Het woord avatar betekent toch zoiets als representatie van jezelf?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Gellius het volgende:
[..]
O, het is er één met humor, zie ik nu. Nee, het is hoogst ergerlijk.
Wel fijn dat we nu eens aan dezelfde kant staan.quote:
Is dat Sol?quote:
Het is een heel trage film, inderdaad. Een erg lange film, ook. En hij verveelt me geen moment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herinner me dat een groot deel erg traag gaat en een te hoog psychedelisch gehalte heeft.
Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik de film gezien heb. Zonder joint, vanzelfsprekenderwijs.
Twee negers, door Liefd' aaneengeklonken. Schitterend èn voordelig. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 kwam Batuwu_Griekgriek uit zijn luie stoel :
Ik denk nog steeds regelmatig met nederige dankbaarheid terug aan de Siamese negertweeling die we een keer op nog geen honderd meter van mijn huis zagen lopen. Waarlijk een (hét!) hoogtepunt in mijn leven.
Jij hebt goed naar AbFab gekeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Marble het volgende:
Maar goed laten we het weer over de ongeboren telg van Claudia hebben, want nu het een neger is vind ik het opeens wél een natuurwonder en mooi en emotioneel en prachtig en ontroerend en life-affirming en een mirakel.
Aldus. Mag ik hem een keer lenen om te gaan stadten? Negerbaby's zijn echt hét ultieme mode-accessoire, ik ben meteen 10x hipper als ik er zo één heb ("NOG TIEN KEER HIPPER MARBLE DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET??????" hoor ik jullie al roepen met schelle hese stem van verbijstering. In theorie niet nee, het universum zal misschien imploderen, maar ge weets: wie mooi wil zijn moet pijn lijden.)
Dat ik foto's had gemaakt.quote:
Que? Ik heb het van Angelina J. en Paul de L. hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |