Nee die snap ook niet dat het compleet een ander netwerk isquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de mongeaul niet
Dat klint als Jeffrey of Wesley, van die kampsjaaknamenquote:
en je mag hem zeker niet duivels uitlachen en daarna -schelden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die snap ook niet dat het compleet een ander netwerk is
En dan bellen en janken dat het niet werkt. NEE GEK HE
Van die dikke gouwe kettingen met namen als Anita of Samantha om hun nekquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat klint als Jeffrey of Wesley, van die kampsjaaknamen
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en je mag hem zeker niet duivels uitlachen en daarna -schelden?
Maar, maar.. Donker glas laat toch geen licht door!?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen idee of het echt onze oplossing gaat zijn hoor. Maar een groot voordeel is wel dat je uitwijklocatie ook je testomgeving kan zijn (kan natuurlijk altijd maar nu integreert het wel leuk). In het geval van calamiteit is het testomgeving uit, schaduwproductieomgeving aan en verder hobbelen (extreem kort door de bocht uiteraard). Maar goed het stelt ook wel wat eisen. Gelukkig hebben we nu 2 EVA's én dark fiber tussen onze 2 lokaties.
Kut. Vandaar dat het een koopie was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:59 schreef Metatron het volgende:
[..]
Maar, maar.. Donker glas laat toch geen licht door!?!
Nope dit keer niet!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tally, zit je weer als Arma ingelogd?
Mja morgen. Ik denk dat ik van de week maar es een weekje vrij neemquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:54 schreef Joene het volgende:
ik had er geen krag meer voor.
Morgen ben ik Vrij ... najah ik hoef niet te werken.
Mja dan heb ik nog iets dat ik moet doen maar wel oudjaarsdag ff regelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:03 schreef Joene het volgende:
ik heb gister vrij geroggeld tussen Kerst en Oud en Nieuw
Gloeiende Gloeiende.
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Joene het volgende:
ik vond dat ik na een week of 6 virtualizeren wel een weekje vrij mag hebben.
Gloeiende Gloeiende.
Goed plan !quote:
Ik ga alleen 2 g5 machine's bewaren, de leftovers gaan heel belastingvriendelijk naar een ontwikkelingsproject op pataya beach ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Thuis een beetje virtualiseren met een paar oude servers.
zomg, schadeclaim! Je bent bij deze zo goed als miljonair!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goede tip:
Doe in die grote glazen glazen van de Ikea geen hete thee, dan willen ze nog wel eens exploderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |