren!
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_74171086
De politiekneger valt gewoon onder de derde hoofdsoort: de mensenrechtenneger. Kunst- en schrijfnegers bestaan helemaal niet. Comedynegers, daar heb je een goed punt. Ik denk dat beeer daar meer van weet.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_74171119
We hoeven het niet te begrijpen, doch enkel te aanvaarden in al z'n schoonheid. Ik denk dat dat gewoon het beste is. En misschien hier en daar het verkeerscirculatieplan wat aanpassen, want je kan lelijk vallen over zo'n vluchtheuveltje, zo tegengesteld wandelend.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:33:09 #134
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74171200
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Gellius het volgende:

[..]

Nou het moet wel een béétje exclusief blijven. Als iedereen neger was, hoe kan de politie dan nog de criminelen en de onschuldigen uit elkaar houden? En hoe kun je dan nog zien wie wie is in het donker?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_74171298
Nou ja zeg, waar komt dit racistisch gezwatel nu ineens vandaan? Schoonheid en troost zijn toch de traditionele waarden die we hier aan het negerdom plegen te verbinden, en nu dit! En denk eens aan Claudia!
pi_74171474
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ik verbind er ook geen waardeoordeel aan. Het is verwarrend, het is minder overzichtelijk, maar is dat goed of slecht? Ik zou het één noch het ander durven stellen.
pi_74171577
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
De politiekneger valt gewoon onder de derde hoofdsoort: de mensenrechtenneger. Kunst- en schrijfnegers bestaan helemaal niet. Comedynegers, daar heb je een goed punt. Ik denk dat beeer daar meer van weet.
Goed punt. Dan hebben we dus muzieknegers, sportnegers, mensenrechternegers en wellicht comedynegers als hoofdsoorten. Althans van de bekende negers. Daarnaast hebben we nog de anonieme hongerneger.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2009 23:42:48 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:43:48 #138
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74171635
In een volgend leven word ik ook anonieme hongerneger. Dat lijkt me toch zo'n vervullend bestaan.
pi_74171643
Ik denk dat het inderdaad wel belangrijk is dat de indeling overzichtelijk blijft. Schoonheid, troost en toch ook overzichtelijke eenvoud, dát zijn de kernwaarden van het Positief Racisme.
pi_74171754
Enfin, ik moet vannacht wellicht een bevalling begeleiden dus dit was hem weer even wat betreft mijn aanwezigheid hier. Welterusten.
pi_74171818
Groeten aan Maximiliaan, alvast. Wellicht.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:50:02 #142
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74171907
Over SF gesproken, ik ga nooit naar SF, maar vanavond was ik met mijn filmvrinden naar District 9. En dat is maatschappelijk verantwoorde SF over aliens die in een township in Johannesburg worden geplaatst. En dat was best tof. Wel met heel veel vechten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:51:19 #143
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74171954
In de bioscoop mag je elkaar stiekem kusjes geven in het donker.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:52:17 #144
11923 I.R.Baboon
pi_74171989
Succes, B_G.
pi_74172269
Ach, wat aandoenlijk: DaMart heeft het vieze plaatje aangepast. .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:07:27 #146
11923 I.R.Baboon
pi_74172586
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Marble het volgende:
In de bioscoop mag je elkaar stiekem kusjes geven in het donker.
Mijn gezelschap nodigde daar niet echt toe uit, en om nou wildvreemden aan te gaan spreken...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:50:53 #147
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_74173776
Ik was in het Ketelhuis en daar was het snikheet en stonk het. Bovendien zaten er, zoals altijd in Cineville bioscopen, alleen maar ouwe wijven in de zaal.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:52:13 #148
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74173800
Oude dames heet dat meneer Tim. Ouderdom verdient ons respect.

En vaak zijn dat de beste kussers, want meeste ervaring.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 01:07:11 #149
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_74174136
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Marble het volgende:
Oude dames heet dat meneer Tim. Ouderdom verdient ons respect.
Ik maak graag een onderscheid tussen oude dames (gebakjes eten in café de Krom op de Utrechtsestraat) en ouwe wijven (90% van de mensen die het Ketelhuis en Cinecenter bezoeken).
pi_74174473
Wie verzint dit in godsnaam?

"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')