True datquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ja ik zit nu zo op school helemaal niks te doen, geen leraren die er ook wat van zeggen. Kan dit incompetente onderwijs systeem niet opgeheven worden ofzo? Elk uur dat ik hier zit kan ik een IQ puntje er van af halen, en ik heb er onderhand niet zo veel meer.Ik heb geen Nederlands ik heb geen wiskunde wtf doe ik hier dan nog.
Ik denk dat ik zo maar naar huis ga hoor..
Het zit nog ruim boven de honderd hoor, misschien was dat een beetje ovetrokken van mij.quote:
Was je IQ toen al niet daverend?quote:MSN: je mailt me secretaresse maar
True true true, maar als ik geen les heb dan? Alleen domme praktijk opdrachtjes maken? En daarbij de helft van de klas is al naar huis vertrokken. Ik wil wel leren maar dan moet er wel 1 mogelijkheid er voor zijn.quote:
Of aan het niveauquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef Airlocker het volgende:
Je kan toch zelf kennis opdoen, genoeg manieren. Dat je op school niets leert zal waarschijnlijk aan jou liggen.
Ik mis de vermelding wanneer je dan in de KFC moet hangen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef szalony het volgende:
gewoon naar de shop gaan en dikke joint nemen
lekker chillen met je matties en dan lekker knock out op de bank hangen
terwijl mams eten voor je maakt
zo behoort het leven toch te zijn
ach school, dat is voor mietjessssss![]()
Jouw niveau is ook niet al te hoog aan je posthistorie te zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of aan het niveauvan het onderwijs. Anyway nog een jaartje en dan wegwezen hier.
Nee ik moet me competenties halen en een daarvan is dat ik aanwezig ben. Anders doe ik zelfs 2 jaar over deze kanker opleiding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
whehehe je zei ruk
Ga lekker een speelhal of iets dergelijks bezoeken
Dankje, dit verrijkt mijn cognitieve vaardigheden!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef T3rr0r het volgende:
Je wil gewoon niet leren, dus je moet niet jammeren dat je geen les krijgt. Als je namelijk echt wilde leren pakte je wel een boek over een onderwerp wat je interesseert en ging je jezelf onderwijzen. Maar dat is dan ook weer teveel moeite natuurlijk.
Conclusie: Je bent een kneus TS.
Het is geen studiequote:
Wat ga je studeren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is geen studie![]()
Ja ik weet het, geef me nog paar jaar en dan ga ik wel wat nuttigs doen.
Ik ga eerst vavo doen, en dan zie ik wel waar mijn aspiraties liggen.quote:
Ga dan in je vrije tijd verder leren ipv onnodige fluttopics te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga eerst vavo doen, en dan zie ik wel waar mijn aspiraties liggen.
Sowieso is dit nog uitzichtloos, ik draai wat dat betreft cirkeltjes, wel willen leren maar de school biedt er geen mogelijkheid voor.
Doe ik dat niet dan??? Alles wat ik zobeetje kan heb ik zelf geleerd. Daarbij ik lees ook, en nee geen donald duck.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Ga dan in je vrije tijd verder leren ipv onnodige fluttopics te maken.
Jij verwacht steun in KLB?! Dan ben je nog dommer dan ik dacht..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, dit verrijkt mijn cognitieve vaardigheden!
GVD, ik had wel wat steun van jullie verwacht gehoopt.
Nee ik doe nu MBO 2, met mijn vorderingen kan ik na dit jaar wel hoger doen maar ik heb uberhaubt geen zin meer in deze school.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef dabadbass het volgende:
Als je nu MBO doet hoef je toch geen Vavo te gaan doen?
En als je Mavo ofzo hebt gedaan, let je dan op je vakkenpakket? Niet iedere boerelul kan mag de Vavo doen
quote:
Flikker op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat dus!
Luie toekomstige steuntrekker!
Garnalenpeller!
Ik weet het en het doet me pijn. Maar hoop gloort aan de horizon.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Whahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahaha.
Had dan godverdomme eerder beter je best gedaan om te voorkomen dat je in deze beerput terechtkwam. Faalhaas.
Ik wil geen nerd zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |