quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Sociaal ben je overduidelijk niet nee. Daar mag toch best iets over gezegd worden?
de mac is godverdomme 20 meter hier vandaan. + zijn allemaal vrouwen dus die willen toch niks. ze eten nu allemaal crackers...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Sociaal ben je overduidelijk niet nee. Daar mag toch best iets over gezegd worden?
Als je klaar bent met werken wat hamburgers kopen en bewaren tot morgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:33 schreef Vono het volgende:
Had net Mac gehaald omdat ik mijn eten was vergeten... dus ik om 12 uur mac gehaald komen mijn collegas gelijk: OW! NOU LEKKER SOCIAAL... vraag je nieteens of wij wat willen?
klacht: collegas die zeiken dat ik niet sociaal ben
anti-klacht: McDonalds
ik mag jouquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als je klaar bent met werken wat hamburgers kopen en bewaren tot morgen.
Ga morgen weer naar de mac, en vraag vriendelijke of je wat mee kan nemen!
Vervolgens die kouwe shit geven!
ik weet precies wat je bedoelt.. zijn van die kansloze kanker collega's!
Oja, vrouwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Vono het volgende:
[..]
de mac is godverdomme 20 meter hier vandaan. + zijn allemaal vrouwen dus die willen toch niks. ze eten nu allemaal crackers...
Stiekem was het ook een sarcastische opmerking, want ze willen natuurlijk die gore troep niet die vervolgens ook nog in jouw handen heeft gezeten..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:33 schreef Vono het volgende:
Had net Mac gehaald omdat ik mijn eten was vergeten... dus ik om 12 uur mac gehaald komen mijn collegas gelijk: OW! NOU LEKKER SOCIAAL... vraag je nieteens of wij wat willen?
klacht: collegas die zeiken dat ik niet sociaal ben
anti-klacht: McDonalds
Niets van de Mac meenemen maar wel de moeite nemen om hamburgers te gaan kopen, mee te nemen naar het werk en die dan als een josti gaan uitdelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als je klaar bent met werken wat hamburgers kopen en bewaren tot morgen.
Ga morgen weer naar de mac, en vraag vriendelijke of je wat mee kan nemen!
Vervolgens die kouwe shit geven!
ik weet precies wat je bedoelt.. zijn van die kansloze kanker collega's!
het gaat om met humor deze kanloze opmerking van de dag ervoor te overrulen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niets van de Mac meenemen maar wel de moeite nemen om hamburgers te gaan kopen, mee te nemen naar het werk en die dan als een josti gaan uitdelen.
Nee op sociaal vlak kan het inderdaad nog slechter dan de TS
Juistemquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oja, vrouwen.
-OW! NOU LEKKER SOCIAAL... vraag je nieteens of wij wat willen?
TS: Nou, sorry, willen jullie wat? Dan loop ik wel ff terug
-Nee, bah, McD veel te vet, denk toch aan al die calorien, hoe durf je het te vragen, wil je mij dik hebben ofzo? Vind je mij dik??? Ja, je vind mij dik he? Eikel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
volgende keer gewoon zeggen dat het volgens jou beter is dat ze geen mac voedsel meer eten.quote:OW! NOU LEKKER SOCIAAL... vraag je nieteens of wij wat willen?
maar goed dat je niet gehaald heb. Want die willen natuurlijk allemaal iets gezonds hebben. Sta je daar met je boodschappenlijstje bij de macquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Vono het volgende:
[..]
zijn allemaal vrouwen dus die willen toch niks. ze eten nu allemaal crackers...
Dus je bent een asociale hond met dikke collega's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef Vono het volgende:
alles wat iedereen zei klopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |