abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:01:56 #76
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_74164480
Ik heb Moon onlangs - in het vliegtuig - gezien.
Intrigerend, maar komt nergens in de buurt van de klassiekers.

Leuk voor de zondagavond, of zo.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_74164661
Ah, hij is klaar. Mooi op tijd.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74166242
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:51 schreef Marble het volgende:
Voor Claudia_x:

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74166978
Misschien is Moon wel vooral voor niet-SFliefhebbers leuk. Ik vond het sfeertje goed, de beelden, het acteerwerk, de muziek, allemaal dingen die niet specifiek zijn voor het genre. Of de film zich in SF-opzicht kan meten met de klassiekers kan ik niet beoordelen, dus ik geloof je direct .

Ik heb zelfs 2001 A Space Odyssey nog niet gezien, over klassiekers gesproken. En ik ben nog wel zo benieuwd naar Hal.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:01:21 #80
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74167098
Het is meer dat dat kloongedoe al 367.000 keer eerder is gedaan, SL. Net als Gerty de robot (net HAL die je al noemde). Voor de SF-liefhebber is Moon dus een aaneenschakeling van clichés en tamelijk saai.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_74167272
Kan ik me voorstellen ja, al heb ik zelf weinig moeite met aaneenschakelingen van cliches.
pi_74167774
Op de echofoto's had de baby trouwens verdacht dikke lippen. Als er straks een negertje uit komt dan ben ik goed de klos.
pi_74167842
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb zelfs 2001 A Space Odyssey nog niet gezien, over klassiekers gesproken. En ik ben nog wel zo benieuwd naar Hal.
Da's toch meer iets voor in de puberteit, met een jointje erbij. Ik zou er nu niet meer aan beginnen.
pi_74168185
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Op de echofoto's had de baby trouwens verdacht dikke lippen. Als er straks een negertje een donkere meneer uit komt dan ben ik goed de klos.
Ik neem even waar voor Frollo. Hoewel God zelfs van negertjes houdt, bedenk dat wel. Misschien nog wel méér. Want zij kunnen er ook niets aan doen en zijn Hem daarom een welbehagen.
pi_74168265
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Gellius het volgende:

[..]

Exact.
Ik fiets net langs de AH op de Postjesweg en die was gewoon nog open.
Aldus.
pi_74168316
Ik noteer: Postjesweg nog in onze handen. Verder geen bericht van het front.
pi_74168354
!
pi_74168603
Eindelijk de juiste ondertiteling gevonden. Wat een hel is dat toch.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:35:50 #89
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74168614
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:26 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ik neem even waar voor Frollo. Hoewel God zelfs van negertjes houdt, bedenk dat wel. Misschien nog wel méér.
Ik hou ook veel meer van negertjes. Ik wou zo vaak dat ik er zelf een was. Want:

Mijn favoriete zanger is een neger. (Kanye West.)
Mijn favoriete zangeres is een neger. (Jennifer Hudson.)
Mijn favoriete acteur is een neger. (Denzel Washington.)
Mijn favoriete actrice is een neger. (Michelle Obama. "DAT IS TOCH GEEN ACTRICE," hoor ik je al roepen, met hese schelle stem van verbijstering. Oh nee? Eenieder die het zo lang met dat figuur uithoudt verdient zonder meer een Oscar.)

Dit kan geen toeval meer zijn. IK BEN GEBOREN IN EEN VERKEERD LICHAAM. .

*op dramatische wijze met baksteen spiegel met bleekschetenhoofd in duizend stukjes slaat*

Nu weet ik hoe de baby van Claudia zich voelt. .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_74168622
Vroegah had je op de Overtoom de Kinko's. Een kopieershop waar je 24-7 kon kopiëren, dat was nog eens geruststellend. Wanneer je maar wilde kon je kopiëren. Helaas is de shop gevallen.
Aldus.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:37:29 #91
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74168699
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Z het volgende:
Vroegah had je op de Overtoom de Kinko's. Een kopieershop waar je 24-7 kon kopiëren, dat was nog eens geruststellend. Wanneer je maar wilde kon je kopiëren. Helaas is de shop gevallen.
In mijn tijd noemden ze een 24/7 kopieershop gewoon overtrekpapier.
pi_74168745
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik hou ook veel meer van negertjes. Ik wou zo vaak dat ik er zelf een was. Want:

Mijn favoriete actrice is een neger. (Michelle Obama. "DAT IS TOCH GEEN ACTRICE," hoor ik je al roepen, met hese schelle stem van verbijstering. Oh nee? Eenieder die het zo lang met dat figuur uithoudt verdient zonder meer een Oscar.)

*op dramatische wijze met baksteen spiegel met bleekschetenhoofd in duizend stukjes slaat*

En wie is je favoriete neger?
Aldus.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:39:16 #93
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74168789
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef Z het volgende:

[..]

En wie is je favoriete neger?
quote:
de baby van Claudia
pi_74168894
Je hebt een bewegende avatar !
pi_74168896
Ik heb één grote (neger)held:

woensdag 28 oktober 2009 @ 22:41:34 #96
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_74168910
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef ShadyLane het volgende:
Misschien is Moon wel vooral voor niet-SFliefhebbers leuk. Ik vond het sfeertje goed, de beelden, het acteerwerk, de muziek, allemaal dingen die niet specifiek zijn voor het genre. Of de film zich in SF-opzicht kan meten met de klassiekers kan ik niet beoordelen, dus ik geloof je direct .

2001 is in alles superieur aan Moon. Dus ik zou er vooral wél aan beginnen. Zonder jointje.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_74168912
quote:

[..]

't Is nooit te laat voor een oversized shirt en straattaal.
pi_74169029
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Z het volgende:
Bastards!
pi_74169039
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef DO2 het volgende:

[..]

2001 is in alles superieur aan Moon. Dus ik zou er vooral wél aan beginnen. Zonder jointje.
Ik herinner me dat een groot deel erg traag gaat en een te hoog psychedelisch gehalte heeft.

Maar het is alweer een tijdje geleden dat ik de film gezien heb. Zonder joint, vanzelfsprekenderwijs.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:44:07 #100
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74169049
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Gellius het volgende:
Je hebt een bewegende avatar !
Erotisch he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')