en tbo lukte ook nog gewoon, neem ik aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie niet zo oud is, is ie meestal snel met veel geheugen
Maar 10 jaar geleden keek ik ook al big brother via de stream![]()
idd, kan ook. maar ze moeten het ff goed zettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en tbo lukte ook nog gewoon, neem ik aan.
dan moet dit toch ook probleemloos kunnen imo?
kwestie van testen of je op HiDi's stream ook vastloopt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan het door de chat komen dat het zo traag gaat?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb zelf nergens meer last van sinds ik bij HiDiHo zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
kwestie van testen of je op HiDi's stream ook vastloopt?
Er zit eigenlijk weinig verschil in werking van de pagina'squote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelf nergens meer last van sinds ik bij HiDiHo zit.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Edit, HiDiHo,quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb zelf nergens meer last van sinds ik bij HiDiHo zit.
Dus bedankt voor dit onderzoekje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een probleem gevonden;
De chat van sv eet je geheugen op waardoor je steeds minder overhoudt. (memory leak in flash, om precies te zijn in irq.swf)
Deze chat 'eet' ongeveer 100MB per uur weg. Dus als je lang blijft kijken heb je geen geheugen meer over en begint je systeem onstabiel te worden, afhankelijk van de hoeveelheid geheugen in je pc/laptop.
Getest met XP en Win7 met IE8
-einde mededeling-
[ afbeelding ]
En als je de chat weg klikt krijg je dat geheugen weer terug? Of is dat weg = weg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een probleem gevonden;
De chat van sv eet je geheugen op waardoor je steeds minder overhoudt. (memory leak in flash, om precies te zijn in irc.swf)
Deze chat 'eet' ongeveer 100MB per uur weg. Dus als je lang blijft kijken heb je geen geheugen meer over en begint je systeem onstabiel te worden, afhankelijk van de hoeveelheid geheugen in je pc/laptop.
Getest met XP en Win7 met IE8
-einde mededeling-
[ afbeelding ]
ik zal eens in firefox kijken, ik heb een test pagina, kijk anders evenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je dat ook in andere browers Hidi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |