abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74169066
Aldus.
pi_74169086
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Marble het volgende:

[..]

Erotisch he?
O, het is er één met humor, zie ik nu. Nee, het is hoogst ergerlijk.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:45:39 #103
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74169107
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Gellius het volgende:

[..]

O, het is er één met humor, zie ik nu. Nee, het is hoogst ergerlijk.
Het woord avatar betekent toch zoiets als representatie van jezelf?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_74169235
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Gellius het volgende:

[..]

Bastards!
Wel fijn dat we nu eens aan dezelfde kant staan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74169250
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Z het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Sol?

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen op deze kromme planeet die 2010 vele--vele--malen beter vind dan 2001: A bad acid trip.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:49:57 #106
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_74169314
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herinner me dat een groot deel erg traag gaat en een te hoog psychedelisch gehalte heeft.

Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik de film gezien heb. Zonder joint, vanzelfsprekenderwijs.
Het is een heel trage film, inderdaad. Een erg lange film, ook. En hij verveelt me geen moment.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_74169387
Voor Batuwu, mochten Claudia's schuldgevoelens bewaarheid worden:

.
pi_74169392
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef beeer het volgende:

[..]

Is dat Sol?
Aldus.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:53:37 #109
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74169475
Maar goed laten we het weer over de ongeboren telg van Claudia hebben, want nu het een neger is vind ik het opeens wél een natuurwonder en mooi en emotioneel en prachtig en ontroerend en life-affirming en een mirakel.

Aldus. Mag ik hem een keer lenen om te gaan stadten? Negerbaby's zijn echt hét ultieme mode-accessoire, ik ben meteen 10x hipper als ik er zo één heb ("NOG TIEN KEER HIPPER MARBLE DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET??????" hoor ik jullie al roepen met schelle hese stem van verbijstering. In theorie niet nee, het universum zal misschien imploderen, maar ge weets: wie mooi wil zijn moet pijn lijden.)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:56:30 #110
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74169611
'Stadten' is wel echt het meest afgrijselijke werkwoord dat er bestaat trouwens he. Nog erger dan afkloven, inknippen en acclimatiseren. Maar het dekt de lading wel heel goed.
pi_74169640
Ik vind - persoonlijk - aziatische kindertjes nog honderdmaal hipper dan zo'n negertje. Maar ik vrees dat ik hier alleen bijval van JAM mag verwachten.
pi_74169726
Nu je het zegt, hij zal wel mooi bij de gele bugaboo kleuren.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:58:54 #113
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74169753
Aziatische kindertjes krijgen zo snel suikerziekte las ik in de bijsluiter. Daar heb ik dus helemaal geen geduld voor, dan is het linea recta richting kliko met dat ding. Het moet wel leuk blijven.
pi_74169770
Maar Max is natuurlijk geen naam voor een negertje.
pi_74169840
pi_74169868
Nee, dan moet je voluit voor Maximiliaan gaan.
pi_74169878
Usain of Kwame.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:01:36 #118
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74169896

"Hoi allemaal het is mij, Claudius_y! Whazzzzaaaaaaap"

TE. ZOET. .
pi_74169991
pi_74170368
Ik denk nog steeds regelmatig met nederige dankbaarheid terug aan de Siamese negertweeling die we een keer op nog geen honderd meter van mijn huis zagen lopen. Waarlijk een (hét!) hoogtepunt in mijn leven.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_74170407
"Bieren" is overigens zonder twijfel het meest verschrikkelijke werkwoord.
pi_74170461
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 kwam Batuwu_Griekgriek uit zijn luie stoel :
Ik denk nog steeds regelmatig met nederige dankbaarheid terug aan de Siamese negertweeling die we een keer op nog geen honderd meter van mijn huis zagen lopen. Waarlijk een (hét!) hoogtepunt in mijn leven.
Twee negers, door Liefd' aaneengeklonken. Schitterend èn voordelig. Wat wil je nog meer?
pi_74170517
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Marble het volgende:
Maar goed laten we het weer over de ongeboren telg van Claudia hebben, want nu het een neger is vind ik het opeens wél een natuurwonder en mooi en emotioneel en prachtig en ontroerend en life-affirming en een mirakel.

Aldus. Mag ik hem een keer lenen om te gaan stadten? Negerbaby's zijn echt hét ultieme mode-accessoire, ik ben meteen 10x hipper als ik er zo één heb ("NOG TIEN KEER HIPPER MARBLE DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET??????" hoor ik jullie al roepen met schelle hese stem van verbijstering. In theorie niet nee, het universum zal misschien imploderen, maar ge weets: wie mooi wil zijn moet pijn lijden.)
Jij hebt goed naar AbFab gekeken.
pi_74170579
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Gellius het volgende:
Wat wil je nog meer?
Dat ik foto's had gemaakt.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:17:45 #125
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74170604
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij hebt goed naar AbFab gekeken.
Que? Ik heb het van Angelina J. en Paul de L. hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')