quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik hou nu eenmaal van elegantie, sexy, en goede kleuren combinatie..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef onearmedman het volgende:
Rot op smerige metero.
Dan nog ben je tussen de boerinnen geboren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja je bent tussen de boerinnen geboren en zo zal het blijven. Tenzij je naar parijs verhuisd ofzo.
Gast!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Onnoman het volgende:
[...]
Bijvoorbeeld schoenen.. sommige laarzen zijn zo lelijk.. bijvoorbeeld kleine laarsjes, laarzen met 1 grote gesp, laarzen met kreukels, laarzen met bolvorming (vouwen).
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Blaadkip het volgende:
Broeken zonder achterzakken!
Terechte klacht
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Dan nog ben je tussen de boerinnen geboren.
Hier op kantoor ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar in parijs hebben ze tenminste vrouwen met mantelpakjes en panty's enzo. Die zien er allemaal iets vrouwlijker en sensueler uit dan de nederlandse boerin in spijkerbroek
Ik weet er 1 die die vaak droeg naar haar werk en zij zag er toch niet verkeerd uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef exile79 het volgende:
Driekwartsbroeken![]()
Dikke vrouwen met driekwartsbroeken
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen achterzakken! Vind ik eerlijk gezegd niet zo erg......
Ik denk dat de TS echt zo'n C&A drager is, lekker cassie zonder verstand van fashion
Eens!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de TS echt zo'n C&A drager is, lekker cassie zonder verstand van fashion
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef exile79 het volgende:
Driekwartsbroeken![]()
Dikke vrouwen met driekwartsbroeken
Wat een kont heeft dat mens...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef ynuhh het volgende:
Als ik mijn laarzen/schoenen collectie ga plaatsen word ik waarschijnlijk helemaal afgebrand door ts.![]()
lelijke laarzen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Geef eens een illustratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |