Nee de jouwe wel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft de werkplaats geen algemene radio voor algemeen gebruik ?
hoor dat Ajacieden daar goed in zijn , een josti band vormenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan je op de werkplaats niet zelf wat muziek maken samen met je mede wajongers?
Nieuwe josti band!
Komt de orginele josti band uit Amsterdam??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Polyhead het volgende:
[..]
hoor dat Ajacieden daar goed in zijn , een josti band vormen
Ligt eraan wat je goed vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef 3keernix het volgende:
Stond toch alleen mara bagger op of niet TS?
Ja informatica stage hé!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:33 schreef dabadbass het volgende:
Saybia
Wat voor stage kun je in godesnaam naar jouw mp3 speler luisteren
bij de KFC zeker?quote:
Nee maar die gast doet als een blingbling neger, had het ook niet tegen jou want dan had ik jou wel geqoute he snuggerequote:
Hoe haal je 't uberhaupt in je botte harses om naar je MP3 te luisteren tijdens je werk, totaal afgesloten van wat er om je heen wordt gezegd of gevraagd?quote:
Omdat ik stagiaire ben en dus zaaddodend werk moet doen daarom haal ik het in mijn botte harsesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:49 schreef LePoo het volgende:
[..]
Hoe haal je 't uberhaupt in je botte harses om naar je MP3 te luisteren tijdens je werk, totaal afgesloten van wat er om je heen wordt gezegd of gevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |