klacht : tijd om je als 18 te gedragen dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:15 schreef morningstorm het volgende:
Ten eerste: TS IS JARIG, 18 LENTES JONG!!
Nu de klacht:
Had wat drank en eten ingeslagen voor mijn 18e verjaardag. Hoor ik de deurbel, dus ik denk: mooi, de eerste mensen zijn er al. Maar nee hoor, staat er zo'n irritante vrouw voor de deur met haar melkbus te schudden voor jantje beton. "heeft u misschien wat geld voor mij?" Waarvoor is het? "voor Jantje beton" Oh.. En wat heeft dat voor nut? Goedkoper beton (wist ik veel, er zijn teveel klotestichtingen hiervan..) Nee nee, het is voor de kinderen. TS antwoord: ja, maar het geld dat ik nog over heb nu is voor mijn 1 jarige kind bedoeld om haar een knuffel te geven, wilt u dat van mijn kind afnemen? =/ Dat had het vrouwtje niet van terug
Ze droop daarna af en TS heeft alsnog een feest kunnen geven.
Klacht: semi-bedelaars aan de deur.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef Goofisch het volgende:
Val dood ts. en een fijne kut verjaardag.
Man wat ben jij een levenloze kneus.
meer een fok! jou denk k..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:20 schreef morningstorm het volgende:
[..]je kwetst mij, snif..
en geen felicitaties tot nu toe? was dat nou voor FOK!?
datquote:
idd.. als je dan al zo vrekkig bent, zeg dan gewoon eerlijk nee, bedankt...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
dat
Die mensen staan daar vrijwillig voor het goede doel. vind het best kneuzig als je zo met dat soort mensen omgaat.
mensen die wat voor een ander over hebben misschien?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef morningstorm het volgende:
sowieso, voor een goed doel willen lopen door de regenwelke idioot doet dat nu?
wederom dat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen die wat voor een ander over hebben misschien?
damn... so stupid...
en ze komen met steeds meer...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:32 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wederom dat.
Word niks met deze aardkloot als er alleen mensen zoals TS zouden rondlopen.
Welcome to the worldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ze komen met steeds meer...
Gelukkig zijn er ook nog normale mensen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |