Denkfout. Mèt foto's zie je naderhand enkel de imperfecties. De vergroeide heuplijn, die te soepel loopt. Het logo van de Dekamarkt, onscherp. Nee: herinnering. Die je-ne-sais-quoi sepiakwaliteit die de neger nèt die sentimentele edge geeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Dat ik foto's had gemaakt.
Dan hebben die het weer van AbFab.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Que? Ik heb het van Angelina J. en Paul de L. hoor.
Ik begrijp je punt niet helemaal. Hoe meer negers hoe beter, zou ik denken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef k_man het volgende:
De hedendaagse neger brengt ons in verwarring, zo concludeerde ik laatst al.
Vroeger had je de basketballneger, de atletiekneger, de voetbalneger, enz. Kortom de sportnegers. Daarnaast had je de trommelneger, de dansneger, de rapneger, enz. Kortom de muzieknegers. Dat was overzichtelijk.
Nu heb je de comedyneger, de politiekneger, de kunstneger, de schrijfneger, enz, enz, enz. Er is geen peil meer op te trekken.
Help!
Nou het moet wel een béétje exclusief blijven. Als iedereen neger was, hoe kan de politie dan nog de criminelen en de onschuldigen uit elkaar houden? En hoe kun je dan nog zien wie wie is in het donker?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt niet helemaal. Hoe meer negers hoe beter, zou ik denken.
Ik verbind er ook geen waardeoordeel aan. Het is verwarrend, het is minder overzichtelijk, maar is dat goed of slecht? Ik zou het één noch het ander durven stellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt niet helemaal. Hoe meer negers hoe beter, zou ik denken.
Goed punt. Dan hebben we dus muzieknegers, sportnegers, mensenrechternegers en wellicht comedynegers als hoofdsoorten. Althans van de bekende negers. Daarnaast hebben we nog de anonieme hongerneger.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
De politiekneger valt gewoon onder de derde hoofdsoort: de mensenrechtenneger. Kunst- en schrijfnegers bestaan helemaal niet. Comedynegers, daar heb je een goed punt. Ik denk dat beeer daar meer van weet.
Mijn gezelschap nodigde daar niet echt toe uit, en om nou wildvreemden aan te gaan spreken...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Marble het volgende:
In de bioscoop mag je elkaar stiekem kusjes geven in het donker.
Ik maak graag een onderscheid tussen oude dames (gebakjes eten in café de Krom op de Utrechtsestraat) en ouwe wijven (90% van de mensen die het Ketelhuis en Cinecenter bezoeken).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Marble het volgende:
Oude dames heet dat meneer Tim. Ouderdom verdient ons respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |