Als mensen de relatie leggen met zaken uit het verleden en zeggen dat het nog goed is omdat het vroeger ook gedaan werd, ja.quote:
Nee, alleen maar 's ochtends aan de wasbak. In de OP had ik douchen in de avond geschreven als voorbeeld wanneer aan de wasbak wassen wel fris is, als je bijvoorbeeld te vroeg eruit moet om uitgebreid te kunnen douchen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
maar ze douchet dus wel 's avonds?
Als je de moeite nam om de OP te lezen, kon je weten dat het niet over mijn moeder gingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Je moeder gunt het je gewoon niet om ouder dan 40 te worden. Overigens is ze ook van mening dat jij de hoge gas en waterrekening niet waard bent.
Snap je die hints nou zelf niet
moeilijk he, lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Je schoonmoeder gunt het je gewoon niet om ouder dan 40 te worden. Overigens is ze ook van mening dat jij de hoge gas en waterrekening niet waard bent.
Snap je die hints nou zelf niet
schrijf dan een duidelijkere op.. hier haal ik het niet uit!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee, alleen maar 's ochtends aan de wasbak. In de OP had ik douchen in de avond geschreven als voorbeeld wanneer aan de wasbak wassen wel fris is, als je bijvoorbeeld te vroeg eruit moet om uitgebreid te kunnen douchen.
Had het al aangepast voor ik jouw reactie had kunnen lezen.. Maar hey, het is nog vroegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:26 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als je de moeite nam om de OP te lezen, kon je weten dat het niet over mijn moeder ging
Dus jij gaat smerig je bed in...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:22 schreef AlligatorNL het volgende:
Een keer gaf ik mijn mening daarover en zei dat ik het ronduit smerig vind, met douchen spoel je sowieso alles eraf en met wassen aan de wasbak kom je lang niet overal.
Ik denk dat je wat meer de tijd moet nemen om een OP te lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
schrijf dan een duidelijkere op.. hier haal ik het niet uit!
damn, maar je moet iets te zaniken hebben om 8:25
's ochtends douchen > 's avonds douchenquote:
okee, hier begon ik te denken dat ze nooit douchtequote:Maar, de moeder van mijn vriendin heeft de rare gewoonte om dus nooit te douchen maar zich elke ochtend te wassen aan de wasbak.
Hier begon ik te denken dat ze nooit 's ochtends douchte..quote:Ok, ieder zijn ding om het soms te doen ('s avonds douchen en vervolgens 's ochtends een beetje opfrissen) maar dit gebeurt dus echt elke dag.
Mocht dat zo wezen, dan laat deze baas dat hoofdstuk achter zichquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Je vriendin is een boerentrien ? WTF.
Je weet toch dat vrouwen op hun moeder gaan lijken he.
Wacht dus maar over een jaar 0f 30. Dan ligt er zo'n stinkend mormel die zich aan de wasbak wast naast je
nee dat is goed voor jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
's ochtends douchen > 's avonds douchen
Zegt meer over jou dan over anderen aangezien jij de enige bent die ik erover hoor?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
okee, hier begon ik te denken dat ze nooit douchte
[..]
Hier begon ik te denken dat ze nooit 's ochtends douchte..
sorry, maar je bent gewoon onduidelijk
Dankzij mij heeft de rest hier nu opheldering over gekregen en is het duidelijk dat dat stuk huisvuil zich nooit douchtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over anderen aangezien jij de enige bent die ik erover hoor?
's ochtends douchen is niet goed voor je?quote:
Tja, schoonmoeders hè....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dankzij mij heeft de rest hier nu opheldering over gekregen en is het duidelijk dat dat stuk huisvuil zich nooit doucht
Ik heb toch nergens gezegd dat ik 2 maal per dag douche randaap? Wat jij doet is acceptabel, maar 's ochtends douchen blijft frisser.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:32 schreef Dj_unkie het volgende:
jij bent echt achterlijk hé?
lees GVD die qoute eens!
twee maal per dag douchen is niet goed voor je huid + dat je ook nog eens onnodig veel water verspilt. Ik douche ook alleen 's avonds en was me in de ochtend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |