T was wel de snelste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Frollo het volgende:
Oh wacht, dit is 'm niet.
Wie 'm dichtgooit, opent een nieuwe.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
T was wel de snelste.
Wat staat er in de reglementen?
Iene miene mutte.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
T was wel de snelste.
Wat staat er in de reglementen?
Dat vind ik nou zo'n stomme burgerlijke regel. Ik dacht dat dat alleen in slowchattopics van het plebs gedaan werd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef Frollo het volgende:
De laatste poster in het vorige topic opent het nieuwe.
Dat is het ook. Daarom kan het topic van Marble wel vast dicht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n stomme burgerlijke regel. Ik dacht dat dat alleen in slowchattopics van het plebs gedaan werd.
Mijn topiques gaan sowieso nooit dicht, dat durft geen mod. Ze kunnen hoogstens wegzakken wegens gebrek aan interesse, en let's face it, Marbletopiques en gebrek aan interesse is hetzelfde als een eenhoorn of een prostituee zonder benen. Het bestaat hypotetisch vast wel, maar niemand heeft het ooit echt gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is het ook. Daarom kan het topic van Marble wel vast dicht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Mijn topiques gaan sowieso nooit dicht, dat durft geen mod. Ze kunnen hoogstens wegzakken wegens gebrek aan interesse, en let's face it, Marbletopiques en gebrek aan interesse is hetzelfde als een eenhoorn of een prostituee zonder benen. Het bestaat hypotetisch vast wel, maar niemand heeft het ooit echt gezien.
Hoho, ik zeg niet eens dat Marbles topic burgerlijk is, maar wel dat die regel die Frollo aanhaalt burgerlijk is. "Wie het laatst post moet het nieuwe topic openen" is een beetje van het niveau "wat je zegt ben je zelf" of "rijmende zinnen wanneer iemand flatulatie ruikt"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Gellius het volgende:
Dat klinkt wellicht plausibel, maar je zult toch merken, dat nu je topics door IR genadeloos zijn ontmaskerd als burgerlijk, er aan die toestand nu wel snel een einde zal komen. Ik zeg dit met weinig plezier hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |